Jump to content
JDMWORKS

Проблем с VTEC-а на D16Y8

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,Карам купе EJ8 с мотор D16Y8 и един ден от нищото ми светна чека! Проверявах ламбда сонда, датчик за входящ въздух всичко си беше ОК. Закачахме колата за диагностика и ми даде следната грешка: Система за управление на клапаните, не изправна!!!!Настъпвам до регулатор и на 5500RPM където трябва да се пусна VTEC двигателя спира да вдига обороти все едно там е redline-a! Engine Check-a си светва общо взето когато си поиска. Един път паля check-a не свети колата си върви нормално има си VTEC всичко ОК, но след 2-5км обаче светва и колата умира от към вървеж, предполагам защото влиза в авариен режим. Мисля че чека светва като позагрее двигателя, но не съм сигурен все още следя симптомите.Помагайте, давайте акаъл че аз съм в тъча и нямам никва представа каде и кво да проверявам!0883 44 20 55 - Пламен от Стара Загора съм.Благодаря.

Редактирано от JDMWORKS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) разглоби си VTEC клапана и виж как е цедката на маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко повечеи информация ако може да ми дадеш къде се намира и как изглежда ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) колега в тази тема пише за икономиците,но това да не те притеснява ,там е посочено къде е клапана ,държисе на 3 болта за ключе 10мм. и твоят клапан е там . http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31290 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витек соленоида ти се намира отляво на капака на клапаните при делкото, дърви се на 2 или 3 винта, разглабяш го и до чистиш най-вероятно се е запушила цедката, след това е хубаво да си смениш гарнитуърката на витек клапана, но ако нямаш такава и силикон върши работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я проверете пак коя грешка дава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дава ми ламбда сонда, подгрев на ламжда, топлитен датчик и управление на клапаните! Но не мисля че нямам VTEC заради първите 3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое ги управлява клапаните ?Окъси си буксата за самодиагнастика и брой миганията на Чек-а.Грешките ги има тук във форума.По принцип на стоково ЕЦУ, няма втек докато не стопли моторя.Клапанът може профилактично да го свали, и очистиш цедката,но си виж пак грешките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата от VTEC клапана беше наполовина разкачена :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :)Може ли цедката на Втек клапана и самия клапан, да се почистят с WD40 или е необходимо с някакъв друг препарат?След почистването клапанът трябва ли да се намаже с някаква смазка/моторно масло или не е наложително?П.П. Извинявам се, че ползвам темата на колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) може колега с WD40 да се почисти ,не е нужно да се смазва(клапана нали работи с маслото от двигателя).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...