honda23 1 #1 Публикувано 16 Юли, 2012 Колеги губи ми се антифриз,за 1 000 км. около 1 литър.Автомобила беше в сервиз ,прегледан обстойно и всичко е ОК.Предложиха да отварят двигателя но аз не се съгласих.Някой имал ли е подобни проблеми . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 16 Юли, 2012 (Редактирано) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&st=480Чети от линка до края на темата! Редактирано 16 Юли, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda23 1 #3 Отговорено 17 Юли, 2012 колега благодаря ти за предоставената информация,този случай обаче е още по-сериозен.При мен проблема почна още зимата, и количеството което се губи се увеличава с времето.До сега близо 4 години от както я карам всичко беше ОК . Явно и отварянето на двигателя не е довел до желан резултат, това ми предложиха и на мен като последен вариант в сервиза,но добре че не съм се съгласил. http://forums.hondab...ic=44905&st=480Чети от линка до края на темата! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jabara 1 #4 Отговорено 17 Юли, 2012 Аз също имам проблем с губене на антифриза, атомобила е същия, 7-ца с двигател исузу CTDI 1.7.Ако някой е окрил решение на проблема , моля нека да пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikigeen 1 #5 Отговорено 29 Август, 2014 При мен също се губеше антифриза.Смених радиатора на парното ,казанчето и куп други неща.Обае накрая започна да дими отзад като ГАЗ.И се наложи отваряне на двигателя.Резултата беше изгоряло едно бутало и съответно главата.Най-вероятно причината за това пък беше дюза.И се почна - дюзите на ремонт,смяна на глава ,гарнитури ,бутало и т.н. и т.н.Сега все едно си имам нова кола .Ремонта общо ми излезе някъде към 1400 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
quovadis 6 #6 Отговорено 1 Септември, 2014 И аз имах този проблем. Само че аз почнах отзад-напред. Водната помпа ми беше нова, термостата беше тестван и беше ок, надухме радиатора за тест, но и той беше ок. Накрая се отвори главата - 4-ти цилиндър беше взел-дал, гарнитурата беше сменяна с някаква изобщо не за този модел. Смених гарнитурите, шлайф на главата, но после пак имаше загуба на вода, която НЕ беше в маслото /нещо, което не е споменато дали е проверено/. Накрая проблема се реши с добавка от Тех-ко за 14 лв., която запушва шупли /предполагаема такава на блока/. Сега си я карам и нямам загуби на течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове