Jump to content
Kpuc

Съвет при покупка на Honda Civic 7 Генерация

Recommended Posts

Здравейте, първо искам да ви поздравя за страхотния форум, с нетърпение чакам да дойде средата на лятото и аз да съм официален член на клуба! Няма да си купя нищо различно от HONDA!Та от 2 седмици карам курсове за кола и предполагам до месец ще съм с книжка и съм се спрял на горепосоченият автомобил...(По възможност 4(5) врати... Та искам да ви попитам сполучлив ли е модела или за тези ((6000) + 1500 лева допълнителни за смяна на масло, филтри и т.н....)мога да си взема някоя по-добра кола ? Бензин ли да бъде или дизел, защото до колкото разбрах дизоловите двигатели не са на Honda, за разлика от бензиновите? Като цяло искам да е бензин, но от една страна мразя газово, т.е. никога не бих си сложил и се надявам да не харчи повече от 8/100... Благодаря ви много, ще се радвам на всякакви препоръки и съвети! Поздрави, Крис!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловите мотори са на ISUZU и са едни от най-здравите и качествени агрегати произвеждани някога. До колкото си спомням се слагат на VW Golf 4. Проблема при тях е същия като при всеки дизел - турбината ще сдаде багажа рано или късно, а ремонта е около 1000 лева (по груби спомени) и представлява покупка на НОВА такава (цените преди 2-3 години стигаха до към 3000 лева, сега не съм запознат).

 

Бензинов мотор (като моя - D16V1) не е лош (макар и слаб :lol: ) - гори градско 7-8, извън града пак толкова ;)

Ядове съм нямал по него и не съм чул да имат технически проблем. Климатика работи добре (с реглаж на градусите е моя), но при температури 42-3 градуса почва да му идва множко и се справя по-трудно с охлаждане на купето.

Удобството на седалките е проблемно - много хора при мен се оплакват от твърдите седла.

Ходовата част е силна страна на хонда, но е добре да се поддържа само с оригинални части (личен съвет и мнение), а там цената скача малко към два пъти над другите.

Положителни страни за мен има много - висока е, има много ниши и жапки, багажника е достатъчен за моите стандарти (обикновено до двама човека + 2 сака...), видимостта е що годе добра.

Отрицателните страни са - безумно и почти невъзможно е да се намерят аксесоари за тази кола, поддръжката не е от най-евтините (спрямо опита ми с пежо от същите години и клас), видимостта на заден е ужасна - може би най-трудната кола за паркиране която съм карал - никакъв шанс да и свикна с габаритите и спирам все с по 0.5 метра разстояние зад мен :). Друг задължителен проблем при всички 7ци е кормилната рейка - имат един дефект който е болка за всяка една такава кола - е ми разтропва се една джаджа на около 100 000 км. и трябва да се смени (части - 150-250 лева + труд около 100-150 лева) и пак няма гаранция, че след 50 000 км. няма да се разтропа.

Лично на мен ми идва малка мощността на този мотор (1.6 - 110 к.с. VTEC) - при сериозни наклони и 4 човека с багаж си лапа повечко и на 5та не може да дигне над 90 (слаба работа). Съветвам те да търсиш количка 150+ кончета и по-голям като обем двигател.

 

Дизела който съм карал бе 2004-5 година и по спомени не вървеше осезаемо по-слабо от моята, а за горенето - пак толкова ми даваше... Нека колегите с 7ци cdti да си кажат мнението за разхода и проблемите по колата.

 

 

Ако трябваше сега да си купувам кола с бюджет подобен на твоя пак бих избрал 7ца хеч 2 врати (вярно, че трудно ще намериш за тези парички читава машинка, може би преготви 7500 без обслужването и тогава виж какво ще изпадне), но бих търсил Type R. Друга хубава количка (малко по-голяма и по-скъпа, но отново заслужаваща да посъбереш някой друг лев в повече) е Accord 2004-5 2.2 дизелова печка - возията е супер, върви доста прилично, а и багажика е нормален и що годе добър като размери ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за тези 6000....мога да си взема някоя по-добра кола ?

Civic 6-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Type R ми се струва невъзможно, дори и да е с десен волан. Акорд 2003+ също е кажи речи невъзможно за толкова. Сивик 6ген за тези пари евентуално може да се намери хубава ВТИ (1.6 или 1.8, съответно 160 или 169к.с.), ама човека казва че си е харесал 7генерация, а и не е споменал колко мощност и динамика му трябва за сметка на икономичността. 1.4 и 1.6 бензин, както и 1.7 дизел са добри решения в непретенциозния клас с ориентация към икономичност. Type R го изключвам, както казах в този ценови диапазон. Има и още една модификация, която макар и доста рядка е добра алтернатива и компромис между Тype R и изброените 1.2, 1.6 и 1.7. Това е 2.0 - 160к.с. (К20А3 мотор). Не знам дали обаче се монтира в 4 вратите каросерии, както и не знам до колко е икономичен (преполагам показателите са му като на Type R). До тук визирам само европейските каросерии, сглобявани в Англия хечбек с 3 и с 5 врати.Купето и седана са с двигател 1.7 Втек - 125-7к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...