Samito 2 #1 Публикувано 13 Юли, 2012 Реших да сменя ангренажния ремък,но както винаги нищо не е толкова лесно колкото изглежда.....Главата на болта на ролката която опъва ремъка е изядена изцяло.Какво ли не пробвах.Тръбен ключ,спирачна течност..Абе просто съм изчерпан не знам какво да правя не мога да го развия и нямам идея как ще сменя ремъка.Може ли да се смени по някакъв начин без да се развива този болт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #2 Отговорено 13 Юли, 2012 Изцяло изядена много грубо изпълнение колега,някой се е подиграл много лошо,не можеш ли да препилиш някой гайчен да го направиш на размер и да го набиеш плътно да влезе или е закръглена изцяло вече от тръбният инструмент.По принцип по честите проблеми са с болта доло на зъбното колело на коляновият вал,няма развиване да го еба и болта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Samito 2 #3 Отговорено 13 Юли, 2012 Как да го прилепя?Болта на демпферната шайба ли попринцип не може да се развие?Ако за нея говориш знам защо.Предишният собственик не я е затегнал както трябва и миналата седмица направо гръмна шайбата.Загубих пистовия ремък и този за генератора.Реших като ги купя да взема и ангренажен,но виж какво стана...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaylo Kadishev 1 #4 Отговорено 14 Юли, 2012 Реших да сменя ангренажния ремък,но както винаги нищо не е толкова лесно колкото изглежда.....Главата на болта на ролката която опъва ремъка е изядена изцяло.Какво ли не пробвах.Тръбен ключ,спирачна течност..Абе просто съм изчерпан не знам какво да правя не мога да го развия и нямам идея как ще сменя ремъка.Може ли да се смени по някакъв начин без да се развива този болт?Давам няколко идеи. С флекс с тънък диск или ножовка парвиш канал и после с ударна отверка или обикновена ако си много як . Със секач и чук биеш леко отстрани по главата във посокота на отвиване докато поведе и другия вариант с пила да се опиташ да въстановиш болта. После задължително отвивай със звезда или камък и тресчотка Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 14 Юли, 2012 Интересни идей ако двигателя е на земята.Samito тва за каква кола иде реч? Лада ,-самара,нива.Ситроен -саксо ,ксантия . Или хонда некаква ........... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Samito 2 #6 Отговорено 14 Юли, 2012 Хонда сивик 1.6 ВТЕК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 14 Юли, 2012 Хонда сивик 1.6 ВТЕКТа за кои сивик и кои витек ,става въпрос .Колега не си мислете че се заяждам ма боб не ми остана а кристалната топка е отпуска.Още има .На бас се хващам че е 16 винтила B16A1VTECFound in:early crx civic integra1.6i-VT (EE8)Displacement: Template:Convert/aa 1.6 literBore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)Compression: 10.2:1Power: Template:Convert(160hp) @ 9000 rpmTorque: 111 ft•lbf (150 N•m) @ 9000 rpmRedline: 8500 rpmTransmission: y2[edit]B16A2VTECFound in:1992-2000 Honda Civic EDM VTi (EG6/EG9 & EK4)1992-1997 Honda Civic Del Sol EDM VTi (EG)1996-1997 Honda Civic Del Sol USDM "VTEC"1999-2000 Honda Civic USDM Si (EM1)1999-2000 Honda Civic CAN SiR (EM1)Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)Bore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)Compression: 10.2:1Power: 160 hp @ 7600 rpm & 118 ft•lbf (151 N•m) @ 7000 rpmTransmission: Y21 or S4CRedline...8,000 RPMRev Limit...8,450 RPMVTEC Engagement...5,500 RPM[edit]B16A3VTECFound in:1994-1995 Del Sol VTECDisplacement 1,595 cc (97.3 cu in)Power: 118 kW (160 PS; 158 bhp) @ 7,600 rpm & 118 ft•lbf (160 N•m) @ 7,500 rpmRedline: 8,200 RPMTransmission: Y21[edit]B16A4VTECFound in:1996-2000 Civic Si-RII (JDM version) (EK4)Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)Compression: 10.4:1Power: 125.04 kW (170 PS; 168 bhp) @ 7800 rpm & 111 ft•lbf (150 N•m) @ 7300 rpmRedline: 8200 rpmTransmission: Y21Note: Only offered with SiRs with manual tranmissions.[edit]B16A5VTECFound in:1996-2000 Civic Si-RII (JDM version) (EK4)Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)Compression: 10.4:1Power: 130 kW (177 PS; 174 bhp) @ 7800 rpm & 111 ft•lbf (150 N•m) @ 7300 rpmRedline: 8000 rpmTransmission: Y21Note: Only offered with SiRs with automatic transmissions.[edit]B16A6VTECFound in:1996-2000 Honda Civic VTEC (EK)Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)Compression: 10.2:1Power: 118 kW (160 PS; 158 bhp)[edit]D16Y1Found in1992-1995 Honda Civic VTi (AUS)Displacement : 1,590 cc (97 cu in)Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)Compression : 9.3:1Power : 129 hp (96.2 kW, 131 ps) @ 6600 rpmTorque : 107 ft•lbf (14.8 kg/m, 145 Nm) @ 5200 rpmRedline : 7200 rpmValvetrain : SOHC VTEC (4 valves per cylinder)VTEC Switchover : 5000 rpmFuel Control : OBD-1 MPFIHead Code : P08ECU Code : P28D16Y8VTECAlso available in New Zealand under the code D16Y6Found in1999-2000 Honda Civic SE 1.6 Vtec (UK)1996-1999 Honda Civic EX Sedan1996-1999 Honda Civic EX Coupe1996-2000 Honda Civic EX (US)1996-2000 Honda Civic SI (Canada Only)1997-2000 Acura 1.6EL (Canada Only)1996-1997 Honda del Sol Si1997-2000 Rover 416 AutoDisplacemnt : 1590ccBore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)Rod Length : 137 MMRod/Stroke : 1.52Compression : 9.6:1Valvetrain : SOHC VTEC 4 valves per cylinderPower : 127 hp (94.7 kW, 129 ps) 6600 @ rpmTorque : 111 ft•lbf (45.79 kg/m, 145.1 Nm) 5500@ rpmHead Code : P2JVTEC Switchover : 5500 rpmPiston Code : P2PRedline 6900 rpmRev Limited To 7200 rpmECU Code : P2PD16Z6Found in1992-1995 Honda Civic Si1992-1995 Honda Civic EX, EX-V1992-1995 Honda Civic ESi (European Market)1993-1995 Honda Del Sol Si (US)1993-1995 Honda Del Sol ESi (European)Displacement : 1,590 cc (97 cu in)Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)Rod Length : 137MMRod/Stroke : 1.52Compression : 9.2:1Power : 125 hp (93.2 kW, 127 ps) @ 6600 rpmTorque : 106 ft•lb (14.7 kg/m, 144 Nm) @ 5200 rpmPiston Code : P28Volumetric Efficiency : 87.68%Redline : 7500 rpmFuel Cut : 7411 rpmVTEC Switchover : 5500 rpm[3]Fuel Control : OBD-1 MPFIHead Code : P08ECU Code : P28 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Samito 2 #8 Отговорено 15 Юли, 2012 D16Z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #9 Отговорено 15 Юли, 2012 има един мн груб начин. Слагаш една гайка варху прецакания болт. Лепиш отвътре с телподаващо или електрожен и си ти. За друг начин на толко тясно място не се и сещам. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Samito 2 #10 Отговорено 16 Юли, 2012 и аз това го мислих,но се чудя няма ли да изгърми електрониката или някой лагер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 16 Юли, 2012 (Редактирано) Няма да изгърми. Сваляш клема на акумулатора при заварки! Редактирано 16 Юли, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #12 Отговорено 17 Юли, 2012 "Замазва" главата на болта този,който се опитва да го развие с некачествен ключ.Не се сърдете на предишния собственик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Samito 2 #13 Отговорено 18 Юли, 2012 Наистина е до инструмента.Купих един заоблен камък и с него се разви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове