Jump to content
rulemaker

Проблем с hr-v

Recommended Posts

Та историята е следната на ХР-В-то му светна чек-а след сваляне на катализатора. Чека не светна веднага, а след 100-200км каране. С малкия втек е оборудвано и е с 2 ламбда сонди. Нещо не можахме да му намерим диагностичната букса, за да открием грешката коя е. Някакви предположения дали е от премахването на катализатора и къде по дяволите му е диагностичната букса :)

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво да окъся тука?

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там няма какво да окъсиш,трябва ти диагностика HIM примерно.Иначе чека ти е светнал заради премахнатия катализатор,ти за какво мислиш е втората сонда???Отивай в КРАФТ вземи си една втулка която ще лъже сондата,че имаш катализатор и чека ща изгасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега дай малко разяснение за тази втулка-каква е и къде се монтира че очите ми извади това оранжевото от таблотоПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако много те дразни, временно лепни едно черно тиксо и няма да виждаш чека:D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, да питам :rolleyes:/> защо аджеба се махат тея катализатори :unsure:/> Не ми е ясно и как се диагностицира, че вече ... се е задръстил... дава по-голям разход (предполагам) по-спъната ли е колата ?!? И чак такава разлика ли има, че да си залсужава махането му?!?Аз до сега никога не съм махал :rolleyes:/> .Понеже гледам май води до разни проблеми, за парите не вярвам да е, че обикновено заменката е танто за кукуриго, т.е. махат това ама слагат разни други джаджи да лъжат колата :unsure:/> . За какво е цялата гимнастика?!?

Редактирано от mohican

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махат се заради различни причини,най-вече да се пробва без него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там няма какво да окъсиш,трябва ти диагностика HIM примерно.Иначе чека ти е светнал заради премахнатия катализатор,ти за какво мислиш е втората сонда???Отивай в КРАФТ вземи си една втулка която ще лъже сондата,че имаш катализатор и чека ща изгасне.

Какъв е принципа на действие на тази втулка, щото втората сонда не е по малко глупава от първата и отчита нивото на кислорода след катализатора като и тя изпраща сигнали по напрежение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципа на работа на подгрявана ламбда сонда е такъв,че измерва правилно ,когато е в потока на газовете.С преходник/втулка измерителната част се маха от потока на газовете...с което пак измерва,но това което пуснеш през дроселиращия отвор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно "окъсяване"-то колегата на пост 2 не е прав. Има една синя букса с 2 дупки, та точно тя се закъсява с кламер или нещо подобно. Докато е дадено на късо, ключа се завърта в положение на което е даден контакт и се брои броя светкания на чек лампата. късите са единици, а дългите десетици. Т.е 2 дълги и 3 къси = 23. OBD II имат таблица с кодовете на който съответства и проблема, само трябва да се разровиш из интернет, че не помня къде бях намерил такава таблица. Има леки разминавания, но ако намериш за хонда ще е точно.П.С Имай предвид, че след пресветванията цикъла се повтаря и чек лампата ще свети докато не изгасиш от контакт :). След процедурата махаш кламера и си палиш нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...