Jump to content
Samito

Ангренажен ремък

Recommended Posts

Реших да сменя ангренажния ремък,но както винаги нищо не е толкова лесно колкото изглежда.....Главата на болта на ролката която опъва ремъка е изядена изцяло.Какво ли не пробвах.Тръбен ключ,спирачна течност..Абе просто съм изчерпан не знам какво да правя не мога да го развия и нямам идея как ще сменя ремъка.Може ли да се смени по някакъв начин без да се развива този болт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изцяло изядена много грубо изпълнение колега,някой се е подиграл много лошо,не можеш ли да препилиш някой гайчен да го направиш на размер и да го набиеш плътно да влезе или е закръглена изцяло вече от тръбният инструмент.По принцип по честите проблеми са с болта доло на зъбното колело на коляновият вал,няма развиване да го еба и болта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да го прилепя?Болта на демпферната шайба ли попринцип не може да се развие?Ако за нея говориш знам защо.Предишният собственик не я е затегнал както трябва и миналата седмица направо гръмна шайбата.Загубих пистовия ремък и този за генератора.Реших като ги купя да взема и ангренажен,но виж какво стана......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да сменя ангренажния ремък,но както винаги нищо не е толкова лесно колкото изглежда.....Главата на болта на ролката която опъва ремъка е изядена изцяло.Какво ли не пробвах.Тръбен ключ,спирачна течност..Абе просто съм изчерпан не знам какво да правя не мога да го развия и нямам идея как ще сменя ремъка.Може ли да се смени по някакъв начин без да се развива този болт?

Давам няколко идеи. С флекс с тънък диск или ножовка парвиш канал и после с ударна отверка или обикновена ако си много як :D . Със секач и чук биеш леко отстрани по главата във посокота на отвиване докато поведе и другия вариант с пила да се опиташ да въстановиш болта. После задължително отвивай със звезда или камък и тресчотка :) Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни идей ако двигателя е на земята.Samito тва за каква кола иде реч? Лада ,-самара,нива.Ситроен -саксо ,ксантия . Или хонда некаква ...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда сивик 1.6 ВТЕК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда сивик 1.6 ВТЕК

Та за кои сивик и кои витек ,става въпрос .Колега не си мислете че се заяждам ма боб не ми остана а кристалната топка е отпуска.Още има .На бас се хващам че е 16 винтила ;) B16A1VTECFound in:early crx civic integra1.6i-VT (EE8)Displacement: Template:Convert/aa 1.6 literBore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)Compression: 10.2:1Power: Template:Convert(160hp) @ 9000 rpmTorque: 111 ft•lbf (150 N•m) @ 9000 rpmRedline: 8500 rpmTransmission: y2[edit]B16A2VTECFound in:1992-2000 Honda Civic EDM VTi (EG6/EG9 & EK4)1992-1997 Honda Civic Del Sol EDM VTi (EG)1996-1997 Honda Civic Del Sol USDM "VTEC"1999-2000 Honda Civic USDM Si (EM1)1999-2000 Honda Civic CAN SiR (EM1)Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)Bore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)Compression: 10.2:1Power: 160 hp @ 7600 rpm & 118 ft•lbf (151 N•m) @ 7000 rpmTransmission: Y21 or S4CRedline...8,000 RPMRev Limit...8,450 RPMVTEC Engagement...5,500 RPM[edit]B16A3VTECFound in:1994-1995 Del Sol VTECDisplacement 1,595 cc (97.3 cu in)Power: 118 kW (160 PS; 158 bhp) @ 7,600 rpm & 118 ft•lbf (160 N•m) @ 7,500 rpmRedline: 8,200 RPMTransmission: Y21[edit]B16A4VTECFound in:1996-2000 Civic Si-RII (JDM version) (EK4)Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)Compression: 10.4:1Power: 125.04 kW (170 PS; 168 bhp) @ 7800 rpm & 111 ft•lbf (150 N•m) @ 7300 rpmRedline: 8200 rpmTransmission: Y21Note: Only offered with SiRs with manual tranmissions.[edit]B16A5VTECFound in:1996-2000 Civic Si-RII (JDM version) (EK4)Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)Compression: 10.4:1Power: 130 kW (177 PS; 174 bhp) @ 7800 rpm & 111 ft•lbf (150 N•m) @ 7300 rpmRedline: 8000 rpmTransmission: Y21Note: Only offered with SiRs with automatic transmissions.[edit]B16A6VTECFound in:1996-2000 Honda Civic VTEC (EK)Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)Compression: 10.2:1Power: 118 kW (160 PS; 158 bhp)[edit]D16Y1Found in1992-1995 Honda Civic VTi (AUS)Displacement : 1,590 cc (97 cu in)Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)Compression : 9.3:1Power : 129 hp (96.2 kW, 131 ps) @ 6600 rpmTorque : 107 ft•lbf (14.8 kg/m, 145 Nm) @ 5200 rpmRedline : 7200 rpmValvetrain : SOHC VTEC (4 valves per cylinder)VTEC Switchover : 5000 rpmFuel Control : OBD-1 MPFIHead Code : P08ECU Code : P28D16Y8VTECAlso available in New Zealand under the code D16Y6Found in1999-2000 Honda Civic SE 1.6 Vtec (UK)1996-1999 Honda Civic EX Sedan1996-1999 Honda Civic EX Coupe1996-2000 Honda Civic EX (US)1996-2000 Honda Civic SI (Canada Only)1997-2000 Acura 1.6EL (Canada Only)1996-1997 Honda del Sol Si1997-2000 Rover 416 AutoDisplacemnt : 1590ccBore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)Rod Length : 137 MMRod/Stroke : 1.52Compression : 9.6:1Valvetrain : SOHC VTEC 4 valves per cylinderPower : 127 hp (94.7 kW, 129 ps) 6600 @ rpmTorque : 111 ft•lbf (45.79 kg/m, 145.1 Nm) 5500@ rpmHead Code : P2JVTEC Switchover : 5500 rpmPiston Code : P2PRedline 6900 rpmRev Limited To 7200 rpmECU Code : P2PD16Z6Found in1992-1995 Honda Civic Si1992-1995 Honda Civic EX, EX-V1992-1995 Honda Civic ESi (European Market)1993-1995 Honda Del Sol Si (US)1993-1995 Honda Del Sol ESi (European)Displacement : 1,590 cc (97 cu in)Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)Rod Length : 137MMRod/Stroke : 1.52Compression : 9.2:1Power : 125 hp (93.2 kW, 127 ps) @ 6600 rpmTorque : 106 ft•lb (14.7 kg/m, 144 Nm) @ 5200 rpmPiston Code : P28Volumetric Efficiency : 87.68%Redline : 7500 rpmFuel Cut : 7411 rpmVTEC Switchover : 5500 rpm[3]Fuel Control : OBD-1 MPFIHead Code : P08ECU Code : P28

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Z6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има един мн груб начин. Слагаш една гайка варху прецакания болт. Лепиш отвътре с телподаващо или електрожен и си ти. За друг начин на толко тясно място не се и сещам. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз това го мислих,но се чудя няма ли да изгърми електрониката или някой лагер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма да изгърми. :rolleyes: Сваляш клема на акумулатора при заварки!

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Замазва" главата на болта този,който се опитва да го развие с некачествен ключ.Не се сърдете на предишния собственик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е до инструмента.Купих един заоблен камък и с него се разви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...