Jump to content
emanuikolarov

Въпроси около покупката на ...

Recommended Posts

Здравейте , от известно време почти денонощно чета форума. От доста време съм в процес на избиране на автомобил. Минах през какви ли не марки и двигатели. Първо държах да е комби , после твърдо бях решил да е ТДИ мотор, сега след толкова много изчетена информация не държа на никое от горните, но да не изпадам в подробности относно другите марки. От известно време видях като възможност Honda Civic 7 gen. Отново първо бях поблазнен от дизеловия мотор , но след всичко, което прочетох във форума вече по-скоро клоня към 1,6 vtec 110 конски сили (така и не разбрах наименованието на мотора ) Какво наклони везните към този автомобил за мен: -Икономичен бензинов мотор ( по спецификация ). Колко точно икономичен надявам се вие да споделите-много добро вътрешно пространство дори и на задните седалки. Нещо което винаги ме е притеснявало при останалите хечбеци. Добър багажник. - здрава ходова част -липса на проблемното при дизелите турбо - по евтиното обслужване на бензиновия мотор. Какво ме притеснява : -малък клиренс – често се случва да изляза извън пътя , пък и тази зима беше такава, че и на пътя беше трудно понякога. -защита срещу корозия -не достатъчно масов автомобил от където и опастност от трудно намиране на части или поне на по –високи цени (хората с опит да кажат как е ) Днес се пуснах по Горубляне за да разгледам един два екземпляра , които предварително бях видял в Cars.bg. Огледите ми се сведоха само до този автомобил: http://www.cars.bg/u684922Имаше няколко дребни козметични забележки по боята. Седалките и тапицерията бяха изключително запазени. Без следи от пушене. Няколко дребни драскотини около дръжките на ключовете за прозорците на двете врати – нищо особено. Като цяло доста добре изглеждащ автомобил за годините си . Дата на първа регистрация 2001 Г. Когато запалих държеше около 1100 оборота може би малко повече.Постепенно започнаха да спадат към 1000 и надолу след 2 3 минути работа на двигателя. Впечатление ми направи , че когато изфорся до около 3500 4000 оборота и отпусна педала , оборотите не се връщаха веднага на нормалната си позиция а се спираха за около секунда две на около 1400 оборота ... след което се връщаха до нормалните 1000 и надолу. За първи път виждам такакова нещо. При колите, които съм карал не съм наблюдавал такова явление. Дори мисля че някъде бях чел че добър двигател не трябва да се суети след изфорсиране а трябва моментално и плавно да сваля оборотите до нормалните за празен ход. Ако може собственици на такъв двигател да коментират. Иначе си запали без много да се чуди. Държеше добри обороти , не се луташе нагоре надолу. Двигателя почти не потрепваше при спокойна работа. Скоростния лост имаше малък луфт което е по-скоро нормално за кола на толкова години. До сега съм виждал само 1 чиито скоростен лост беше като на току що произведен автомобил. По едно време ми се стори че трета скорост не иска да влезе, и не само ми се стори ами наистина имаше колебание , но го отдавам на това че не съм я ръчнал правилно. След това няколко пъти пробвах от всички скорости да вкарам трета и не ми се запъна нито веднъж. Другото, което ми направи кофти впечатление е че централното отключваше само предните врати и багажника. Търговеца и той изказа мнение, че за първи път вижда такава хонда и му било странно но така си дошла. Задните врати ги отвори отвътре (като на жигулка ) J Иначе колата е от Италия както може да се предполага , и се твърди че е на някакви 106 – 107000 км , на което аз разбира се изобщо не вярвам. Искам да помоля за мнение относно нещата, които ме притесняват . Някой ако е оглеждал точно тази Хонда и е забелязал нещо което аз не съм също ще се радвам да го сподели. Набелязал съм ище една , която се намира в Пловдив и се чудя дали да не я разгледам и нея утре.Ще бъда благодарен на всякакви мнения и препоръки. Имам и още въпроси, но да не ставам прекалено алчен още с първия си пост в общността :) Поздрави,Емануил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей,

 

Имам същия Сивик, който се каниш да си купиш, от около 9 месеца. Впечатленията ми до този момент са следните:

 

- Действително я подбрах заради икономичния двигател, но не мога да дам много полезна информация, защото съм на газ. Карам я основно по магистрала и дава разход 7,9 л/100 км, газ. На бензин не съм пробвал, а и с тези цени няма да пробвам. Публикувано изображение При смесен разход 80% магистрала, 20% градско дава 8,4 л/100 км.

- Действително вътре е перфектна като широчина на купето.

- Ходовата част... Можеш да погледнеш обслужването ми тук http://www.carspendi...rofiles/Airdale , но може би това е нормално за автомобил на 10 години. Сега смених амортисьори и на добра цена изобщо не се намираха лесно, преди 6 месеца предни тампони. Рейката леко тропа, но това е симптом на модела (както вероятно си прочел из форума).

- Смятам, че клиренса е нормален, може би само веднъж ожулих корема през зимата, но те бяха станали сериозни коловози с този сняг и лед... Публикувано изображение

- Единствено може да ти корозира гърнето, при другите части е почти изключено (мое мнение и на моя автомонтьор).

- Както казах и по-горе, досега ми беше трудно с намирането на амортисьори на добра цена, защото Каяба на 240 лв/бр. има из магазините, другите части не представляваха проблем.

- При мен централното също не отваря задна дясна врата, но то си е проблем в токовете смятам, може буксата да се е измъкнала. След като ми се наложи едно боядисване на предна врата и автобояджията не си свърши добре работата по сглобяването, предната дясна също стана "като на "Жигули" Публикувано изображение

 

Дано съм бил полезен!

Редактирано от Airdale

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацяита. Това сайтче carspending не го бях виждал, добре ще замести тефтерите :) Проблема с рейката до колко е сериозен и до кога може да се кара с тропаща рейка преди да бъде задължително да се отремонтира и изобщо подлежи ли на ремонт и на каква цена ? Не срещнах единодушно мнение по този въпрос. А по въпроса с оборотите ? Има ли нещо което трябва да ме притеснява в мързеливата стрелка ? И още нещо се сетих. И на мен ми струва като цяло, че не са толкова ниски колите , но тази на търгвеца ми се стори по-ниска от нормалното. Попитах го данеби да е някакъв спорт вариант с ниско окачване. Той ми отговори, че спорта бил с 2 врати и само в това била разликата. Разлика във височината нямало. Опитах се да търся информация и по тоя въпрос по чужди сайтове но на първо четене не открих. Благодаря отново ,Емануил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти!

 

Ако рейката тропа много аз не бих се занимавал, защото дори и в БУЛТРАКО не обещават, че могат да я поправят (материалите били около 160 лв, но не давали гаранция, че ще се оправи). Друг вариант е рециклиране, но не съм запознат с материята Публикувано изображение То като я покараш малко из неравности и веднага ще се чуе - дали те дразни или се търпи. В един сервиз последно ми казаха, че моята за 11 години направо е идеално (т.е. трака малко Публикувано изображение)

За оборотите не знам - при мен положението е: започват при запалване към 1400, намаля постепенно до 1000 и под, а после падат на едва 660 когато превключи на газ, което доста малко, но си върви автомобила Публикувано изображение

 

За клиренса наистина нямам идея, най-много да са й сложили спортно окачване, което за 4 врати ще си е странно, ама това са предположения на лаик Публикувано изображение

 

Поздрави и успех в покупката,

 

Жоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера ходих до Пловдив да погледна ето тази: http://www.cars.bg/u679987 Когато пристигнах в автокъщата някакъв друг човек я оглеждаше и си рекох " ей сега ще я вземат под носа ми и само дето съм бил пътя до Пловдив" Като се приближих на 2 3 метра обаче лъсна едно пребоядисване.. едно мазане... ужас. Толкова аматьорско пръскане не съм виждал. Търговеца естествено започна да ми обяснява как купувал хонди по телефона щото тя Хондата или работи или не и че ако тази кола не харесам значи всъщност не си търся кола. Това беше по ненатрапващият се търговец. Имаше един друг който явно играеше ролята на палячо ... който постоянно подхвърляше някакви пренебрежитрелни коментари от сорта на ... "момчета ... да не търсите там нещо дето го няма" и " кажи кво търсиш да ти кажа дали го има" , но баша ми много бързо го парира. Колата очевидно беше удряна от едната страна колкото и слаб да е бил удара, факта че търговеца не искаше да признае нещо което виждаме с очите си ме накара да я подмина бързо. А да ... при контакт лампата check engine святкаше заедно с другите. Та така. Понеже няма много предложения с този мотор на пазара , май ще оглеждам пак горублянската от първия пост. Доста по истинска ми се видя. Та ще помоля пак някой да коментира явлението от първия пост. Като подам газ до 3000 - 3500 оборота и отпусна , оборотите се спират на около 1400 първо за 1 , 2 секунди след което продължават да падат. Това признак на какво може да бъде. Също искам да помоля ако някой си търси такава кола и е огледал вече някакви каруци обявени в мобилето и карс , да ми спести ходенето до съответните градове ако не си заслужава :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...