Jump to content
mind_exploit

Не мога да обезвъздушя съединителя ...

Recommended Posts

Привет,Имам Хонда Сивик `94-а, начинаещ шофьор съм, и преди няколко дни стана така че, педала на съединителя не се връща в изходно положение и не мога да превключвам скоростите когато е запалена колата. (Иначе мога, даже без да натискам нищо.)Та, видях че казанчето е празно, купих спирачна течност и го напълних ... но няма промяна.Прочетох тук, че трябва да го обезвъздушя, но - не мога да развия пробката. Или е ръждясала много, или просто е заяла.Та, въпросът ми е: проблем ли ще е ако опитам със преобразувател на ръжда? Може ли нещо да се прецака вентила? (То нали си има гумен накрайник, а пък и е доста фино, поне в сравнение с този болтоподобен израстък.)Мерси предварително :)ПП: иначе много коварен проблем, не мога дори да я затътря и до някой сервиз, защото даже не може да потегли :( ... ПП2: дадоха ми идея да пробвам директно да потегля и запаля, както съм вкарал първа ... но не знам дали въобще е добра идея ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип нищо няма да и стане ако я вкараш на първа и така си я закараш до сервиза, само не знам ако те хване някъде някой светофар трябва да гасиш двигателя.При мен ми се е случвало 2-3 пъти така съединителя като го натисна и си остава доло и всъчките пъти все се оказваше някоя от помпите на съединителя. За сега на хондата не ми се е случвало това и не я знам с колко помпи е но предполагам че и при теб ще е заминала помпата или някое уплътнение на помпата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Напръскай я с нещо за отвиване на заяли болтове и гайки, има доста добри химии и спрейове по магазините, но в някои случаи на дълбока "клеясалост" трябва много фантазия за да помогнат... Гумената капачка на пробката може да я махнеш ако случайно ти пречи, тя е за да не се пълни с боклуци самата пробка. Такива пробки се отвиват с ключе за спирачни маркучи, то обхваща почти цялата периферия на пробката и отвиваш без да я нараняваш. Изпадал съм в подобни случаи със заяли такива пробки на спирачни апарати и т.н. и съм ги отвивал с тресчотка с по-дълго рамо (колкото позволява мястото) и достатъчно дълбок камък, че да обхване цялата периферия на пробката - при тази постановка с много малко усилие я отвиваш, обезвъздушаваш съединителя за 2 минути и пиеш една студена бира ;)Поздрави.

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав, намери си хубав ключ 8 за пробката, ако не можеш глух то поне хубав шестостен, не използваи лулички тип звезда да не я закръглиш. Наи хубаво е камъче с захват суперлок ама си иска дамъзлък :) С обикновено ключе дори не си помисляи да я напъваш!!! След като я развиеш обезвъздушаването става много лесно, аз не го правя по стандартния начин с помпане на педала, просто наливам горе в казанчето течност, закачам една 50 кубика спринцовка с едно маркучле з апробката, отвивам я и изсмуквам от нея до де се напълни, преди да спра да изсмуквам стягам пробката да не глътне въздух, и пак така, с 1-2 такива операци теква новата течност и си готов ( не забравяи да следиш нивото че казанчето е малко и бързо се смуква) На шурето на БМВ-то си играх с помпане ама не ме изкефи, бавно се получи там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да го напъваш ти препоръчвам да го напръскаш с "елексира на живота", течност номер 1 и т.н. наречена WD40. Дори от някой Кауфланд може да я намериш. Моята пробка навремето се беше закучила по същия начин и така я излекувах (с постепенни напъни).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С обикновено ключе дори не си помисляи да я напъвашПубликувано изображение

Ами аз само такова имам :) ... (а защо да не пробвам с обикновено ключе ... има опасност да я изкривя ? ... или просто за да не я закръгля? ...)

 

Иначе - добри идеи :) ... ще купя нещо за ръждясали детайли и утре сутринта ще пробвам пак ;) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет :)В крайна сметка с помощта на пътна помощ я закарах до един сервиз в Дружба, при един пич - Дидо - и той смени помпата на съединителя (оказа се в нея проблема), както и разни маркучи, а у ... включително и закръглената пробка :) ... Та сега си е наред ;) ... (Има няколко други драми като провиснали врати или изгнили прагове, но по ходовата част би трябвало скоро да нямам проблем ... :) ... а и като се има предвид че това ми е учебната кола, а постоянната ще я вземам догодина - мисля че засега нещата са ОК :) ...)Мерси на всички за мненията и съветите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...