HONDA-ADNOH 7 #1 Публикувано 15 Април, 2012 Здравейте до сега винаги съм си регулирал клапаните като проверявам с луфтомера между вала и кобилицата.Но видях че в мануала е показано че се мери между кобилицата и клапана.Въпроса ми е кое е правилно защото има разлика,между вала и кобилицата е винаги по малко разтоянието отколкото между клапана и кобилицата.Недоумявам защо е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #2 Отговорено 15 Април, 2012 Мери се както е дадено в ръководството !Предполагам, че оста на кобилицата не е на средата, от там трябва да идва разликата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #3 Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) само аз ли съм направил тази глупост да меря хлабините на клапаните при вала. Тези дни ще погледна дали е изместена оста на кобилиците. Редактирано 18 Април, 2012 от HONDA-ADNOH Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 19 Април, 2012 Трудно правиш нужната хлабина, където си мерил, щото профила на гърбицата лъже ръката с луфтомера - добре е да се регулират както е казано по-горе! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 19 Април, 2012 То хубаво ма на двувалка д16а9 примерно, да ми кажете как става че аз не успях и ги правих на валовете .И стана гарантирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #6 Отговорено 25 Април, 2012 То хубаво ма на двувалка д16а9 примерно, да ми кажете как става че аз не успях и ги правих на валовете .И стана гарантирам.То става ама реално са по големи хлабините.Преди да се усетя нагласях на вала 0,25 а от страната на клапана влиза 0,35 а когато направя от страната на калпана 0,25 при вала влиза едва 0.15 Вярно става но трака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #7 Отговорено 28 Април, 2012 Става ама нищо не става. Имаш три различни метала с различно линейно разширение и всичко отива на кино после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове