Jump to content
Mi7koN

Лампата на акумулатора не свети

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравеите колеги, проблема ми е следния, когато дам на контакт трябва лампата за акумулатора да светне и когато запаля да угасне но това не се случва. Крушката на таблото е здрава проверявал съм я, но до нея достига 0.1V. Казаха ми че може да е от четките на динамото, разглобих го почистих го основно, смених четките но пак същото като преди и след смяната им динамото си работеше и зарежда акумулатора. Някой ако може да ми каже къде да търся проблема много ще ми помогне. Не ми е проблем да карам и без лампа но ако някои ден откаже динамото ще разбера чак когато колата спре сама. Забравих да спомена става въпрос за CRX 2g. п.п. Съжалявам за сбърканото заглавие но немога да го поправя. :oops:

Редактирано от Mi7koN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че зарежда? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:D Абсолютно сигорен съм, освен ако 4 годишният ми акумулатор който зимата го карах на друга кола държеше по 2 дни не е придобил някакви свръх сили и държи вече 2 месеца без зареждане. Колега моля, не приемаи отговора ми като заяждане, но както написах в първият си пост динамото си работи. Единствения проблем е с лампата, но нямам спомен дали е работила когато взех колата или е спряла в последствие, но откакто един приятел ми каза че като даде на контакт на него му светят 4 лампи а на мен 3 ми е като трън в очите. :honda: Щях да забравя, и от стария акумулатор не е проблема слагал съм чисто нов и пак не свети. :D Редактирано от Mi7koN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След даване на контакт трябва на фасунката на лампата трябва да имаш + и - . Плюсът идва след даването на контакт по ел . инсталацията . А минусът идва от генератора . След запалване и развъртане на генератора електрониката вътре в него отрязва този минус и лампата угасва . Най-вероятно тя е загинала и отрязва директно минуса , още преди да се е завъртял. И аз съм имал такъв случай - лампата не свети , но генератора си зарежда нормално . Провери си двата кабела за всеки случай : този , по който идва плюс след контакт във фасунката и този , който е от генератора към фасунката (минусовият) . Виж му цвета и директно го дай на маса - ако лампата ти светне , то причината 101 % е в генератора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,моето динамо се прецака и се наложи да си взема друго (втора употреба) уж от същата кола Д15З6. Обаче се оказа че моето е с 4-ри пинова букса а това с 3. След консултация с майстора и няколко телефонни разговори стана ясно че няма да е проблем...ама няма да ми свети лампата за акумулатора на таблото. И така си карам сега...нямам проблеми, така че дерзай :rolleyes:/>поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мене зимата ми правеше номер с лампата на маслото .. въобще не светкаше .. и след 2-3 шамара се оправяше .. и при разгобяване установих че жичката в лампата се допира от време на време и дава контакт и светка ..и ги смених всичките .. и нямам ядове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега моя генератор го занесох на пълно обслужване и така го обслужиха ,че от тогава и моита лампичка не светна. Ако си го носил някаде да не си поподнал на кофти майстор .

Редактирано от embata1990

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от една седмица сивикът ще ме побърка. Както си карах светна енджин чек лампата. Колата започна да глъхне, скоростите започнаха да се сменят много грубо, ако изобщо се сменят. Фаровете и всички консуматори на ток започнаха да работят много слабо, а двигателят не можеше да се изфорсира повече от 3000 оборота. Направи ми впечатление, че лампата на акумулатора (здрава е) не се пуска нито на контакт, нито когато проблемът се появи. Замерихме динамото и се оказа, че не зарежда. Закарах я в сервиз - смениха го с ново. Лампата за акумулатора светна. Всичко се оправи. Но ето след 150км пак проблем. Лампата на акумулатора не светва на контакт, колата не се изфорсира повече от 3000 оборота, като при опрян в дъното педал глъхне. При запалване фаровете и другите консуматори работят слабо, при леко изфорсиране започват да работят както трябва. Акумулаторът не е проблемен също.Какво става с тази кола? Някой има ли идея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за многобройните отговори....Ако все пак на някой му се случи подобна мизерия - бушон 7,5А в кутията под волана....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът продължава... :(/> Смених бушон 15 7,5А, но пак го изгори. Сложих друг и пак същата работа. Понеже нямах наличен друг 7,5, сложих 20А, колкото да се придвижа. За мое голямо учудване и този изгърмя. Направо не знам какво иска. В и-нет намерих, че този бушон отговаря на :alternator, VSS, ELD unit USA, EVAP purge vent shut valve, oxygen sensor, TCM ...Проблем в тези неща ли трябва да търся?http://img136.imageshack.us/img136/4562/fusesfrommanualkeybb2.jpg

Редактирано от prozacc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам го същия проблем-лампата на акумулатора не ми свети.Крушката е здрава,динамото е след тотален ремонт и зарежда,но лампата не свети.Сложил съм си дигитален волтметър,но му нямам никакво доверие.Предпочитам си оригиналната лампа.Д16А9 е мотора.

Редактирано от SVE_1986

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригите в реле регулатора за заряда и за контролната лампа са отделни и затова се получава тоя проблем.Веригата за лампата е доста слаботокова и даже по-мощна крушка в таблото може да изгори управляващия транзистор.Ремонта е само смяна на релерегулатор.До колегата Прозак.Единственото решение е да се откачат/огледат/проверят веригите една по една докато спре да гърми предпазителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моя проблем в американските форуми пише, че е ужасно срещан проблем. Идва от ELD детектора или от късо съединение в ENGINE WIRE HARNESS (не знам как се превежда това) : http://api.viglink.com/api/click?format=go&key=ea0377a08b61240892ea8c2c50b51e4c&loc=http%3A%2F%2Fhonda-tech.com%2Fshowthread.php%3Ft%3D3078632&v=1&libId=393b6d64-7cfe-4fef-8939-62c4eb040d85&out=http%3A%2F%2Fwww.tegger.com%2Fhondafaq%2Ftsb%2Fcivic%2Fx99-029e.pdf&ref=http%3A%2F%2Fwww.google.ca%2Furl%3Fsa%3Dt%26rct%3Dj%26q%3D%26esrc%3Ds%26frm%3D1%26source%3Dweb%26cd%3D1%26ved%3D0CDQQrAIwAA%26url%3Dhttp%253A%252F%252Fhonda-tech.com%252Fshowthread.php%253Ft%253D3078632%26ei%3D2DnDUtPgJZOMyAG5_4D4Cw%26usg%3DAFQjCNF3E2JFNjzbnJAmcojqNtXtx_AJtA%26bvm%3Dbv.58187178%2Cd.aWc&title=98%20civic%20e.l.d%20overload%20nightmare%20-%20Honda-Tech&txt=Fuse%2015%20TSB&jsonp=vglnk_jsonp_138853035161211 Чудя се дали да не сменя първо този детектор, пък после да мисля за късо, но дали от него може да замине бушон 20А ? Забравих : Честита нова година, все още не е дошла при нас :)

Редактирано от prozacc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си лампата.Незнам защо човекът който ми ремонтира динамото ми е разменил кабелите на буксата която влиза в него.Със малко ровене в нета намерих тази снимка и ги направих по същия начин както е на Интеграта :)/>

Публикувано изображение

За много години на всички,живи и здрави да сте :)/>

Редактирано от SVE_1986

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето къде се оказа и моят проблем :http://www.sparkys-answers.com/2009/04/1996-honda-civic-15-fuse-blown.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, включвам се в темата, за да не отварям нова. Случи се следното: Изтощи се акумулатора, заради проблем с алтернатора. Проблема е, че лампата за зареждане по никакъв начин не индикира проблем. Като дам контакт лампата свети и като запаля гасне. При проблема се стигна до там, че чак колата загасна и напрежението беше стигнало 9 волта. Автомобила е CR-V RD1. Ремонта беше четки и почистване. Остана притеснението, че винаги може да се стигне до някакъв подобен проблем и да не се индикира на таблото. Още повече, че специално тези алтернатори механически се пукат и аварират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×