Jump to content
Fiend

Не включва перката на радиатора

Recommended Posts

От два дена се боря с тоя вентилатор и не иска да захапи. Онзи ден докато се прибирах, видях стрелката на температурата с около сант над нормалното и положение. Последва парното на максимум и по най-бързия начин я паркирах пред блока и съответно стрелката скочи още малко и нямаше никакъв признак на живот от страна на перката. След паузата с изстиването бяха проверени бушоните, релето, радиатора за наличие на антифриз (липсваха около 200 гр.), термостата и чак най-накрая ми светна просто да дам на късо буксата на датчика и чудото стана, перката тръгна. След издирването на въпросния датчик и последвалата го смяна, запалих колата и започна едно чакане от порядъка на 20-30 минути, обаче перката пак не иска да захапи. Реших за всеки преди следващия опит да включа и компютъра за да следя температурата. Включих на "engine coolant temperature" и пак зачаках да достигне заветните 91 градуса но пак дръвче, 98 градуса и пак нямам перка. Или компа мери от друг датчик, защото стрелката при тестовете си стоеше на нормална позиция или нещо аз бъркам в изчисленията. Предварително благодаря за помощта и поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма идея къде може да ми е проблема? Колата вече седми ден стои в "оторизирания" сервиз на марката в Бургас и пази храстчетата около него :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм забелязъл това явление, но не съм се захващал да го разследвам.Пробвай да задържиш газта на 2-3000 оборота и може и да се пусне. Със сигурност има два датчика- един за таблото и един за ЕКУ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ още един датчик отзад на блока,голям с 2 кабела до генератора.Той е за перката,така го дават по мануал.Fiend предполагам си дал на късо датчика който е под делкото(този с 2-та кабела).Той ти е за еку-то.Друг път недей да го окъсяваш,че аз направих същия номер преди време и датчика си замина,после трябваше да си взимам друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен са 3 датчика по-схема : My link15 - за таблото 16 - за перката17 - този е при F1818 - към компа(ако не ги бъркам разбира се)Къде точно да търся другия, защото по-схема го нямам а утре смятам да си прибера колата с гръм и трясък :censored: !п.с. Това с оборотите не помага.

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моя Акорд 6 се получи подобен номер след като я продадох. Мисля, че се беше оксидирал куплунга към датчик 16. След като го пръснахме със сух спрей за почистване на контакти се оправи, но след няколко дни, пак повторихме процедурата.Пробвай хубаво да почистиш контактите на самия датчик /може и механично с фина шкурка до колкото е възможно/ и напръскай буксата вътре!Дано да помогне!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудото стана, имам кола и то с работеща перка! Становището на сервиза е термостат и тук аз оставам пак учуден. Не ги разбирам много тези работи но ако е възможно някой да сподели становище как става този номер при положение, че на няколко пъти когато я пробвах, температурата на антифриза в големия кръг беше близо 99 градуса (измерено с лазерен термометър на датчика) и не искаше да включва перки а след смяна на термостат да имам перки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от термостат - по-скоро въздух в охлаждането!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...