dimo 2 #1 Публикувано 21 Април, 2012 (Редактирано) Взех си пружини и се чудя дали да ги дам, да ми ги боядисат прахово, че бяха доста в ръждичка. Опасява ме температурата в пеща. Дали има възможност да им стане нещо, или да действам смело Другия вариант е с четката да се измъча Редактирано 21 Април, 2012 от dimo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 21 Април, 2012 Ако е имало ръжда !!! за прахово трябва да са идеално изчистени .Другото, боите се печът от 190 до 230 градуса ,което лично на мен за джанти не ме кефи та камо ли за пружини. Избери си цвят ,вземи си боя ''три в едно'' и или ги пръсни на пистолет или ги намажи с четката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #3 Отговорено 21 Април, 2012 Фен,преди 3 години правих за приятел пружини на прахово все още си ги кара и са в чудно здраве.Бластирането е задължително за да станат и почти веднага за боя.Същото важи и за джантите,и това съм правил и не са омекнали Стабилизиращите щанги на колите ни са фабрично прахово боядисани! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #4 Отговорено 21 Април, 2012 То и пружините са заводски прахово боядисвани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristian1984 22 #5 Отговорено 23 Април, 2012 Колега аз съм боядисвал пружини на прахово и съм нямал проблеми,но ако са много в ръжда трябва да се изчистат докато станат гладки за да станат хубави,а не при всякаква ръжда могат да станат толкова добре.Най-много да останат едни леки точици но като сложиш пружините на колата няма да си личи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #6 Отговорено 28 Април, 2012 (Редактирано) Здравейте Как не съм видял темата до момента Ако пружините са закалени- температурата на отвръщането им е около 400-420 градуса (в зависимост от стоманата разбира се, но порядъка е този). Това означава, че до 400 градуса няма да се промени нищо в пружините (освен да се премахнат досега натрупаните напрежения в тях), и те ще си изпълняват ролята отлично. Ако се използва Класов материал за пружините- след навиването им се отвръщат на 200-220 градуса за премахване на напреженията от навиване, което пак означава, че нагряти до 200 градуса ще си вършат работата отлично. При този вид пружини наистина не е желателно да се нагряват над 250 градуса, защото се променя тяхната структура и пружината отива на кино (променя се нейната сила и е за изхвърляне). Да- ръждата от пружините трябва да се премахне на 100 %- ако остане някаква ръжда- е фатално, за това най- добре е да се почиства ръждата на пясъкоструйка ! П.С. За Al джанти праховото боядисване може да се окаже фатално- защото се използват температури над 200 градуса, което променя фатално тяхната структура (друг е въпроса ако джантите не са били закалени- там няма кой знае какво да се промени). Поздрави Редактирано 28 Април, 2012 от JoroHondata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове