adolf 44 #1 Публикувано 14 Април, 2012 (Редактирано) Проблема е следния: в студено време антифриза ми чезне от преливника,доливам в него до средата и пак чезне след известно каране.В ТОПЛИТЕ ДНИ,преливника сам се пълни почти до горе а в радиатора нивото спада и не се връща. Антифриза е чист,не е на парцали. Колата загрява нормално и държи нормална температура! Редактирано 14 Април, 2012 от adolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 15 Април, 2012 Смени капачката на радиатора, карай и пиши! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adolf 44 #3 Отговорено 1 Май, 2012 Смених капачката на радиатора,но след каране антифриза ПАК НЕ СЕ ВРЪЩА В РАДИАТОРА А СЕДИ В ПРЕЛИВНИКА ( Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostakiHonda 0 #4 Отговорено 1 Май, 2012 Колега да не би да имаш пробив по системата , сигурен ли си че не ти тече или капе антифриз от някъде , защото и това може да е причината за проблема . А иначе има вариант и да не си уцелил капачката Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #5 Отговорено 1 Май, 2012 Колега намирисва на пробив на гарнитурата.Моя аеродек беше същия,да не би и твоя да е от Италия?пиши ако има развитие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Matik 31 #6 Отговорено 1 Май, 2012 Не, че разбирам много но... стисни широкия гумиран маркуч и виж от къде изпуска. При мен от горе по металният обков. Даже се олива леко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adolf 44 #7 Отговорено 1 Май, 2012 (Редактирано) Да,от Италия е.Но се кара в БГ.от 5г и технически проблеми до сега не е имало НИКАКВИ!Като изключим термостата който се бъгна миналото лято.И аз си мислех за гарнитура,но АНТИФРИЗА НЕ ЧЕЗНЕ СЕГА,ПРОСТО НЕ СЕ ВРЪЩА ОКОЛО 200мл. В РАДИАТОРА .Вадя го със спринцовка от преливника и го връщам в радиатора,не доливам нов,и пак същия филм! След каране пак не се ВРЪЩА ОКОЛО 150-200мл. В РАДИАТОРА а остава в преливника??? Редактирано 1 Май, 2012 от adolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 1 Май, 2012 За да се върне - мотора трябва да изстине - изчакваш ли?Ако системата е затворена / нямаш теч / и капачката е ток, това с невръщането няма как да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #9 Отговорено 2 Май, 2012 А има ли случаи в които да прелива от разширителния съд или да се вдига нивото доста повече от нормалното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adolf 44 #10 Отговорено 2 Май, 2012 (Редактирано) За да се върне - мотора трябва да изстине - изчакваш ли?Ако системата е затворена / нямаш теч / и капачката е ток, това с невръщането няма как да стане.Проверявам го на другия ден на студен двигател. Капачката е нова на 1.1 същата по вид като старата.И нямам теч. Редактирано 2 Май, 2012 от adolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 3 Май, 2012 Проблема е следния: в студено време антифриза ми чезне от преливника,доливам в него до средата и пак чезне след известно каране... Е.аси случая!Къде "чезне" антифризо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adolf 44 #12 Отговорено 3 Май, 2012 (Редактирано) Проблема е следния: в студено време антифриза ми чезне от преливника,доливам в него до средата и пак чезне след известно каране... Е.аси случая!Къде "чезне" антифризо? В СТУДЕНО време антифриза ми чезне от преливника! В ТОПЛИТЕ ДНИ,преливника сам се пълни почти до горе а в радиатора нивото спада и не се връща.ОТКАКТО Е ТОПЛО НЕ ДОЛИВАМ И ГРАМ И НЕ ЧЕЗНЕ!Просто не се връща.За това съм писал,странен проблем с антифриза!!! Редактирано 3 Май, 2012 от adolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #13 Отговорено 3 Май, 2012 При мен проблема беше че покачвайки се нивото на антифриза в разширителния съд идваше момент в който започваше по малко да прелива през клапана на капачката на разширителния съд поради покачване налягането в охладителната система,радиатора също оставаше без вода и ако го изтърва повече започва и температурата да се покачва.След ремонта сега стрелката не мърда и нивото на антифриза стои винаги постоянно независимо дали е топла или не.Идеята ми е,след като е добре загряла да я напънеш 10ина километра извънградско на макс и да провериш дали не мокрее от капачката-при мен се получаваше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #14 Отговорено 3 Май, 2012 (Редактирано) Разширителният съд няма клапан на капачката."Хитлер", не ми "болдирай" мненията си, щото съм нервак с ЦРВ на Тракия!!!Дай снимка на новата капачка от страната на течността! Редактирано 3 Май, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #15 Отговорено 3 Май, 2012 Може би не се води точно клапан,но позволява от там да излиза антифриз когато налягането се покачи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zahariev71 0 #16 Отговорено 4 Май, 2012 Проблема е следния: в студено време антифриза ми чезне от преливника,доливам в него до средата и пак чезне след известно каране.В ТОПЛИТЕ ДНИ,преливника сам се пълни почти до горе а в радиатора нивото спада и не се връща. Антифриза е чист,не е на парцали. Колата загрява нормално и държи нормална температура! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zahariev71 0 #17 Отговорено 4 Май, 2012 Провери да не е спукано маркучето,което е закачено на капачката на разширителния съд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adolf 44 #18 Отговорено 7 Май, 2012 Направих само промивка на цялата система,нов антифриз и о чудо,проблема изчезна! Вече всичко е 6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове