Jump to content
LsD

Civic D15Z6 VTEC-E

Recommended Posts

Колега резонаторите от ebay ли ги взе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 EK3 LS, 3-Врати

 

Сменени: Съединител(комплект)и MTF/PSF/HFS/PRO HONDA от Бултрако, накладки от M&S AUTO, а от общите поръчки - Water pump (Yamada), Belt - power steering pump(Bando), Belt - alternator (Mitsuboshi), Belt - compressor(Bando),Timing belt, Tensioner set - timing belt (Koyo SEIKO), Thermostat assy. (Nippon), 4 Genuine Honda spark plug - NGK, Gasket - cylinder head cover, Filter - oil, Filter set - fuel(Filtech), т.е водна помпа, ремъци, ролка, свещи и филтри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
www.spirit Публикувано изображение Значи на това му викат mini me така ли ... на д15з6 да сложиш глава от д15з6 ... и защо казваш че ще се опиташ ... не си ли пасват ? и ако знаеш нещо повече можеш да споделиш ! :)Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не точно колега.когато сложиш глава от някaв малък в-итек d16z6/d16z9/d16y8 и т.н.на някои едновaлов мотор на хонда.най общо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) слага се глава от малък VTEC, т.е. от двигатели : д16з6/7,d16y2/8 и т.н. Има разлика във витеците на икономика и другите:unsure: ,икономиците работят на 12/16 клапана ,а другите отварят клапаните повече ,но това е друга тема за която има писано тук във форума!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На д15з6 слагането на глава от д16з6 е с отрицателен ефект, в най добрия случай - няма да има разлика. След трансплантацията, ще се загуби компресия. Смяната на глава се прави ако целта е да се разреди мотора за турбо.

Оптималното е да се купи глава от д16у8 и да се прехвърлят вътрещностите от нея в главата на икономика. След това преходник към обд1 и настройки.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяната на главата не съм прочел достатъчно все още. В повечето теми има разни спорове относно коя глава е по добра z6 или y8, но това ще го реша като дойде време. А резонаторите ги купих директно от майстора, което си е грешка, но тотално бях забравил, че мога да си ги купя предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

а защо на сток главата не пише втек ...като при англичанката примерно....и всъшност с 1 вал ли са?

Редактирано от LsD
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D за какво тък да пише... с един разпределителен вал са .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяната на главата не съм прочел достатъчно все още. В повечето теми има разни спорове относно коя глава е по добра z6 или y8, но това ще го реша като дойде време. А резонаторите ги купих директно от майстора, което си е грешка, но тотално бях забравил, че мога да си ги купя предварително.

Защо грешка? Колко пари даде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я споделете на кои скорости в какви обороти ви се пуска економито ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото си спомнямммм...на 3та и 4та от около 1200-300 оборота до 2500 и на 5та, (не съм сигурен) пак от около 1300 до 3000-3050 със 120 км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам и при мен е така...абе стори ми се ,че преди ми даваше повече да я натискам в икономито..ама явно съм се объркал нещо Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не вярвам еконо-режима да се променя с времето :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аиде и аз да се пиша с моята D15Z6.Направил съм и 10000 от както съм я взел. Сменил съм ремък ролка, външно каре ( в един уважаван от форума сервиз не счетоха за нужно да ми кажат че маншона е разпран на две, и така се разтрака каренцето, от тогава аз си правя колата), предстои кормилни накраиници и ако изскочи нещо друго.А колеги моята на 5та предавка повече от 160 не иска, оборотите спират на 4000 и тва си е, а на 4та 190. Четох че има ограничител, може ли да се махне? Другото с 3ма и малко багаж на Хемус (по баирите) се задъхва яко, пада ми до 80-90 направо си е смях трябва да вращам 4та, то верно че 1.5 мотор ама чак пък толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой с англичанка да е сменил кутия с по-къса да каже как се държи колата, подчертавам с англичанка ?Когато съм сам в колата вади страхотно ускорение и е супер приятна за каране. Обаче качим ли се четирима, едвам се усеща каквото и да е ускорение. А на баир е чудо, на 3та едвам едвам бута на горе. Тази тежест ѝ идва в повече. Та се чудя да се чудя да сменям ли кутията + съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
enchev87 Колега аз имах същия проблем на старата си хонда ....даже съм пуснал тема " Проблем Ускорението" ако искаш чети там какво сме писали и ако нещо ти е от полза прави го.... но това което казваш не трябва да е така...незнам аз за такива ограничители ..моята си прави 200 на 4та и си вкарвам 5та и продължава да ускорява ....а даже един колега ми е пуснал клип как с неговата прави 210 на 4та... а за баирите наистина се тормозят нашите хондички ама чак пък да връщам 3та никога не е било с която и да е от моите коли.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво трябва да сменя за да се получи Д15з6-мини ме ? И ще има ли положителен ефект...така и не се изказа точно мнение...

Редактирано от LsD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ъпппП

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ми светна лапмата на АБС-а в движение...загасих колата и я запалих наново , но АБС-а не изгасна....от какво се получи това и как да го оправя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги относно ускорението на D15Z6 имате нещо което не е сувсем както трябва.. моят мотор е изцяло сток има само изцяло нова генерация колектор+генерация на 55+краино гурне и в ускорението сум на 2ра-105/110км/ч на 3та-155 и на 4та-200 като и дам 5та почти не ускорява само си поддъжа 205/210км/ч...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук в тая тема много истребители се събрахте.Jоска,направи ми клип ,ако обичаш как хващат 210 и ще ти плащам глобите докато караш хонда,чесно.ти на 5та 250 ли искаш да хванеш.незнам как си вярвате.ето ви каталожни данни на моторите,колко ви вървят и стига с тез скорости:Максимальная скорость 188 км/час Время разгона (0-100 км/ч) 10.2 с Расход топлива в городе 7.7 л/100 км Расход топлива на шоссе 5.1 л/100 км Расход топлива Смешанный цикл 6.7 л/100 км Объем топливного бака 45 л Снаряженная масса автомобиля 1075 кг Допустимая полная масса 1580 кг Размер шин 175/65 R14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз подозирам,че някои километражи не отчитат коректно.5-та скорост на икономиковата кутия е само за поддържане на скорост.И аз бих искал да видя Икономик,сток,който вдига над 200км.ч,много ще се радвам.Вярно,моят е малкия,90 коня и съм вдигал 180,повече не ще,но е в идеално състояние и не е сток-всмукател от Д16З6,който малко или много увеличава пълненето..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xa-Xa-Xa .. ари е разбирачи елате до Варна да ви покажа как икономик си държи 200 без проблем...да не казвам че съм дигал 210 с него....кви са тез каталожни простотии...те и 5та ген 1.5 я дават 175 макс скорост..ама аз с бившата ми 5та правя 200 .... също така б16а2 го дават 218 макс скорост ама с този който караме тука с аверите прави 230 ...тей че не ги гледайте много тея дрънканици Публикувано изображениеПубликувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги относно ускорението на D15Z6 имате нещо което не е сувсем както трябва.. моят мотор е изцяло сток има само изцяло нова генерация колектор+генерация на 55+краино гурне и в ускорението сум на 2ра-105/110км/ч на 3та-155 и на 4та-200 като и дам 5та почти не ускорява само си поддъжа 205/210км/ч...

Колега моя е пълен сток и това ми е макса...ти щом си слагал генераций би трябвало да е по пъргав...незнам дали ще дига повече от 210 но трябва да е по пъргава от моята....иначе и аз не съм дигал повече! Редактирано от LsD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200 по километраж въобще не са реални 200. И аз с моята Д14 съм вдигал "190"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко са като не са реални бе Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение за какво тогава са го сложили този километраж в завода като няма да е точен Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение не говорете глупости бе хора...смешно ми става чак като ви чета глупостите....защо да не ми е реален километража... колата ми е сток и е с гуми който са дадени като заводски размер !

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

засечи километража с джи пи ес . защото и аз съм сток но при движение със 100 и нещо непомня точно километража ми показваше с 10 км отгоре

Редактирано от 6gen115hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко са като не са реални бе Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение за какво тогава са го сложили този километраж в завода като няма да е точен Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение не говорете глупости бе хора...смешно ми става чак като ви чета глупостите....защо да не ми е реален километража... колата ми е сток и е с гуми който са дадени като заводски размер !

 

Всяка кола показва повече на километража си, направено е с цел сигурност - да си мислиш, че караш бързо.

Вземи една гпс навигация и си замери километража.

Моя икономик показва точно до около 100, от там нагоре започва да показва все повече и при скорост от 200 по километраж се движи реално със скорост под 190. До колкото си спомням беше ~184, замерено със стара томтом навигация.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да потвърдя, при скорости над 120км/ч отклонението на километража ми е поне 10км/ч в полза на тоя на таблото. Сори ама 200км/ч вероятно не са 200км/ч....Ако се вайкате, че D15Z6 в японското купе е мудно, елате да видите англичанката с 4 човека с багажи и климатик лятото, тогава на Хемус почва сваляне на предавки.Иначе колата ме кефи - разходът й е супер приличен, за разлика от данъка. С повечко каране разликата може и да се избие.Това с колекторите 4-2-1 е интересно, нямах представа, че има някакъв ефект. Какво всъщност се променя - динамиката в ниските обороти или мощността?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Slade, на дино графика най-лесно се вижда разликата.

Стоков D15Z8, едвам я намерих тая графика. И втората е с 4-2-1, която има и по назад в темата.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

То излезе вълшебен тоя изпускателен колектор :D Не е точно такъв, но разлика определено има. От графиката излиза, че наистина в ниските се спъва малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги!От скоро имам Civic 6-та генерация хеч,фейслифт,1.5 V-tec.Все още не съм много наясно с марката(карал съм предимно европейски марки автомобили).Доколкото разбирам се води "японка",но можете ли да ми кажете как се води купето(например ЕК3 ли е?) и ДВГ-то(D15Z3,или6)Чета във форума,че трябва да е 115 коня,а по талон е 84KW(114),икономични,неикономични и така нататък.Тотално се обърках вече Публикувано изображениеПубликувано изображениеАко някой знае нека да пише.Предварително благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е с 3 врати е японка д15з6 и е (84кв)114 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти!Лека полека ще навляза в материятаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да е правил нещо повече с икономика си ?Аз след като смених генерацията си мисля какво друго би било полезно да се подобри... вал, глава, бутала ? Доволен съм от вървежа, но винаги може повече, нали ?Или общо взето няма смисъл да се наливат пари в тоя двигател, че ще му се изгуби икономията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

www.spirit на първа страница съм сложил вариантите за тунинг на двигателя. Аз бих те посъветвал да сложиш едно качествено CAI и да не се занимаваш повече. А ако ти се занимава, следваща стъпка вал и кобилици от Y8.Афтърмаркет валове за жалост за икономиците няма. До колкото четох по чуждите форума икономиците имали "roller rockers", които отсъстват при малкия витек и на теория могат да се направят много по-агресивни валове за тях. Може ли някои да обясни какво представляват тези roller rockers ? Освен това от Crower са правили custom валове по заявка, но има малко информация за тях и май не са се представили много добре а и цената е била солена.Иначе колегата Marcus май е с най-напомпания икономик. Като е тръгнал по малко по-различен път:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=71079&st=0На мен мечтата ми е Vtec-e + supercharger. Ще се получи доста добър вървеж във всички обороти :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Slade, на дино графика най-лесно се вижда разликата.Стоков D15Z8, едвам я намерих тая графика. И втората е с 4-2-1, която има и по назад в темата....То излезе вълшебен тоя изпускателен колектор :D Не е точно такъв, но разлика определено има. От графиката излиза, че наистина в ниските се спъва малко.

Мерси много за графиките!Наистина изглежда вълшебен тоя колектор, ако по колата от долната графика не е пипано нищо друго.Даже в ниските (2500) мощността излиза по-висока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да е правил нещо повече с икономика си ?

Аз след като смених генерацията си мисля какво друго би било полезно да се подобри... вал, глава, бутала ? Доволен съм от вървежа, но винаги може повече, нали ?

Или общо взето няма смисъл да се наливат пари в тоя двигател, че ще му се изгуби икономията ?

 

Сега сложих 4-2-1 Туистър, генерация на 55, като крайното гърне си е стоковото. Има доста приятна разлика във вървежа на колата, сега ще видим икономичността променила ли се е Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги можете ли да ми кажете от къде да си намеря , и какъв колектор да си сложа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се включа с моя икономайзер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...