kokuwow 0 #1 Публикувано 27 Май, 2012 Здравйте става въпрос за f20c двигател от хонда s2000.Проблема е 4е запо4на да пона4уква въпросния двигател а си има масло не го гори нз какъв може да ъ6т проблема клапан или клапани гледам в нета че и много често срещан проблем е timing chain tensioner.немога да определя по звука кое е то4но ако някои миа идея или е имал същия проблем да даде съвет кое трябва да се смени и направи благодаря !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 27 Май, 2012 Регулирането на клапаните може да помогне! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #3 Отговорено 27 Май, 2012 (Редактирано) Ако е към 200к. км си за верига.Ето за справка Части Редактирано 27 Май, 2012 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokuwow 0 #4 Отговорено 28 Май, 2012 Здравейте отново качвам клип с звука звука е 1 и същ независимо от температурата на мотора.Двигатела е на 141 000км .Обмислям вариант да сменя двигатела с ап2 гледам че има добри оферти в ebay. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 28 Май, 2012 Не е за регулиране на клапани...за отваряне е мотора! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #6 Отговорено 29 Май, 2012 (Редактирано) Колегата е прав,отваряй мотораВариянта с 2.2 също е добър.По-голям момент,повече обем....и няма да се ядосваш с ремонти. Редактирано 29 Май, 2012 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 31 Май, 2012 Баси ермомелката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokuwow 0 #8 Отговорено 31 Май, 2012 Да наистина мели яко,случва се и на наи добрата кола в света но скоро ще я върнем към живота Скоро предстои отваряне и ако е нещо сериозно направо ще има swap друг мотор от uk:)Имам тойота селика 2001г 50 000км съм и направил ръчка яко и не мърда желязо е масло не гори какъвто цвят влезе маслото такъв излиза винаги си е в ниво не правя реклама на тойота но и те са здрави коли4ки.Имах голям проект fidanza flywheel,spoon trothle body, j s headers,4.77 gears... но с този проблем кинтите ще отидат за ремонт или нов двг.Да питам има ли кадърен човек в бг които ако си купя нов двг да го монтира като хората и като нова да е щото тука в Испания са набедени майстори Благодаря ви пишете ако имате време !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #9 Отговорено 3 Юни, 2012 Има и то доста читави майстори на за това в БГТова да ти е проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #10 Отговорено 3 Юни, 2012 Предполагам говориш за 1,8 VVTI ...бати боклука е Кзавам ти го от позицията на човек който работи в морга за японски коли :)SWAPA на Ф20-ката си е рутинна работа ,идваш до Варна и си тръгваш щастлив Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokuwow 0 #11 Отговорено 3 Юни, 2012 ЕЕ супер тука наистина не разбират нищо и ако им се счупи колата въобще не се занимават наистина или нов двигател или на моргата.Това е хубаво в бг има много кадърни хора но не се оценяват като хората или им плащат супер малко за много свършена работа.А Хондата съм и направил 20 000км явно и е дошло времето няма нищо ве4но всяко чудо е за 3 дни Хондата от скоро си стои в бг и е в гараж братовчед ми ще я закара на майстор и ще ми прати снимки да видим в какво състояние е блока,лагерите,буталата,сегменти и ще преценят дали си заслужава основен ремонт.Когато го овторят ще снима и ще ги прат аз ще ги кача да видим какво е в краина сметка.А мом4етата от сервиза са доста кадърни поддържат и ремонтрират 2 коли от бг рали шампионата fiat abarth 1.6 230hp i ford fiesta кум 180hp. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #12 Отговорено 3 Юни, 2012 Е при добър стопанин 20К км са прекалено малък пробег,а и ти не спомена колко км е колата в момента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokuwow 0 #13 Отговорено 3 Юни, 2012 Колата съм я купил на 121 или 122 беше сега е на 140 000 немога да кажа че я карам само в обороти и не че не я пазя все пак си ценя труда Много е важно 1 кола как се кара и подържа в първите 40 50 000км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #14 Отговорено 3 Юни, 2012 поддържат и ремонтрират 2 коли от бг рали шампионата fiat abarth 1.6 230hp i ford fiesta кум 180hp. Кои са те,ако не е тайна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове