Jump to content
megamax

Мнения за cold air intake

Recommended Posts

Привет на всички хонда маниаци! Наскоро взех прелюд 5та ген. f20a4, който си беше с air intake със спортен филтер jr. Ето това представлява. Не се вижда много добре, но за момента разполагам само с тези снимки. Надолу синята тръба продължава до подкалника мисля с фабрични тръби, които правят остър ъгъл и се завиват нагоре по странен начин. Като гледам аз, а и по-късно я откарах на майстор, просто не виждам от къде въобще тези тръби взимат студен въздух. Майсторът каза, че за него това са фабричните тръби отдолу и той не вижда смисъл от цялата тая работа. Но просто недоумявам как хонда ще направи подобно нещо :blink:. Та за това реших да напиша тема, в която ако на някой му е направило впечатление как са нещата при сток тръбите на прелюда да сподели :) Ако найстина са направени по такъв скопан начин фабрично как може да се реши проблемът. Майсторът ми предложи да сложим преходна тръба /доста тясна, защото няма мн място/ през акумулатора, която да се насочи към решетката /непосредствено под капака/, като се разшири малко при самата решетка. Според него така би било много по-добре. Обаче не съм сигурен дали ще се получи желания ефект / а именно по-голям приток на студен въздух/, тъй като преходната тръбичка ще е е мн стеснена. Въобще ще ви бъда благодарен да споделите опит с air intake ако някой е слагал такива тръби преходни и по стеснени и всякакви други варианти. Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм с айр интейк и съм доволен, не разбрах при теб какъв точно е проблема?! От снимката не става ясно къде точно е разположен самия филтър. Когато се махне фабричната кутия на въздушншя филтър, отдолу остава един отвор, който черпи въздух от подкалника. Нормално е, че този канал криволичи с цел да не влиза вода, която да се засмуче през въздушншя филтър. Ако този отвор не е запушен, той си е достатъчен за приток на свеж въздух.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма нищо общо с фабричното, хонда рядко правят скапан интейк между другото :P , фабрично има кутия за филтъра, отдолу нещо като резонатор, който отчасти заглушава, отчасти филтрира големи боклуци, но общо взето взема въздух пак оттам.Добре е направен интейка колега, не разбрах какво те притеснява? Прокаран е въздуховода най-правилно - да взема въздух от най-хладното възможно място! Не е желателно да се слагат стеснения по интейка, така както е е перфектен!

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги! Това исках да разбера - най-вече дали отдолу фабричните тръби вземат достатъчно въздух или да изведа тръбата към решетката-отгоре или фара. Някои казват обаче, че при смяна на фабричният интейк с такъв като моя задължително трябвало да се махнат тръбите отдолу - резонаторът, но не доумявам защо... Ето повече снимки: http://s19.postimage.org/hnqzw7676/IMG_2898.jpg http://s19.postimage.org/ugf3w4hsv/IMG_2899.jpg http://s19.postimage.org/vk3tltrtr/IMG_2901.jpg http://s19.postimage.org/875s3bbq7/IMG_2902.jpg http://s19.postimage.org/mevgryof3/IMG_2906.jpg http://s19.postimage.org/jnc71cpwf/IMG_2905.jpg http://s19.postimage.org/k2ngudbtr/IMG_2909.jpg http://s19.postimage.org/5yrllz4m7/IMG_2911.jpg http://s19.postimage.org/7ruiaapsv/IMG_2912.jpg http://s19.postimage.org/3k4bfadr3/IMG_2910.jpg http://s19.postimage.org/ive4fwb33/IMG_2915.jpg http://s19.postimage.org/gvxiohgrj/IMG_2917.jpg(това е омаслителят, с който напръсках филтъра след изпирането му)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря ви, колеги! Това исках да разбера - най-вече дали отдолу фабричните тръби вземат достатъчно въздух или да изведа тръбата/синята/ към решетката-отгоре или фара. Някои казват обаче, че при смяна на фабричният интейк с такъв като моя задължително трябвало да се махнат тръбите отдолу - резонаторът, но не доумявам защо... Ето повече снимки: http://s19.postimage.org/hnqzw7676/IMG_2898.jpg http://s19.postimage.org/6e2vezqjm/IMG_2901.jpg http://s19.postimage.org/99fyluujm/IMG_2902.jpg'>http://s19.postimage.org/99fyluujm/IMG_2902.jpg http://s19.postimage.org/99fyluujm/IMG_2902.jpg http://s19.postimage.org/mevgryof6/IMG_2906.jpg http://s19.postimage.org/rg2utbvvm/IMG_2905.jpg http://s19.postimage.org/nm9ek6ejm/IMG_2909.jpg http://s19.postimage.org/kuq4tkg0y/IMG_2911.jpg http://s19.postimage.org/4kzyqo5cy/IMG_2912.jpg http://s19.postimage.org/uhy8h0yea/IMG_2910.jpg http://s19.postimage.org/76a4rxk4i/IMG_2915.jpg http://s19.postimage.org/q3pr56ntu/IMG_2917.jpg

Редактирано от megamax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно предаване, в което направиха тест с САІ и стандартната система, както и различни филтри.На стоков двигател разлика няма. Всичко беше измерено на дино и пробваха малък икономичен двигател и 2 литра турбо субару. Мериха няколко пъти за по-голяма сигурност в измерването.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...