Jump to content
jimi

Honda Civic Coupe

Coupe  

27 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Здравейте.След, като от ден на ден се убеждавам какви машини са Хондите се надъхвам все повече и повече, и мисля да си закупя такава.Най ми харесва 5та генерация купе.Харесва ми, защото не търся комфорт нито тишина, а обратното, гърмене паткане и твърдо возене, като в картинг, и готина визия (всичко тва е в 5та купе). Возил съм се доста в такава хонда и ми прави впечатление, че за кола с предно много добре се държи.Та големия ми въпрос е - каква точно е разликата, между EJ 1 и EJ 2.Мисля, че ej1 беше 125 в-тек , ако не се лъжа, а другата d15 , 100 коня, но не съм сигурен, ако може някой да сподели, ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се лъжеш, така е. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се лъжеш, така е. ;)

а само в мотора ли е разликаата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами ej 1 има задна стабилизираща щанга, а ej 2 няма , дисковете са по големи при ej 1 и седалките са малко по различни, за друго не се сещам.

Редактирано от mitaks

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

да не отварам нова тема,6 ген купетата как се държат сравнение с 5 ген и разликата голяма ли е в хода им? :rolleyes:

Редактирано от Alex_VTI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ej 1 има задна стабилизираща щанга, а ej 2 няма , дисковете са по големи при ej 1 и седалките са малко по различни, за друго не се сещам.

 

Предполагам може да се монтира и при Ej2 ? Публикувано изображение

 

Питам защото съм си намерил такава хонда купе 1.5 100 коня, и ми допада много. И знам , че не е проблем да се монтира глава на V-tec примерно и да тръгне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може не е проблем, на нз дали и носачите трябва да се сменят, мисля, че да. А с vtec главата ще върви още повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Носачите трябва да се сменят защото нямат дупки за стабилизираща. Ако намериш ej1 е по добрия вариант защото имат не малко разлики с ej2. Предимството на ej2 е ниския данък и до там. Разликите са предна стабилизираща щанга по дебела на ej2 е 18мм на ej1 е 21мм, задна стабилизираща щанга която при д15 липсва, задни дискови спирачки(не е задължително има ej1 и с барабани но ej2 с дискове няма), предни по големи спирачки 262мм (пак не е задължително има ги и с по малките на 240мм докато при д15 са само с 240мм), по голям мотор(и то v-tec) това е най общо казано. Ако е читаво купето го вземаи, с мерак всичко се постига, аз съм с ej2 от 3 години и съм сменил доста работи както по големи спирачки така и предна задна стабилизиращи щанги, задни дискови спирачки и т.н.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Носачите трябва да се сменят защото нямат дупки за стабилизираща. Ако намериш ej1 е по добрия вариант защото имат не малко разлики с ej2. Предимството на ej2 е ниския данък и до там. Разликите са предна стабилизираща щанга по дебела на ej2 е 18мм на ej1 е 21мм, задна стабилизираща щанга която при д15 липсва, задни дискови спирачки(не е задължително има ej1 и с барабани но ej2 с дискове няма), предни по големи спирачки 262мм (пак не е задължително има ги и с по малките на 240мм докато при д15 са само с 240мм), по голям мотор(и то v-tec) това е най общо казано. Ако е читаво купето го вземаи, с мерак всичко се постига, аз съм с ej2 от 3 години и съм сменил доста работи както по големи спирачки така и предна задна стабилизиращи щанги, задни дискови спирачки и т.н.

 

Много ми харесва тая кола, и просто такава намерих на добра цена. Човека, които я кара я юрка много , но тва не ме плаши, щото стане ли нещо с мотора ще си търся друг, идеята е модела Coupe да е в ръцете ми , кола 94та такава визия има, че няма друга такава Публикувано изображение

Ej1 явно е по добре, но го няма на тая цена никъде, освен в чужбина. Мисля, че разликата във данъка е 100лв ако не и повече.

Иформирах се за В-тек глава, ама парите , които се дават са почти колкото един б16а2 мотор. Така, че ако я взема докато държи, после нещо по мощно.

 

Благодаря за отговорите.

Редактирано от jimi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.След, като от ден на ден се убеждавам какви машини са Хондите се надъхвам все повече и повече, и мисля да си закупя такава.Най ми харесва 5та генерация купе.Харесва ми, защото не търся комфорт нито тишина, а обратното, гърмене паткане и твърдо возене, като в картинг, и готина визия (всичко тва е в 5та купе). Возил съм се доста в такава хонда и ми прави впечатление, че за кола с предно много добре се държи.Та големия ми въпрос е - каква точно е разликата, между EJ 1 и EJ 2.Мисля, че ej1 беше 125 в-тек , ако не се лъжа, а другата d15 , 100 коня, но не съм сигурен, ако може някой да сподели, ще съм благодарен.

С всичко съм съгласен ,но това с возенето като картинг нещо не ми се връзва! Със стоковите амортисйори колата е много по-комфортна на возия от много по-нови модели и по-скъпи коли.Ако я свалиш и втвърдиш със спортно окачване се губи возията,но това е малко рисковано за нашата мила родина,осеяна с дупки и с перфектно направени настилки и големите легнали полицай които има по пътищата.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай 1.5 , щом излиза изгодно. Останалото се прави, пък може да си смъкнеш 75-100 лв от годишния данък според това дали има катализатор, макар че в общината никой не поставя под въпрос декларираните данни за него...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...със спортно окачване се губи возията

...но пък започва забавата ;)

 

А и jimi и без това не знае как вози купе със оригинално окачване. Предполагам не иска и да знае :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе,голяма забава ,няма що!!! На един приятел по 3 пъти в годината му боядисвам предната броня и двата прага....голяма забава е ,особенно за него...ха ха ха ха !!!! Никога няма да я сваля,поне докато живея в този осеян с дупки град!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз съм също с EJ1 и съм много доволен от количката.Колегите по-горе ти изброиха разликите с EJ2,затова няма да се повтарям,само ще добавя и еърбеци и ел регулиране на фаровете,което може би не всички EJ2 имат.Попринцип всичко се прави,но ако теглиш чертата за части и майстори (а никой няма да ти плати ходенето по мъките и занимаването с "пишман разбирачи"),като сложиш и задължителното обслужване за ангренаж,ролки,масла,свещи...моят съвет е да из1акаш малко и да си потърсиш готово EJ1.Карал съм и 2-те коли и разликата е доста осезаема във вървеж и спиране.Единственото,което и аз възнамерявам да сменя са задните барабани.Добавил съм стрътбар и някои други глезотийки по интериор и екстериор (калобрани,ОЕМ спойлер и т.н).Лично аз предпочитам заводската сглобка,но ако ти се занимава и имаш желание,скачай в музиката.Поздрави и успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PAMO незнам, наистина, ама и неискам да знам, щото за мене тая кола дори нищо да не й се прави си плаче за ниско окачване, тва й е красотата, иначе прилича на щраус Публикувано изображение

 

колеги отказах се от тва, което намерих, проблема е, че колата се кара парлапанската, без да се изчака да загрее, и без да спазва смяната на 10 000км плюс това й строшиха кутията Публикувано изображение Не мерси! Явно стара запазена кола на по добра цена може да се намери извън бг, и на малко километри. Колата , която търся, ще е със обикновенни джанти, окачване и всичко сток от някой , който хал хабер си няма и не го интересува рейсърството Публикувано изображение

 

пп. Кола без ABS няма да си взема, въпреки, че колегата PAMO твърди, че с ABS се спира по трудно, от колкото без Публикувано изображение

Наистина колата с ниско окачване е уникална и много красива (за мене най красивата за тия години), но, като се кача при PAMO и на тия легнали полицаи с по 3 тона асфалт опира Публикувано изображение Явно тая кола е да излезеш и да си направиш кефа само, по път, който вече познаваш, идеална е за проект. Публикувано изображение

 

Благодаря за разяснението и отговорите!!! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...