Florin 0 #1 Публикувано 8 Април, 2012 Здравейте.Нова съм във форума и сега належащо ми е да ви питам.Кога се сменя катализатора ?Защо ? С какво ? Защо ми искат катализатора срещу смяна за ново средно гърне ? Става дума за Хонда Сивик 1.4 1998ма. Благодаря ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #2 Отговорено 8 Април, 2012 Кой и защо иска да ти сменя катализатора с друго гърне? Има ли проблем някакъв колата?А иначе ти искат катализатора, защото струва пари и ще го продадат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Florin 0 #3 Отговорено 9 Април, 2012 Майстор ми каза,че една от причините колата да няма мощност и трудно да изкачва баир е катализатора,който е амортизиран и трябва да се смени.Смяната естествено не е с оригинални части,а иначе сега смених гърнето,беше прогнило и падна.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 9 Април, 2012 Твоя майстор се е приготвил за някои лев от твоя катализатор .Тва е една от причините да е наложитено да се смени .Другата причина е че действително може да е задръстен .Я кажи малко повече за колата какво сивиче е и кои по точно двигател е 75 или 90 коня ,4 или 2 вратички и тн .Препоръка -виш някои път отиди на срещите в Софето гледам си от там .Та на тия срещи се сбират доста хорица които могат да обяснят доста неща за колицата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #5 Отговорено 9 Април, 2012 Майстор ми каза,че една от причините колата да няма мощност и трудно да изкачва баир е катализатора,който е амортизиран и трябва да се смени.Смяната естествено не е с оригинални части,а иначе сега смених гърнето,беше прогнило и падна.БлагодаряМоже да иска да изкара някой лев от цялата тая манипулация по смяната. Това с баира, може да е от съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #6 Отговорено 9 Април, 2012 Не стана много ясно,но ако е така както казваш ти предлагат трампа ново гърне за катализатор и ти не плащаш нищо?!? Щом е 1.4 двигателя значи за катализатор няма да вземеш много пари ако го предадеш. На мен за 1.6 ми дадоха 60 лева доколкото си спомням.Вече друг въпрос е колко ти струва средното гърне за да си направиш сметка дали да направиш размяната. Ама от друга страна "мирише" работата нещо и да не е да те извозят, уж ти сложили ново гърне и ти взели катализатора пък те взели някой стар избушен катализатор и го сложили на мястото на твоя уж за средно гърне Мошенници колкото щеш затова ако ще сменяш катализатор най-добре намери място където ще ти дадат най-висока цена за него ,а след това си купи гърне от магазина да знаеш, че си сложила ново гърне.Можеш да си избушиш само вътрешността на катализатора и да оставиш корпуса му на мястото си и пак като искаш да предадеш сърцевината и да си купиш и ново гърне.Последен съвет вземи някой мъж с теб да не те правят на балама ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #7 Отговорено 10 Април, 2012 (Редактирано) "............ трудно да изкачва баир е катализатора......" :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Баира го остави.Ако си 75 или 90 коня , не очаквай "високи добиви" на баир, еля на висока предавка пък... Ако ти е запушен катализатора колата " тъпче" над средните и във високите обороти, без значение на баир ли си или не.Ако се форсира добре, качва си бързо оборотите, без да се замисля на равното , проблема ти не е в генерацията.Ако симптомите са от преди да смениш прогнилото гърне, твърде е възможно парчета от заглушителя или вата да ти правят " тапа" /застават на изхода на гърнето, като пречат на изгорелите газове да излязат навън/ . Така , че не бързай да махаш катализатора, преди да се консултираш и с друг "майстор" ...... наистина има парички в него.Не , че е невъзможно човека да е прав и да не е мошеник де П.С. Пиши за развръзката....... Редактирано 10 Април, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Florin 0 #8 Отговорено 10 Април, 2012 Здравейте момчета,благодаря ви за препоръките. За съединителя,попринцип с него нямам проблеми,как влияе на мощността? А иначе цялата работа "намирисва",защото кой в днешно време ти дава нещо без пари?!По принцип преди да отида на майстори изчитам всичко по проблема и горе долу поназнайвам... Иначе моето сивиче е 75 коня,2 врати,имам го от 3 години и е отлично подържана японка.Не я давам за друга Наскоро отстраних и друг проблем с мощността.След като ми смениха ангренажния рамак ми бяха разменили забците и беше ужас...Колата палеше на 3000 оборота . Хар'еше като джип.Така платих за ремонта двоино,защтото трябваше друг да провери какво става. След празниците,ще видим ... ПРИЯТНИ И ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове