Jump to content
crazy_to80

Проблем с темперетурата на двигателя

Recommended Posts

Днес се прибирах от Враца,4 човека ,багаж и климатик.Но при излизане от Плевен при изкачване на баира забелязах че стрелката за темперетурата започна да показва загряване на двигателя,по-притиснителното е че загряваше неравномерно стрелката пулсираше.При излизане от Бяла,там направо подпрях червената зона на темперетурата и стрелката все така като започне да минава нормална темп. започва да пулсира и на равното изсипва темп. рязко до нормална.На магистралата след Шумен я настъпих и забелязах че грее и над 4000 об. при 150 км/ч. двигателя пак му кипна чайника.Антифриз не изхвърли.Някакви идей :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е окъсило кабелчето на термодатчика или да има стопена изолация и затова да трепери стрелката.Ако наистина си загрява колата и хвърля течност по земята-мръсен радиатор,пълен с трева шума-обикновено моя като се връщам от риболов е така.Термостат- остава затворен,недобре обезвъздушена система след смяна на течност.По-сериозните проблеми са гарнитура на главата,износена водна помпа.Най-тъпия проблем е двупосочния клапан на капачката на радиатора към разширителния съд.Друго не се сещам.За диагностика се проверява с инфрачервен термометър за достоверност температурата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,ангренаж оптяжна и водна помпа,ясно!Благодаря за съвета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е това, което си разбрал!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...