Kpuc 0 #1 Публикувано 8 Април, 2012 Здравейте, първо искам да ви поздравя за страхотния форум, с нетърпение чакам да дойде средата на лятото и аз да съм официален член на клуба! Няма да си купя нищо различно от HONDA!Та от 2 седмици карам курсове за кола и предполагам до месец ще съм с книжка и съм се спрял на горепосоченият автомобил...(По възможност 4(5) врати... Та искам да ви попитам сполучлив ли е модела или за тези ((6000) + 1500 лева допълнителни за смяна на масло, филтри и т.н....)мога да си взема някоя по-добра кола ? Бензин ли да бъде или дизел, защото до колкото разбрах дизоловите двигатели не са на Honda, за разлика от бензиновите? Като цяло искам да е бензин, но от една страна мразя газово, т.е. никога не бих си сложил и се надявам да не харчи повече от 8/100... Благодаря ви много, ще се радвам на всякакви препоръки и съвети! Поздрави, Крис! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #2 Отговорено 8 Април, 2012 Дизеловите мотори са на ISUZU и са едни от най-здравите и качествени агрегати произвеждани някога. До колкото си спомням се слагат на VW Golf 4. Проблема при тях е същия като при всеки дизел - турбината ще сдаде багажа рано или късно, а ремонта е около 1000 лева (по груби спомени) и представлява покупка на НОВА такава (цените преди 2-3 години стигаха до към 3000 лева, сега не съм запознат). Бензинов мотор (като моя - D16V1) не е лош (макар и слаб ) - гори градско 7-8, извън града пак толкова Ядове съм нямал по него и не съм чул да имат технически проблем. Климатика работи добре (с реглаж на градусите е моя), но при температури 42-3 градуса почва да му идва множко и се справя по-трудно с охлаждане на купето. Удобството на седалките е проблемно - много хора при мен се оплакват от твърдите седла. Ходовата част е силна страна на хонда, но е добре да се поддържа само с оригинални части (личен съвет и мнение), а там цената скача малко към два пъти над другите. Положителни страни за мен има много - висока е, има много ниши и жапки, багажника е достатъчен за моите стандарти (обикновено до двама човека + 2 сака...), видимостта е що годе добра. Отрицателните страни са - безумно и почти невъзможно е да се намерят аксесоари за тази кола, поддръжката не е от най-евтините (спрямо опита ми с пежо от същите години и клас), видимостта на заден е ужасна - може би най-трудната кола за паркиране която съм карал - никакъв шанс да и свикна с габаритите и спирам все с по 0.5 метра разстояние зад мен . Друг задължителен проблем при всички 7ци е кормилната рейка - имат един дефект който е болка за всяка една такава кола - е ми разтропва се една джаджа на около 100 000 км. и трябва да се смени (части - 150-250 лева + труд около 100-150 лева) и пак няма гаранция, че след 50 000 км. няма да се разтропа. Лично на мен ми идва малка мощността на този мотор (1.6 - 110 к.с. VTEC) - при сериозни наклони и 4 човека с багаж си лапа повечко и на 5та не може да дигне над 90 (слаба работа). Съветвам те да търсиш количка 150+ кончета и по-голям като обем двигател. Дизела който съм карал бе 2004-5 година и по спомени не вървеше осезаемо по-слабо от моята, а за горенето - пак толкова ми даваше... Нека колегите с 7ци cdti да си кажат мнението за разхода и проблемите по колата. Ако трябваше сега да си купувам кола с бюджет подобен на твоя пак бих избрал 7ца хеч 2 врати (вярно, че трудно ще намериш за тези парички читава машинка, може би преготви 7500 без обслужването и тогава виж какво ще изпадне), но бих търсил Type R. Друга хубава количка (малко по-голяма и по-скъпа, но отново заслужаваща да посъбереш някой друг лев в повече) е Accord 2004-5 2.2 дизелова печка - возията е супер, върви доста прилично, а и багажика е нормален и що годе добър като размери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #3 Отговорено 8 Април, 2012 ...за тези 6000....мога да си взема някоя по-добра кола ?Civic 6-та. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #4 Отговорено 15 Април, 2012 Type R ми се струва невъзможно, дори и да е с десен волан. Акорд 2003+ също е кажи речи невъзможно за толкова. Сивик 6ген за тези пари евентуално може да се намери хубава ВТИ (1.6 или 1.8, съответно 160 или 169к.с.), ама човека казва че си е харесал 7генерация, а и не е споменал колко мощност и динамика му трябва за сметка на икономичността. 1.4 и 1.6 бензин, както и 1.7 дизел са добри решения в непретенциозния клас с ориентация към икономичност. Type R го изключвам, както казах в този ценови диапазон. Има и още една модификация, която макар и доста рядка е добра алтернатива и компромис между Тype R и изброените 1.2, 1.6 и 1.7. Това е 2.0 - 160к.с. (К20А3 мотор). Не знам дали обаче се монтира в 4 вратите каросерии, както и не знам до колко е икономичен (преполагам показателите са му като на Type R). До тук визирам само европейските каросерии, сглобявани в Англия хечбек с 3 и с 5 врати.Купето и седана са с двигател 1.7 Втек - 125-7к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове