crazy_to80 3 #1 Публикувано 4 Юли, 2012 Днес се прибирах от Враца,4 човека ,багаж и климатик.Но при излизане от Плевен при изкачване на баира забелязах че стрелката за темперетурата започна да показва загряване на двигателя,по-притиснителното е че загряваше неравномерно стрелката пулсираше.При излизане от Бяла,там направо подпрях червената зона на темперетурата и стрелката все така като започне да минава нормална темп. започва да пулсира и на равното изсипва темп. рязко до нормална.На магистралата след Шумен я настъпих и забелязах че грее и над 4000 об. при 150 км/ч. двигателя пак му кипна чайника.Антифриз не изхвърли.Някакви идей Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #2 Отговорено 5 Юли, 2012 Може да е окъсило кабелчето на термодатчика или да има стопена изолация и затова да трепери стрелката.Ако наистина си загрява колата и хвърля течност по земята-мръсен радиатор,пълен с трева шума-обикновено моя като се връщам от риболов е така.Термостат- остава затворен,недобре обезвъздушена система след смяна на течност.По-сериозните проблеми са гарнитура на главата,износена водна помпа.Най-тъпия проблем е двупосочния клапан на капачката на радиатора към разширителния съд.Друго не се сещам.За диагностика се проверява с инфрачервен термометър за достоверност температурата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #3 Отговорено 10 Юли, 2012 Значи,ангренаж оптяжна и водна помпа,ясно!Благодаря за съвета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 10 Юли, 2012 Не е това, което си разбрал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове