Jump to content
dimo

Боядисване на пружини прахово

Recommended Posts

Взех си пружини и се чудя дали да ги дам, да ми ги боядисат прахово, че бяха доста в ръждичка. Опасява ме температурата в пеща. Дали има възможност да им стане нещо, или да действам смело :) Другия вариант е с четката да се измъча :)

Редактирано от dimo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е имало ръжда !!! за прахово трябва да са идеално изчистени .Другото, боите се печът от 190 до 230 градуса ,което лично на мен за джанти не ме кефи та камо ли за пружини. Избери си цвят ,вземи си боя ''три в едно'' и или ги пръсни на пистолет или ги намажи с четката ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен,преди 3 години правих за приятел пружини на прахово :) все още си ги кара и са в чудно здраве.Бластирането е задължително за да станат и почти веднага за боя.Същото важи и за джантите,и това съм правил и не са омекнали :)Стабилизиращите щанги на колите ни са фабрично прахово боядисани!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и пружините са заводски прахово боядисваниПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм боядисвал пружини на прахово и съм нямал проблеми,но ако са много в ръжда трябва да се изчистат докато станат гладки за да станат хубави,а не при всякаква ръжда могат да станат толкова добре.Най-много да останат едни леки точици но като сложиш пружините на колата няма да си личи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Как не съм видял темата до момента Публикувано изображение

Ако пружините са закалени- температурата на отвръщането им е около 400-420 градуса (в зависимост от стоманата разбира се, но порядъка е този). Това означава, че до 400 градуса няма да се промени нищо в пружините (освен да се премахнат досега натрупаните напрежения в тях), и те ще си изпълняват ролята отлично.

Ако се използва Класов материал за пружините- след навиването им се отвръщат на 200-220 градуса за премахване на напреженията от навиване, което пак означава, че нагряти до 200 градуса ще си вършат работата отлично. При този вид пружини наистина не е желателно да се нагряват над 250 градуса, защото се променя тяхната структура и пружината отива на кино (променя се нейната сила и е за изхвърляне).

Да- ръждата от пружините трябва да се премахне на 100 %- ако остане някаква ръжда- е фатално, за това най- добре е да се почиства ръждата на пясъкоструйка !

 

П.С. За Al джанти праховото боядисване може да се окаже фатално- защото се използват температури над 200 градуса, което променя фатално тяхната структура (друг е въпроса ако джантите не са били закалени- там няма кой знае какво да се промени).

 

Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...