Jump to content
adolf

Помощ:) Странен проблем Антифриза.

Recommended Posts

Проблема е следния: в студено време антифриза ми чезне от преливника,доливам в него до средата и пак чезне след известно каране.В ТОПЛИТЕ ДНИ,преливника сам се пълни почти до горе а в радиатора нивото спада и не се връща. Антифриза е чист,не е на парцали. Колата загрява нормално и държи нормална температура!

Редактирано от adolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени капачката на радиатора, карай и пиши! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Смених капачката на радиатора,но след каране антифриза ПАК НЕ СЕ ВРЪЩА В РАДИАТОРА А СЕДИ В ПРЕЛИВНИКА :((

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не би да имаш пробив по системата , сигурен ли си че не ти тече или капе антифриз от някъде , защото и това може да е причината за проблема . А иначе има вариант и да не си уцелил капачката ;) Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега намирисва на пробив на гарнитурата.Моя аеродек беше същия,да не би и твоя да е от Италия?пиши ако има развитие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че разбирам много но... стисни широкия гумиран маркуч и виж от къде изпуска. При мен от горе по металният обков. Даже се олива леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да,от Италия е.Но се кара в БГ.от 5г и технически проблеми до сега не е имало НИКАКВИ!Като изключим термостата който се бъгна миналото лято.И аз си мислех за гарнитура,но АНТИФРИЗА НЕ ЧЕЗНЕ СЕГА,ПРОСТО НЕ СЕ ВРЪЩА ОКОЛО 200мл. В РАДИАТОРА .Вадя го със спринцовка от преливника и го връщам в радиатора,не доливам нов,и пак същия филм! След каране пак не се ВРЪЩА ОКОЛО 150-200мл. В РАДИАТОРА а остава в преливника???

Редактирано от adolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се върне - мотора трябва да изстине - изчакваш ли?Ако системата е затворена / нямаш теч / и капачката е ток, това с невръщането няма как да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли случаи в които да прелива от разширителния съд или да се вдига нивото доста повече от нормалното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За да се върне - мотора трябва да изстине - изчакваш ли?Ако системата е затворена / нямаш теч / и капачката е ток, това с невръщането няма как да стане.

Проверявам го на другия ден на студен двигател. Капачката е нова на 1.1 същата по вид като старата.И нямам теч. Редактирано от adolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е следния: в студено време антифриза ми чезне от преливника,доливам в него до средата и пак чезне след известно каране...

 

Е.аси случая!

Къде "чезне" антифризо? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Проблема е следния: в студено време антифриза ми чезне от преливника,доливам в него до средата и пак чезне след известно каране...

 

Е.аси случая!

Къде "чезне" антифризо? ;)

 

В СТУДЕНО време антифриза ми чезне от преливника! В ТОПЛИТЕ ДНИ,преливника сам се пълни почти до горе а в радиатора нивото спада и не се връща.ОТКАКТО Е ТОПЛО НЕ ДОЛИВАМ И ГРАМ И НЕ ЧЕЗНЕ!Просто не се връща.За това съм писал,странен проблем с антифриза!!! Редактирано от adolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема беше че покачвайки се нивото на антифриза в разширителния съд идваше момент в който започваше по малко да прелива през клапана на капачката на разширителния съд поради покачване налягането в охладителната система,радиатора също оставаше без вода и ако го изтърва повече започва и температурата да се покачва.След ремонта сега стрелката не мърда и нивото на антифриза стои винаги постоянно независимо дали е топла или не.Идеята ми е,след като е добре загряла да я напънеш 10ина километра извънградско на макс и да провериш дали не мокрее от капачката-при мен се получаваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Разширителният съд няма клапан на капачката."Хитлер", не ми "болдирай" мненията си, щото съм нервак с ЦРВ на Тракия!!!Дай снимка на новата капачка от страната на течността! ;)

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не се води точно клапан,но позволява от там да излиза антифриз когато налягането се покачи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е следния: в студено време антифриза ми чезне от преливника,доливам в него до средата и пак чезне след известно каране.В ТОПЛИТЕ ДНИ,преливника сам се пълни почти до горе а в радиатора нивото спада и не се връща. Антифриза е чист,не е на парцали. Колата загрява нормално и държи нормална температура!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери да не е спукано маркучето,което е закачено на капачката на разширителния съд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих само промивка на цялата система,нов антифриз и о чудо,проблема изчезна! Вече всичко е 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...