manch 29 #41 Отговорено 6 Юни, 2012 Колега резонаторите от ebay ли ги взе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #42 Отговорено 6 Юни, 2012 +1 EK3 LS, 3-Врати Сменени: Съединител(комплект)и MTF/PSF/HFS/PRO HONDA от Бултрако, накладки от M&S AUTO, а от общите поръчки - Water pump (Yamada), Belt - power steering pump(Bando), Belt - alternator (Mitsuboshi), Belt - compressor(Bando),Timing belt, Tensioner set - timing belt (Koyo SEIKO), Thermostat assy. (Nippon), 4 Genuine Honda spark plug - NGK, Gasket - cylinder head cover, Filter - oil, Filter set - fuel(Filtech), т.е водна помпа, ремъци, ролка, свещи и филтри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #43 Отговорено 6 Юни, 2012 www.spirit Значи на това му викат mini me така ли ... на д15з6 да сложиш глава от д15з6 ... и защо казваш че ще се опиташ ... не си ли пасват ? и ако знаеш нещо повече можеш да споделиш ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #44 Отговорено 6 Юни, 2012 не точно колега.когато сложиш глава от някaв малък в-итек d16z6/d16z9/d16y8 и т.н.на някои едновaлов мотор на хонда.най общо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #45 Отговорено 6 Юни, 2012 слага се глава от малък VTEC, т.е. от двигатели : д16з6/7,d16y2/8 и т.н. Има разлика във витеците на икономика и другите ,икономиците работят на 12/16 клапана ,а другите отварят клапаните повече ,но това е друга тема за която има писано тук във форума! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #46 Отговорено 6 Юни, 2012 На д15з6 слагането на глава от д16з6 е с отрицателен ефект, в най добрия случай - няма да има разлика. След трансплантацията, ще се загуби компресия. Смяната на глава се прави ако целта е да се разреди мотора за турбо. Оптималното е да се купи глава от д16у8 и да се прехвърлят вътрещностите от нея в главата на икономика. След това преходник към обд1 и настройки. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #47 Отговорено 7 Юни, 2012 За смяната на главата не съм прочел достатъчно все още. В повечето теми има разни спорове относно коя глава е по добра z6 или y8, но това ще го реша като дойде време. А резонаторите ги купих директно от майстора, което си е грешка, но тотално бях забравил, че мога да си ги купя предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #48 Отговорено 7 Юни, 2012 (Редактирано) а защо на сток главата не пише втек ...като при англичанката примерно....и всъшност с 1 вал ли са? Редактирано 7 Юни, 2012 от LsD 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #49 Отговорено 7 Юни, 2012 за какво тък да пише... с един разпределителен вал са . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #50 Отговорено 8 Юни, 2012 За смяната на главата не съм прочел достатъчно все още. В повечето теми има разни спорове относно коя глава е по добра z6 или y8, но това ще го реша като дойде време. А резонаторите ги купих директно от майстора, което си е грешка, но тотално бях забравил, че мога да си ги купя предварително.Защо грешка? Колко пари даде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #51 Отговорено 10 Юни, 2012 Я споделете на кои скорости в какви обороти ви се пуска економито ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #52 Отговорено 11 Юни, 2012 до колкото си спомнямммм...на 3та и 4та от около 1200-300 оборота до 2500 и на 5та, (не съм сигурен) пак от около 1300 до 3000-3050 със 120 км/ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #53 Отговорено 11 Юни, 2012 дам и при мен е така...абе стори ми се ,че преди ми даваше повече да я натискам в икономито..ама явно съм се объркал нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #54 Отговорено 11 Юни, 2012 не вярвам еконо-режима да се променя с времето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #55 Отговорено 13 Юни, 2012 Аиде и аз да се пиша с моята D15Z6.Направил съм и 10000 от както съм я взел. Сменил съм ремък ролка, външно каре ( в един уважаван от форума сервиз не счетоха за нужно да ми кажат че маншона е разпран на две, и така се разтрака каренцето, от тогава аз си правя колата), предстои кормилни накраиници и ако изскочи нещо друго.А колеги моята на 5та предавка повече от 160 не иска, оборотите спират на 4000 и тва си е, а на 4та 190. Четох че има ограничител, може ли да се махне? Другото с 3ма и малко багаж на Хемус (по баирите) се задъхва яко, пада ми до 80-90 направо си е смях трябва да вращам 4та, то верно че 1.5 мотор ама чак пък толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #56 Отговорено 13 Юни, 2012 Има ли някой с англичанка да е сменил кутия с по-къса да каже как се държи колата, подчертавам с англичанка ?Когато съм сам в колата вади страхотно ускорение и е супер приятна за каране. Обаче качим ли се четирима, едвам се усеща каквото и да е ускорение. А на баир е чудо, на 3та едвам едвам бута на горе. Тази тежест ѝ идва в повече. Та се чудя да се чудя да сменям ли кутията + съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #57 Отговорено 14 Юни, 2012 enchev87 Колега аз имах същия проблем на старата си хонда ....даже съм пуснал тема " Проблем Ускорението" ако искаш чети там какво сме писали и ако нещо ти е от полза прави го.... но това което казваш не трябва да е така...незнам аз за такива ограничители ..моята си прави 200 на 4та и си вкарвам 5та и продължава да ускорява ....а даже един колега ми е пуснал клип как с неговата прави 210 на 4та... а за баирите наистина се тормозят нашите хондички ама чак пък да връщам 3та никога не е било с която и да е от моите коли..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #58 Отговорено 15 Юни, 2012 (Редактирано) Какво трябва да сменя за да се получи Д15з6-мини ме ? И ще има ли положителен ефект...така и не се изказа точно мнение... Редактирано 15 Юни, 2012 от LsD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #59 Отговорено 16 Юни, 2012 ъпппП Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #60 Отговорено 17 Юни, 2012 Вчера ми светна лапмата на АБС-а в движение...загасих колата и я запалих наново , но АБС-а не изгасна....от какво се получи това и как да го оправя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joskata 83 #61 Отговорено 17 Юни, 2012 Колеги относно ускорението на D15Z6 имате нещо което не е сувсем както трябва.. моят мотор е изцяло сток има само изцяло нова генерация колектор+генерация на 55+краино гурне и в ускорението сум на 2ра-105/110км/ч на 3та-155 и на 4та-200 като и дам 5та почти не ускорява само си поддъжа 205/210км/ч... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #62 Отговорено 17 Юни, 2012 тук в тая тема много истребители се събрахте.Jоска,направи ми клип ,ако обичаш как хващат 210 и ще ти плащам глобите докато караш хонда,чесно.ти на 5та 250 ли искаш да хванеш.незнам как си вярвате.ето ви каталожни данни на моторите,колко ви вървят и стига с тез скорости:Максимальная скорость 188 км/час Время разгона (0-100 км/ч) 10.2 с Расход топлива в городе 7.7 л/100 км Расход топлива на шоссе 5.1 л/100 км Расход топлива Смешанный цикл 6.7 л/100 км Объем топливного бака 45 л Снаряженная масса автомобиля 1075 кг Допустимая полная масса 1580 кг Размер шин 175/65 R14 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #63 Отговорено 17 Юни, 2012 Абе и аз подозирам,че някои километражи не отчитат коректно.5-та скорост на икономиковата кутия е само за поддържане на скорост.И аз бих искал да видя Икономик,сток,който вдига над 200км.ч,много ще се радвам.Вярно,моят е малкия,90 коня и съм вдигал 180,повече не ще,но е в идеално състояние и не е сток-всмукател от Д16З6,който малко или много увеличава пълненето.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #64 Отговорено 17 Юни, 2012 Xa-Xa-Xa .. ари е разбирачи елате до Варна да ви покажа как икономик си държи 200 без проблем...да не казвам че съм дигал 210 с него....кви са тез каталожни простотии...те и 5та ген 1.5 я дават 175 макс скорост..ама аз с бившата ми 5та правя 200 .... също така б16а2 го дават 218 макс скорост ама с този който караме тука с аверите прави 230 ...тей че не ги гледайте много тея дрънканици 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #65 Отговорено 17 Юни, 2012 (Редактирано) Колеги относно ускорението на D15Z6 имате нещо което не е сувсем както трябва.. моят мотор е изцяло сток има само изцяло нова генерация колектор+генерация на 55+краино гурне и в ускорението сум на 2ра-105/110км/ч на 3та-155 и на 4та-200 като и дам 5та почти не ускорява само си поддъжа 205/210км/ч...Колега моя е пълен сток и това ми е макса...ти щом си слагал генераций би трябвало да е по пъргав...незнам дали ще дига повече от 210 но трябва да е по пъргава от моята....иначе и аз не съм дигал повече! Редактирано 17 Юни, 2012 от LsD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #66 Отговорено 18 Юни, 2012 200 по километраж въобще не са реални 200. И аз с моята Д14 съм вдигал "190"... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #67 Отговорено 18 Юни, 2012 И колко са като не са реални бе за какво тогава са го сложили този километраж в завода като няма да е точен не говорете глупости бе хора...смешно ми става чак като ви чета глупостите....защо да не ми е реален километража... колата ми е сток и е с гуми който са дадени като заводски размер ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #68 Отговорено 18 Юни, 2012 (Редактирано) засечи километража с джи пи ес . защото и аз съм сток но при движение със 100 и нещо непомня точно километража ми показваше с 10 км отгоре Редактирано 18 Юни, 2012 от 6gen115hp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #69 Отговорено 18 Юни, 2012 И колко са като не са реални бе за какво тогава са го сложили този километраж в завода като няма да е точен не говорете глупости бе хора...смешно ми става чак като ви чета глупостите....защо да не ми е реален километража... колата ми е сток и е с гуми който са дадени като заводски размер ! Всяка кола показва повече на километража си, направено е с цел сигурност - да си мислиш, че караш бързо. Вземи една гпс навигация и си замери километража. Моя икономик показва точно до около 100, от там нагоре започва да показва все повече и при скорост от 200 по километраж се движи реално със скорост под 190. До колкото си спомням беше ~184, замерено със стара томтом навигация. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #70 Отговорено 1 Юли, 2012 Аз мога да потвърдя, при скорости над 120км/ч отклонението на километража ми е поне 10км/ч в полза на тоя на таблото. Сори ама 200км/ч вероятно не са 200км/ч....Ако се вайкате, че D15Z6 в японското купе е мудно, елате да видите англичанката с 4 човека с багажи и климатик лятото, тогава на Хемус почва сваляне на предавки.Иначе колата ме кефи - разходът й е супер приличен, за разлика от данъка. С повечко каране разликата може и да се избие.Това с колекторите 4-2-1 е интересно, нямах представа, че има някакъв ефект. Какво всъщност се променя - динамиката в ниските обороти или мощността? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #71 Отговорено 1 Юли, 2012 @Slade, на дино графика най-лесно се вижда разликата. Стоков D15Z8, едвам я намерих тая графика. И втората е с 4-2-1, която има и по назад в темата. То излезе вълшебен тоя изпускателен колектор Не е точно такъв, но разлика определено има. От графиката излиза, че наистина в ниските се спъва малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #72 Отговорено 1 Юли, 2012 Здравейте,колеги!От скоро имам Civic 6-та генерация хеч,фейслифт,1.5 V-tec.Все още не съм много наясно с марката(карал съм предимно европейски марки автомобили).Доколкото разбирам се води "японка",но можете ли да ми кажете как се води купето(например ЕК3 ли е?) и ДВГ-то(D15Z3,или6)Чета във форума,че трябва да е 115 коня,а по талон е 84KW(114),икономични,неикономични и така нататък.Тотално се обърках вече Ако някой знае нека да пише.Предварително благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
linejka 9 #73 Отговорено 1 Юли, 2012 ако е с 3 врати е японка д15з6 и е (84кв)114 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #74 Отговорено 2 Юли, 2012 Благодаря ти!Лека полека ще навляза в материята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #75 Отговорено 9 Юли, 2012 А някой да е правил нещо повече с икономика си ?Аз след като смених генерацията си мисля какво друго би било полезно да се подобри... вал, глава, бутала ? Доволен съм от вървежа, но винаги може повече, нали ?Или общо взето няма смисъл да се наливат пари в тоя двигател, че ще му се изгуби икономията ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #76 Отговорено 9 Юли, 2012 www.spirit на първа страница съм сложил вариантите за тунинг на двигателя. Аз бих те посъветвал да сложиш едно качествено CAI и да не се занимаваш повече. А ако ти се занимава, следваща стъпка вал и кобилици от Y8.Афтърмаркет валове за жалост за икономиците няма. До колкото четох по чуждите форума икономиците имали "roller rockers", които отсъстват при малкия витек и на теория могат да се направят много по-агресивни валове за тях. Може ли някои да обясни какво представляват тези roller rockers ? Освен това от Crower са правили custom валове по заявка, но има малко информация за тях и май не са се представили много добре а и цената е била солена.Иначе колегата Marcus май е с най-напомпания икономик. Като е тръгнал по малко по-различен път:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=71079&st=0На мен мечтата ми е Vtec-e + supercharger. Ще се получи доста добър вървеж във всички обороти 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #77 Отговорено 10 Юли, 2012 @Slade, на дино графика най-лесно се вижда разликата.Стоков D15Z8, едвам я намерих тая графика. И втората е с 4-2-1, която има и по назад в темата....То излезе вълшебен тоя изпускателен колектор Не е точно такъв, но разлика определено има. От графиката излиза, че наистина в ниските се спъва малко.Мерси много за графиките!Наистина изглежда вълшебен тоя колектор, ако по колата от долната графика не е пипано нищо друго.Даже в ниските (2500) мощността излиза по-висока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Togop 5 #78 Отговорено 10 Юли, 2012 А някой да е правил нещо повече с икономика си ? Аз след като смених генерацията си мисля какво друго би било полезно да се подобри... вал, глава, бутала ? Доволен съм от вървежа, но винаги може повече, нали ? Или общо взето няма смисъл да се наливат пари в тоя двигател, че ще му се изгуби икономията ? Сега сложих 4-2-1 Туистър, генерация на 55, като крайното гърне си е стоковото. Има доста приятна разлика във вървежа на колата, сега ще видим икономичността променила ли се е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #79 Отговорено 23 Юли, 2012 Колеги можете ли да ми кажете от къде да си намеря , и какъв колектор да си сложа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hinev 1 #80 Отговорено 1 Август, 2012 Хайде и аз да се включа с моя икономайзер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове