Jump to content
honda_lv

Проблем с изхвърляне на антифриз

Recommended Posts

Здравейте колеги, карам сивик 5ген канадска. Двигателя е бил д15б7 най-вероятно, но главата и блока са сменени с д13б2. Проблема ми е следния вече на 2 пъти след дълго каране, когато спра ми изтича част от антифриза от капачката, като единия път успях да забележа, че когато загася колата перката се изключва с нея. Дали в това е проблема и как мога да го реша, защото наближават големите жеги и ще стане сигурно по-голям проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така изтича от капачката?Има едно маркуче което когато се вдигне налягането над 1.1 охладителната течност отива в разширителния съд,да не ти тече от маркучето?Ако наистина ти тече от капачката значи второто уплатнение не на клпата с пружината с това което уплатнява при самото затваряне е скапано.Отвори и погледни капачката.А това че перката спира когато изгасиш двигателя е нормално.На немските коли сам забелязал че продължава да се върти след това.При мене също спира.Затова си имам копче което пуска перката принудително ако се наложи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туко що мерих релето, то има постоянен плюс от акумулатора и 2-ри плюс, който най-вероятно идва от датчика когато колата загрее, тъй като при студена кола го няма нито на включено, нито на изключено положение, което ме навежда на мисълта, че самия датчик изгасва когато загасиш колата. Антифриза изтича от пластмасовата капачка на разширителния съд, в която реално влиза маркучето от радиатора. На датчика на таблото не се качва над половината и докато карам перката работи. Остава въпроса ми дали е проблема е в принудителното спиране на перката или в капачката на разширителния съд. Или може би е на друго място, за което не предполагам??? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допуснал съм грешка при меренето има постоянен плюс на релето и такъв който идва когато дадеш на контакт. Ще ги дам на късо и по мой изчисления би трябвало да работи перката дори когато колата е загасена :rolleyes:Ще тествам системата и ако проработи ще направя тема как да си направите перката да работи след като изключите от контакт :)

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а по мои изчисления, ако го направиш това перката ще се върти постоянно независимо дали си на контакт или не, докато се изтощи акумулатора :)Всъщност колега може и да бъркам че като писах първите редове бях прочел само малка част от постовете ти. Сподели после какво е станало че и на мен ми е интересно :)

Редактирано от HellBull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теста е направен, резултата е постигнат. Перката продължава да работи след като загасиш докато охлади и датчика изключи. Като страничен ефект отчитам това, че и парното продължава да работи, явно е вързано към същото реле. За мен това не е фатално. По-късно ще обясня всичко подробно и ще кача снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква е файдата да върти перката при изгасен двигател, при положение че водната помпа е спряла, и нямаш циркулация на охл.течност?!?! Дори и да има н'яква полза , ще е минимална , да не кажа никаква. Пък и то ако е било нужно, жълтурковците щяха да се погрижат.Публикувано изображениеСмени си капачката колега, ако имаш проблем със прегряване, причината няма да е , че перката спира заедно с мотора ти.

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получава точно от това, тъй като водата в радиатора спира да се охлажда и започва да кипи. За мен файда има особено в летните месеци, не карам никой да го прави просто търся решение на проблема ми и споделям опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, карам сивик 5ген канадска. Двигателя е бил д15б7 най-вероятно, но главата и блока са сменени с д13б2. Проблема ми е следния вече на 2 пъти след дълго каране, когато спра ми изтича част от антифриза от капачката, като единия път успях да забележа, че когато загася колата перката се изключва с нея. Дали в това е проблема и как мога да го реша, защото наближават големите жеги и ще стане сигурно по-голям проблема...

Втора серия.... :Phttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72425&st=15Щом главата и блока са Д13, кое е от Д15???Не е това проблема с колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема беше идентичен и се оказа скъсана гарнитура при трети цилиндър.Сега след ремонта е перфектна,разбира се и аз минах процедурата със смяна на капачката и термостата,но уви не беше това.При все че три пъти замерваха за въглероден оксид в охладителната течност и не показваше чак последния път даде- и това не е сигурно,но провери колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, карам сивик 5ген канадска. Двигателя е бил д15б7 най-вероятно, но главата и блока са сменени с д13б2. Проблема ми е следния вече на 2 пъти след дълго каране, когато спра ми изтича част от антифриза от капачката, като единия път успях да забележа, че когато загася колата перката се изключва с нея. Дали в това е проблема и как мога да го реша, защото наближават големите жеги и ще стане сигурно по-голям проблема...

Втора серия.... :Phttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72425&st=15Щом главата и блока са Д13, кое е от Д15???Не е това проблема с колата.
Колата ходи на майстори и казаха, че нищо и няма, тъй като докато работи си отваря термостата, включва си перката и всичко изглежда наред. За това и не продължих онази тема и тъй като реших, че проблема може да е от перката реших да опитам този вариант. Утре ще долея вода до максимума да опитам, ако спре да го изхвърля ще съм щастлив, ако не ще ходи в севиза отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по темата за релето, като единствен минус отчитам това, че копчетата на парното по таблото продължават да светят като загася контакта, но при леко натискане на съседните копчета се изключват и спират да светят. За мен не е проблем, но трябва да не забравям да ги натискам когато си пускам парното :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана по-топло и проблема се задълбочи. Така и очаквах, че ще стане и за това не мога да кажа, че съм разочарован. Всичко по системата работи напълно нормално, загрява, отваря термостата, включва перката и всичко изглежда наред, но когато загася чувам как водичката кипи в разширителния съд и ако има до макс вода/антифриз започва да избива през капачката на разширителния съд. Май ще се наложи да сменяме гарнитурка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа,позната история.Провери има ли метални гарнитури за твоя двигател поне да си сложиш хубава.Моята оригинално е метална,но пак беше дала фира,предполагам от неизвестната експлоатация на метан по италианските пътища.:o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам един роднина да се прибере и ще я правим. Трябва ли престъргване за да пасне точно гарнитурата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си за всеки случай и воден тест на главата(не е скъп) и после шлайф разбира се.При мен нямаше престъргване защото оригиналната гарнитура си е метална,не знам как е при другите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега honda_lv, какво стана с проблемът ти по-колата? На газ ли е или не ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега обезвъздушил ли си системата ти? Това, което ми описваш, ми мязва или на духнала гарнитура, или на въздушен балон в системата. Като запалиш колата усещаш ли някакво мудно набиране или липса на пъргавина ? Добре ли работи на празен ход? това завиране значи че системата ти губи налягане! провери си капачките!Парно имаш ли? Изпразни цялата система и я обезвъздуши наново, през пробката!По принцип системата под налягане се прилага, защото водата при това положение завира при 120 не при 90 (мисля че така бяха числените стойности) Газова имаш ли? Ако да изпарителя топъл ли е? Колата с какво я караш? с антифриз или вода? Това, че като загасиш колата и не работи перката е нещо нормално и при моята го има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , преди около 2 години, когато все още карах Форд, и аз преживях подобен проблем. Както си карам и температурата се покачва, започва да ври течността, да изпуска и т.н. В крайна сметка се оказа, че докато са ми отремонтирали газовото са пуснали някакво кабелче, което давало на късо и в крайна сметка майстора говореше че е сменял някава платка. Предполагам че това ви звучи некомпетентно, но това си спомням от случката. Не съм сигурен дали нямаше и някой друг бушон изгърмял покрай цялата история. В крайна сметка след лек ремонт всичко си тръгна нормално и повече не съм имал подобни проблеми. Да се надяваме, че и колегата се е справил с неговия проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей те. да се влюча и аз в темата. аз съм със същият проблем.но как ще ми обясните след като изгася колата и след малко стартирам наново тръгва да гасне падат много оборотите работи като трактор цялата кола се тресе. смених капачката , сега мисля да сменя гарнитурата на главата. но незнам къде има добри специалисти да извършат тази работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледам, че си от София доста колеги препоръчват Омбре сервиз. Някъде из форума имаше координатите им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, случайно видях, че сте ми вдигнали темата. Значи проблема в моята кола не беше, че прегрява ами просто когато загася си изхвърляше водата. Оставих я за 1 ден при вуйчо ми (работи в сервиза на пътна помощ в овча купел) и на другия ден той ми се обади да ходя да си я взема. Всичко което беше направено по нея е да се сложи симулатор за празния ход на газта, защото и падаха оборотите. Другото което беше направил е да пробие малка дупчица на капачката на разширителния ми съд. Каза, че проблема е, че се получава вакум като загася, заради различното налягане, което се е получило най-вероятно заради изпарителя. Каза, че цял ден са я гледали и тествали и нямала никакви признаци нито на гарнитура, нито на термостат или водна помпа, защото пак повтарям проблема беше единствено когато спра на едно място и загася колата след дълго каране. Склонен съм да му вярвам, все пак не съм голям майстор а той си разбира. От тогава колата няма никакъв проблем, карам си я и си се държи абсолютно нормално. Отстраних дори и проблема с детонациите на газ, оказа се че целия проблем идва от пропускащи гарнитурки на капака на клапаните около свещите. В свеща на 3-ти цилиндър течеше масло и заради това прекъсваше. Сменихме гарнитурките и свещите и вече и детонациите ги няма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...