pagubg 5 #1 Публикувано 8 Юни, 2012 Здравейте,Не знам дали да изпадам в подробности, май е по-добре да опиша директно проблема и ще очаквам да споделите мнение относно него.Вчера докато карам, се наложи да тръгна по-бързо на 1-ва скорост (стигнах към 5000 оборота), след което ми светна чек лампата. Изгасих автомобила, оставих го за 30-на мин, а после опитах да го запаля. Запали, но започна да се чука едно силно чукане в горната част на двигателя при цилиндрите от лявата страна (ако си застанал с лице към него). Изгасих веднага и тази сутрин заведох майстор на място да ме дърпа, но се оказа след запалване на мотора, че чукането е изчезнало. Закарахме я на собствен ход до сервиза.Провериха центровка и ремък - всичко нормално. След махането на главата на клапаните, намериха някакви запишвания по разни маслени магистрали, изчистиха добре пътищата, сложиха капака - чукането продължава.Ето и няколко факта които забелязах:Чукането се появява само когато двигателя загрее.Чука само някъде между 750 и 900 оборота (ако подадеш газ изчезва).Не зная как да бъда по-описателен, но ако някой се е сблъсквал със същият проблем ще се радвам да сподели.Благодаря и поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #2 Отговорено 13 Юни, 2012 Ееееееееех Ради,къв е тоя лош късмет при тебе??? Мисля че някой по-компетентен от твоите майстори трябва да я чуе! Дзънни ми и ще те пратя при един такъв! Поздрави!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #3 Отговорено 14 Юни, 2012 Ееееееееех Ради,къв е тоя лош късмет при тебе??? Мисля че някой по-компетентен от твоите майстори трябва да я чуе! Дзънни ми и ще те пратя при един такъв! Поздрави!!!Мерси Тоше, току-що видях че си писал, но колата вече е готова. Оказа се запушване на маслени магистрали и след промивка всичко се оправи Ще ти звънна уикенда за да пием кафе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
габрово23 0 #4 Отговорено 18 Октомври, 2017 Здравейте, може ли да ми поясните как точно се промиват тези маслени магистрали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 18 Октомври, 2017 Първия вариант е да се смъкне главата и да се измие всичко с накисване,Втория начин да се извади само разпределеителния вал,кобилиците и каквото може да се изчисти на място по каналите в главата.Може да се ползва силно агресивен спрей и въздух под налягане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
габрово23 0 #6 Отговорено 18 Октомври, 2017 Благодаря за отговора, Markony. Утре ще пробвам, дано и при мен да изчезне чукането. Ще пиша за резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #7 Отговорено 19 Октомври, 2017 Източи първо цялото масло,Махни В-тек клапана и ползвай гумен уплътнител ,с който да надуеш магистралата към втек-актуаторите.Ще стане малко мазало,ползвай очила. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 27 Октомври, 2017 Често срещано е при всички италиански бангии. Все едно падаш от Марс... Като не сменят масло ами само доливат това е резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове