Jump to content
djvsk

Както вървеше загасна и не пали

Recommended Posts

Здравейте колеги случи се следното. Както карах и изведнъж загасна колата. След това не иска да запали върти но нищо. Изкарах кабелите на свещите единия беше доста омаслен пластмасовата тръбичка не знам как се казва :) и най отдолу което е на свеща пръстена ми е останал вътре на въпросната омаслена свещ. Свалих дистрибуторната капачка зачистих но всичко си остана така. Въпроса ми е дали някой е имал подебен проблем със свещите и от какво може да е. И дали проблема с паленето е възможно да е от бобината или от пръстена копйто е останал на свеща. И някой ако знае как мога да я проверя бобината ще съм благодарен. Колата е Civic coupe 5 gen D15B7. Единствено преди да изгасне колата се чу прещракване. Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извод А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В).Първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС.Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС.И така като сме тръгнали измери и кабелите на свещите съпротивлението им пак при 20 градуса не трябва да превишава 25килоома. Ако е повече кабелите се заменят с нови

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извод А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В).Първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС.Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС.И така като сме тръгнали измери и кабелите на свещите съпротивлението им пак при 20 градуса не трябва да превишава 25килоома. Ако е повече кабелите се заменят с нови

Здрасти колега мерси за информацията. Само да попитам понеже и на паржата и на втората намотка си написал че е между А и Б. Втората да не е Б и В или друго. И да питам при замерването колата ттрябвали да е дадена на контакт? И свещите с риск за глупав въпрос как се мерят? И този пръстен който написах ,че ми остана върхо свеща на трабичката как мога да го изкарам без да свалям капака ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали си бобината от делкото и тогава мери.Гледам не си наясно с нещата.Имаш общ +А и - на Б и В.Първичната ти е на А и Б,вторичната на А и В.Ако не ти е ясно какво правиш,дай на някои който разбира да ти я замери.Имаш данните.Свещи се мерят с импулсен уред с висок волтаж,но не знамдали ще намериш такъв,може в някой сервиз.Не знам за кои пръстен става на въпрос.Ако е този ,които е в лулата за свещите и влиза на върхана свещта и се е извадил,просто си отвий свещта.Ако е той си смени кабела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реши се проблема:) смених бобина и свещи и всичко е ок :) Явно ми е отишла свеща като я видях ми се ... Някой ако му се случи подобно нещо парво замерете бобината :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже става дума за непалене на двигател надявам се да не е проблем да споделя,че и мойта кола така изгасна смених комутатор и бобина и пак не пали.... и не мога да разбера какво става вече.. :ХХ премерих и 3-те датчика и работят .. п.п. Карам д15б2 суапната с делко от д16 з2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Понеже става дума за непалене на двигател надявам се да не е проблем да споделя,че и мойта кола така изгасна смених комутатор и бобина и пак не пали.... и не мога да разбера какво става вече.. :ХХ премерих и 3-те датчика и работят .. п.п. Карам д15б2 суапната с делко от д16 з2

Помпата ти чува ли се като дадеш на контакт?Ако не, провери си спойките на главното реле.Друга възможна причина може да е клемореда ти, но по-малко вероятна.Имаш ли искра на свещите? Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже става дума за непалене на двигател надявам се да не е проблем да споделя,че и мойта кола така изгасна смених комутатор и бобина и пак не пали.... и не мога да разбера какво става вече.. :ХХ премерих и 3-те датчика и работят .. п.п. Карам д15б2 суапната с делко от д16 з2

Здрасти колега наистина виж си свещите понеже на мен ми бяха много зле и от там бобината. Ние пробвахме свеща както си беше закачена на кабела, някой върти да пали а ти допираш свеша на капака на двигателя за искра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега наистина виж си свещите понеже на мен ми бяха много зле и от там бобината. Ние пробвахме свеща както си беше закачена на кабела, някой върти да пали а ти допираш свеша на капака на двигателя за искра.Колега смених 3 вида свещи и нищо по едно време доиде някув ток на свещите и само припукваше и след това пак изчезна .. не знам просто к'во може да е... Съмнява ме компа да не е бумнал нещо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво сте мерили? Защо се съмняваш в ECU? Ходи ли ток изобщо до делкото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е свещи. Не могат всички свещи да умрат от раз, че чак и да не запали от тях.Същото важи и за кабелите. Много прилича на бубина/комутатор/,ама като казваш , че сте я сменяли........Публикувано изображение. За компа съм чувал , че има случаи на разпоени чипове разни и т.н . , възможно и да е нещо такова, макар и да ме съмнява малко. Що не пробваш и с друга бобина?!?!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами колега не знам щом ти е дала искра значи предполага че бобината е наред. Ти като смени бобината опитали се да запилиш без да смениш свещите. Понеже при мен от една свещ ми изгоря бобината. И като е я смених бобината не врътнах да паля преди да сменя и свещите. Питай някой по компетентен дали може да е комутатор? И палеца може да е. На друг мой приятел беше комутатор както кареше и спря и на топло и студено не палеше но беше комутатор а знам ,че той имал други признаци.И дистрибуторната капачка провери. Хайде колеги помагнете на колегата.:) А за Ecu и главно реле ме съмнява да е.

Редактирано от djvsk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"...Ами колега не знам щом ти е дала искра значи предполага че бобината е наред.."

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Точно такива номерца обича да върти бобината понякогаПубликувано изображение

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...Ами колега не знам щом ти е дала искра значи предполага че бобината е наред.."

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Точно такива номерца обича да върти бобината понякогаПубликувано изображение

[/quote

 

но до колкото прочетох е написал че я е замерил и всичко е ок. Може и да не съм разбрал правилно. Той трябва да каже. Един колега ми прати стойностите на бобината ако са ти нужни пиши да ти ги пратя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мерене на стойностите ще ти свърши работа само ако е прекъснала някоя от намотките. Ако има вътрешни пробиви във високоволтовата част не можеш да ги хванеш с мерене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мерене на стойностите ще ти свърши работа само ако е прекъснала някоя от намотките. Ако има вътрешни пробиви във високоволтовата част не можеш да ги хванеш с мерене

Ето научих нещо ново. А как могат да се хванат тези пробиви? Само със смяна ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало същото,единия път беше бубина а другия път беше главното реле така че провери и негоПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало същото,единия път беше бубина а другия път беше главното реле така че провери и негоПубликувано изображение

 

А дали ще кажеш как се проверява главното реле ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш, презапояваш и готово!Има теми за проверка....потърси! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодая ви за отзивите днес се нервирах и направо друго делко купих и сега сичко си е перфектно :) п.п : Поздрави :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,щом вече се возиш,това е важнотоПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,щом вече се возиш,това е важнотоПубликувано изображение

 

Така е ! Браво и от мен:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...