Who Run It 3 #1 Публикувано 31 Юли, 2012 Така пред голяма дилема съм, много съвети и много акъли , искам да попитам тия, които са правили и знаят кое е най-добре. Смених си мотора на Сивик 6 ген. японец, от 1.4is на 1.8 вти или б18ц4, сега генерацията ми е мнОГО малка и запушва двигателя, а не мога да си позволя на гонките някАКъв Голф 200 коня да ми натяга Сега по-принцип ми казаха ф60 - 1.5мм дебелина, и главно такава търся, мислех да взема от ибей, обаче се чудих какъв материал да е . Най-еВтиния вариант е тука вЪВ Варна 150 лв. материал, ражда с два резонатора аз спортно гърне имам на ф60. Обаче мене не ме кефи така, искам да бъде качествено и леко. Сега имам оферта алуминизирана трЪба около 90 кина според зависи колко ще отиде, два резонатора по 60лв., с работата за огъване и т.н. към 250-70 лв. и сега съм пред дилемата добра ли е тази оферта и дали алуминизираната трЪба ще е по добре като вадене на звук и лекота или да взема друг материал да тЪрся ф-та и т.н. Ще съм много благодарен някой да изкаже мнение, че ме хващат нервите да се чудя какво да избера .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #2 Отговорено 31 Юли, 2012 Помисли и за спортен изпускателен колектор, за да може ефекта от генерацията да е максимален. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #3 Отговорено 31 Юли, 2012 Остави колектора, помисли за курс по Български език, че нищо не ти се разбира. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #4 Отговорено 31 Юли, 2012 (Редактирано) За курса по български ясно .B18c4 излиза със 4-2-1 колектор, така че засега не ти трябва да го сменяш.60 мм вътрешен диаметър може и да ти е голям ако няма да слагаш турбо.По добре 50-55 мм вътрешен диаметър.Вместо да ти огъват тръбите по добре си намери колена и добър заварчик.Материала на тръбите по добре да е неръждаем, но е по скъп затова там си преценяваш ти според парите.п.п. Такива теми има из форума, потърси малко и ще намериш дискусии не само за този двигател. Редактирано 31 Юли, 2012 от 4ushi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 31 Юли, 2012 50-55 не е никакъв ъпгрейд. Под 60 няма смисъл да слагаш. Ако не ти се дават пари за спортен колектор, можеш да разшириш изхода на твоя, щото фабрично е 38мм (мерено). Както те посъветваха ползвай колена, а не огънати тръби. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Who Run It 3 #6 Отговорено 31 Юли, 2012 Мерси за бързия отговор.Ще я направя с алуминизирана тръба ,и ще търся колена.Мисля да е с два резонатора ,дано се получи,ще ми стъпи на 300 кинта поне След някой друг месец ще сложа и испускателните колектори... Благодаря момчета и извиняваите за грешките в правописа,просто на бързо и не съм свикнал на кирилицата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #7 Отговорено 31 Юли, 2012 50-55 не е никакъв ъпгрейд. Под 60 няма смисъл да слагаш. Ако не ти се дават пари за спортен колектор, можеш да разшириш изхода на твоя, щото фабрично е 38мм (мерено). Както те посъветваха ползвай колена, а не огънати тръби.Абе ъпгрейд си е на фона на стоковата от Д14 . Добре де съгласих се ти си пробвал вече на твоята и знаеш кое е по добре. Пък и ако му мине на пича после някаква муха в главата (а то ще му мине ) да я засилва още тая кола голямата генерацийка ще му е от полза и ще дава само един път пари. Успех колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #8 Отговорено 1 Август, 2012 50-55 не е никакъв ъпгрейд. Под 60 няма смисъл да слагашЕй тука може доста да поспорим.Пресмятането на генерация,в това число и колектор,на атмосферен автомобил е доста сложно нещо.Тук правилото на мечо Пух 'Колкото повече толкова повече' не важи,изпитано е повярвай ми.Даже ако успея да открия дино графиките ще ги постна 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове