Jump to content
Who Run It

Генерация за двигател, вЪпроси.

Recommended Posts

Така пред голяма дилема съм, много съвети и много акъли , искам да попитам тия, които са правили и знаят кое е най-добре. Смених си мотора на Сивик 6 ген. японец, от 1.4is на 1.8 вти или б18ц4, сега генерацията ми е мнОГО малка и запушва двигателя, а не мога да си позволя на гонките някАКъв Голф 200 коня да ми натяга :D Сега по-принцип ми казаха ф60 - 1.5мм дебелина, и главно такава търся, мислех да взема от ибей, обаче се чудих какъв материал да е . Най-еВтиния вариант е тука вЪВ Варна 150 лв. материал, ражда с два резонатора аз спортно гърне имам на ф60. Обаче мене не ме кефи така, искам да бъде качествено и леко. Сега имам оферта алуминизирана трЪба около 90 кина според зависи колко ще отиде, два резонатора по 60лв., с работата за огъване и т.н. към 250-70 лв. и сега съм пред дилемата добра ли е тази оферта и дали алуминизираната трЪба ще е по добре като вадене на звук и лекота или да взема друг материал да тЪрся ф-та и т.н. Ще съм много благодарен някой да изкаже мнение, че ме хващат нервите да се чудя какво да избера .... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли и за спортен изпускателен колектор, за да може ефекта от генерацията да е максимален. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави колектора, помисли за курс по Български език, че нищо не ти се разбира.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За курса по български ясно :).B18c4 излиза със 4-2-1 колектор, така че засега не ти трябва да го сменяш.60 мм вътрешен диаметър може и да ти е голям ако няма да слагаш турбо.По добре 50-55 мм вътрешен диаметър.Вместо да ти огъват тръбите по добре си намери колена и добър заварчик.Материала на тръбите по добре да е неръждаем, но е по скъп затова там си преценяваш ти според парите.п.п. Такива теми има из форума, потърси малко и ще намериш дискусии не само за този двигател.

Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50-55 не е никакъв ъпгрейд. Под 60 няма смисъл да слагаш. Ако не ти се дават пари за спортен колектор, можеш да разшириш изхода на твоя, щото фабрично е 38мм (мерено). Както те посъветваха ползвай колена, а не огънати тръби.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързия отговор.Ще я направя с алуминизирана тръба ,и ще търся колена.Мисля да е с два резонатора ,дано се получи,ще ми стъпи на 300 кинта поне :blink: След някой друг месец ще сложа и испускателните колектори... Благодаря момчета и извиняваите за грешките в правописа,просто на бързо и не съм свикнал на кирилицата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50-55 не е никакъв ъпгрейд. Под 60 няма смисъл да слагаш. Ако не ти се дават пари за спортен колектор, можеш да разшириш изхода на твоя, щото фабрично е 38мм (мерено). Както те посъветваха ползвай колена, а не огънати тръби.

Абе ъпгрейд си е на фона на стоковата от Д14 :rolleyes::lol:. Добре де съгласих се ти си пробвал вече на твоята и знаеш кое е по добре. Пък и ако му мине на пича после някаква муха в главата (а то ще му мине ;) ) да я засилва още тая кола голямата генерацийка ще му е от полза и ще дава само един път пари. Успех колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50-55 не е никакъв ъпгрейд. Под 60 няма смисъл да слагаш

Ей тука може доста да поспорим.Пресмятането на генерация,в това число и колектор,на атмосферен автомобил е доста сложно нещо.Тук правилото на мечо Пух 'Колкото повече толкова повече' не важи,изпитано е повярвай ми.Даже ако успея да открия дино графиките ще ги постна ;)
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...