Jump to content
pepper

Към собствениците на Хонда Стрийм 1.7

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, от около 2 седмици съм собственик на Хонда Стрийм 1.7, 2001 г. Като цяло съм много доволен от колата, но имам малки притеснения. 1. След като я закупих и отидох в сервиз, се оказа че маслото в нея е около 2.1 л., естествено предишният собственик ме убеждаваше че масло не харчи, но слава богу не го послушах.2. Колата ми се струва с ужасно къси скорости, надявам се да не е свързано с изчезването на маслото, така де просто да имам проблем, че наистина ми се струват ненормално къси.Искам от вас да ми кажете, когато колата е на 5 скорост със скорост 120 км в час, на равен терен разбира се, какви обороти ви държи. При мен са около 4 хиляди, айде нека са 3,800. Няма да пиша какви коли съм карал, като собственик преди това за да не стават ненужни дискусии, но последната беше с почти същия двигател, само че 1.8 л. 125 к.с. и при скорост 120 км, държеше и още държи тя си е в гаража - 2500-2700 оборота. На какво се дължи тази огромна разлика, дали от 200 кг, които има в повече Хондата, дали защото е 1.7, а не 1.8 л. двигател, или просто имам проблем с колата. Но е факт, че Хондата с тези 3,800 оборота на 120 км, направо ме втрещи, това означава да не вдигам повече от 80 км/ч, ако искам да карам икономично, а къде отиват 140-160 по магистралата, аз ще я пръсна, като държи 6,000 оборота на 160 км. Нещо не ми се връзва, споделете вашият опит, за да знам какво става.Благодаря предварително на всички отзовали се."

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко идва от скоростната кутия не от маслото . Зависи с какви предавателни числа ти е скоростната кутия няма значение колко кубика е двигателя . Ти каква кола караше преди дизел ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не дизел, бензин мицубиши каризма GDI.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В началото е дразнещо, но се свиква, бъди спокоен нищо й няма.Така са го преценили, още не го проумявам, вероятно, защото в обороти Honda се чувства най-добре. :)

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да спя спокойно и да си свиркам, колата е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С двигател 2.0 156 к.с. върви много добре няма друг такъв ван ! 1.7 е доста слаб за това купе и въобще не съм обръщал внимание на кви обороти върви !Ето за 2.0 i-VITEC2000 об -90-100 км/h2500 об -120 -130 км/h раход извън града 6.8 - 7.0 литра 95 бензин, измерено пълно-пълно Акорда със същия двигател върви още по добре !Имаш ангренажен ремък да го смениш !Само Двигател 2.0 156 к.с е с верига .Безаварйно шофиране ! Колата инъче е супер за семейна.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на шеста предавка ли

На 5 колега , при тебе на кви обороти е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

2600об. 100 км.

Не знам - в неделя се наложи да карам бавно с не повече 90-100 км и ги държеше на 2000 - 2100 и то доста километри по бургаската магистрала на равно Само не съм спирал да проверявам дали е ветровито в моята посока ! Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за вятъра беше шегичка, нали. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2600об. 100 км.

Не знам - в неделя се наложи да карам бавно с не повече 90-100 км и ги държеше на 2000 - 2100 и то доста километри по бургаската магистрала на равно Само не съм спирал да проверявам дали е ветровито в моята посока !
Според мен си мислиш че караш с 100км провери си или оборотите или км те лъжат.Освен ако не караш с i-dtec мотора. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен си карам с истинските километри и с истинските обороти - естествено че се постигат трудно но това е положението !;)Ето снимки на невярващите ! Измерена скорост на равно след като съм се засилил и подържам тази скорост , а не в момент на засилване от нула ;)http://pics.data.bg/...70b7d/dsc02336/http://pics.data.bg/...8bf6a/dsc02337/Слънцето пече и не са много качествени !И гумите са по предписание на произовдителя !С радарите по улиците отчетената скорост е същата .

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно, на HR-V-то положението е доста по-отчайващо :))))Имам чувството, че повече от 160 км в час е невъзможно да развие, освен, ако мотора не е високооборотен (15 0000 rpm) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си карам с истинските километри и с истинските обороти - естествено че се постигат трудно но това е положението !;)Ето снимки на невярващите ! Измерена скорост на равно след като съм се засилил и подържам тази скорост , а не в момент на засилване от нула ;)http://pics.data.bg/...70b7d/dsc02336/http://pics.data.bg/...8bf6a/dsc02337/Слънцето пече и не са много качествени !И гумите са по предписание на произовдителя !С радарите по улиците отчетената скорост е същата .

Ясно, ясно. Ама твойта е к20 мотора, ако някой има 1.7, може и той да снима, аз като се сетя тези дни ще ви щракна 1-2 снимки на равно със 100-120 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С двигател 2.0 156 к.с. върви много добре няма друг такъв ван ! 1.7 е доста слаб за това купе и въобще не съм обръщал внимание на кви обороти върви !Ето за 2.0 i-VITEC2000 об -90-100 км/h2500 об -120 -130 км/h раход извън града 6.8 - 7.0 литра 95 бензин, измерено пълно-пълно Акорда със същия двигател върви още по добре !Имаш ангренажен ремък да го смениш !Само Двигател 2.0 156 к.с е с верига .Безаварйно шофиране ! Колата инъче е супер за семейна.

Здравейте,И моя Стрийм е с к20 мотор обаче да се движи с 2500 об -120 -130 км/h е малко несериозно за мен. Над 3000 оборота минава при тази скорост. Искам да помоля колегата за снимка и при 120 км/час, но да не е надолу по баира :D .Иначе относно колегата с 1,7 двг. да не се притеснява за оборотите просто двг е малко малък според мен, особено ако се се пусне климатроника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Искам да помоля колегата за снимка и при 120 км/час, но да не е надолу по баира :D ...

 

Що да не е баир, кое ще се промени - оборотите, км в час или нещо друго?

П.П. В една друга тема писах за същото днес, ако не те мързи погледни! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с баира надолу е написано на шега. На моята кола при скорост от 120-130 км/час на хоризонтален път оборотите са над 3000. Затова искам колегата да пусне снимка и при тази скорост за да видим. Може пък моята кола да не е в ред ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... при скорост от 120-130 км/час на хоризонтален път оборотите са над 3000....

 

:P на шега... и ЩО хоризонтален?!? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

... при скорост от 120-130 км/час на хоризонтален път оборотите са над 3000....

 

:P на шега... и ЩО хоризонтален?!? ;)

 

ЩОт мойта върви само по хоризонтален ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

....

 

Колега ти да не си с 4 степенна скоростна кутия ???

 

3000 об - 120 км/h малко са високи оборотите.

За вятъра не е майтап зависи дали е насрещен или е зад теб !

За баира нагоре няма да има проблем ако двигателя ти е минимум 300 NM - демек най- вероятно дизел.

 

Който иска мога да го повозя, снимките са направени на празна кола само с шофера и около полвин резервоар бензин-мензин-боза 95 H :P

 

Все пак К20 А1 е 2000 см3- 156 к.с. 192/4000 NM

Не може чудеса да очаквате от този двигател или пък да се държи като дизелак !?

 

 

Колега

Sebulba Публикувано изображение

дай линк или как се казва темата да не търсим две седмици с търсачката ;)

 

Ако караш със 120км/h по баир на долу или по баир на горе или пък пълна или празна кола оборотите ще са доста различни !!!

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е със същия двигател, който си описал и скоростите са 5. Точно днес пробвах със скорост от 120 км/ч, празна кола и оборотите бяха около 3300. Неможах да вдигна 130, защото не позволяваше пътя, но ми се струва, че ще минат 3500. Иначе двигателя се държи чудесно и мисля, че това с оборотите не би трябвало да е някакъв проблем. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако караш със 120км/h по баир на долу или по баир на горе или пък пълна или празна кола оборотите ще са доста различни Публикувано изображение

 

И как си го представяш това? Всъщност по-правилния въпрос е как си го обясняваш това?

Всъщност нали говориш за една и съща предавка и изправен съединител?

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всъщност по-правилния въпрос е как си го обясняваш това? Всъщност нали говориш за една и съща предавка и изправен съединител?

Ами да така е .Но ти ти как си представяш кола тежаща 1000 кг и такава тежаща 1500 кг да върви на една и съща предавка и на една и съща скорост със едни и същи обороти ??Или отговори си на въпроса защо по баир на горе си с повече обороти от колкото по баир надолу с еднакви скорост и предавка .То тогава няма смисъл от конска сила на килограм и Nm ! Тоя въртящ момент за какво се употлебява И въобще за какво си говорим ? Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момче, много си зле технически. Честно. Спри да се изказваш по неща от техническо естество от които си нямаш грам понятие. Ще ми спестиш време да те апострофирам и няма да пълниш главите на колегите с глупости. Сега ще се опитам да ти го обясня максимално просто. Имаш някакви обороти на двигател примерно 3000об.мин. и някаква предавка в скоростната кутия примерно 4 с точно определено съотношение на предавателните числа. Оттам диференциал, полуоски и гуми. При изправен съединител всичко това е свързано ТВЪРДО и няма как един път при 3000 оборота на 4 предавка да си с една скорост а друг път с друга. Просто НЯМА НАЧИН това да стане. Изясни си понятията и спри да говориш глупости!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Подкрепям колегата. То ако така си играеха оборотите на една и съща предавка тогава хората сменящи "final drive" и редящи скростни кутии са големи будали. Трябвало е просто да си поговорят с двигателя кога на какви обороти да върви :wacko:п.п. Колегата iso_eu за ръчна скоростна кутия ли говориш , да не обсъждаш някой автомат който сам си избира скоростите и затова да се бъркаш?

Редактирано от 4ushi
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name='SilverCivic' timestamp='1343758192' post='1057298673'

Имаш някакви обороти на двигател примерно 3000об.мин. и някаква предавка в скоростната кутия примерно 4 с точно определено съотношение на предавателните числа. Оттам диференциал, полуоски и гуми. При изправен съединител всичко това е свързано ТВЪРДО и няма как един път при 3000 оборота на 4 предавка да си с една скорост а друг път с друга. Просто НЯМА НАЧИН това да стане. Изясни си понятията и спри да говориш глупости!

E еайде без определения кой чий чия А...

 

Обяснявам с прости думи - значи зафичилси си конете по равното с 3000 оборота и си вдигнал 120 км\h на 5 предавка изведнъж идва баир до тебе едно дизелче и то на 5 предавка със 120 влиза в баира изведнъж обаче от другия край на баира кво става - дишаш саждите на дизела щото ти пак си на 5 предавка пак си на 3000 -- /в най -идеалния случай / оборота щото тези двете са ти константаq обаче скоростта ти е вече едваааам 85 км\h Публикувано изображение! А дизела даже е вдигнал 130 км\h

То по твоята логика защо ти е двигател ???

Карай само с вътрешни карета ! :D и с половин полуоска . Пък съединител и притискател кво да ги прайш ..:P

 

Сега предлагам ти едно упражнение - пробвай се с 3000 оборота по баира на горе на 5 скорост колко ще вдигнеш и по баира на долу на същата предавка колко ще вдигнеш - все пак караш лека кола, а не Камион с моторна спирачка ! И сподели какви резултати си постигнал . Също може да се пробваш с пет човека и с празна кола !

Та като проумееш това нещо после ми обяснявай за полуоски, карета, диференциали , сфери и шперове и шменди капели .;)

 

Смятам знаеш какво е земно прителгяне и че 9.8 Ж не е майтап работа, в противен случай нямаше да ни трябва никаква сила ... Та в този стил по достатъчно голям баир даже и обороти не ти трябват от двигателя зда да вдигнеш 120 км\h

 

Малко физика - като прилагаш една и съща сила но се променя съпротивлението - изминатия път за единица време и респективно коростта на движение се променя . Няма начин и нямат нищо общо предавателните числа и т..

 

И още един ваирант като бягаш по баира с раница 40 кг и без раница все с една исща скорост ли ще се движиш респективно за едно и също време ли ще изминеш за единица растояние или като си без раница ше фъркаш ? Нямаш нито диференциал, полуоски притискател -огледален, съединител -е имаш един маховик - но доста важен :D

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Iso, до сега не можах да разбера от постовете ти какво точно се опитваш да кажеш. Примера с дизела, които даде може да се случи само при автоматична скоростна кутия или смяна на предавката. При ръчна скоростна кутия, при която предавателното число е такова, че на 3000 оборота на 5та се движиш със скорост 120 км в час, няма как да задържиш същите обороти при понижаване на скоростта освен ако не буксува съединителя. Товара по никакъв начин не влияе на предавателното число и оборотите на двигателя са същите при 120 на 5та, при пълна и празна кола. Дали мотора ще може да си задържи оборотите при баир с товар вече е друга тема.

Редактирано от Бобито

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебати офтопика стана тука. Колегата iso явно управлява автомобила с някакви метафизични закони но не и с обикновен диференциал.@Автора на темата - ако това са ти къси скорости, виж как някоя Б серия (стандартната Б18Ц4 примерно) на 3000об на 5та предавка е точно със 90км/ч (с гуми 195/50/15)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:blink: :blink: :blink: Нема оправия тука :blink: :blink: Един път си бил с 3000 оборота на 5-та със 120 км/ч пък след малко като си вдишал хипер мазните сажди на печката си пак с 3000 оборота на 5-та ама със 85 км/ч :blink: :blink: :blink: Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:Моя е грешката като не обърнах внимание на колегата ,който пита да не би да съм с автоматик !Че е евтоматик автоматик - ама като съм на ръчно превключване седя само на 5 - предавка ?Как става тогава че подържам едни и същи обороти , а скоростомера отчита различна скорост - вчера се занимавах да правя кръкчета по баирите ама нямаше как да снимам и дакарам че да покажа !Не твърдя никъде че съм разбирач майстор , а просто си карам колата . та ако някой по разбиращ знае да обясни - или моята кола не е в ред. Верно че при амтоматика има хидротраснформатор - евентуално от там да се получава тази промяна но твърдо провах само на 5 -та, е оборотите ги дадох примерни щото при мене 120 си ги вдигам на доста по ниски !Кутията не е безстепенна CVT -а 5 степенна, хидротраснформатор и i възможност за ръчно превключване и примерно ако седя само на 5 и карам със 100 км, почна да намалям и стигна 55-60 кутията сама си смъква надолу предавката въпреки че е в ръчен режим и ако спра на светофара си ги изрежда чак до 1 скорост и след това потегляш вече на 1 и си ги цъкаш на горе ръчно или на D.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти с автоматик ли си бре. Кво ме занимаваш с глупости тогава.Естествено че при теб ще е така.

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: родихме го най-накрая.Знаех си аз.Айде стига вече с тази тема,че хората се стягат за национална

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...