KaJluTaPkO 4 #1 Публикувано 3 Април, 2012 Колеги моля за съветОнзи ден ходих да сменям зимните джанти с летнитеи като махнахме дясна предна джанта на една отшпилките на главината се видя ,че резбата е разваленаколата е купе 5-а генМоже ли понякакъв начин да се оправи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #2 Отговорено 3 Април, 2012 (Редактирано) Колко е развалена, ако се прекара с метчик може и да стане. Аз така си оправих една. Но друга нямаше тоя късмет. Аз докато сменях гуми ми я скъсаха. И гумаджията само каза: "А ми тя падна . . . " и те така. Ако не може да се оправи се сменя. Отиваш със свалената шпилка (защото е на шлици и тр да се видят) в евроболт или някъде където продават такива неща и си купуваш. Струва около 3-4 лв ( поне моята беше толкова). Но за да се свали си е голяма играчка . . . Редактирано 3 Април, 2012 от Вен_РВ1456ВС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KaJluTaPkO 4 #3 Отговорено 3 Април, 2012 Колко е развалена, ако се прекара с метчик може и да стане. Аз така си оправих една. Но друга нямаше тоя късмет. Аз докато сменях гуми ми я скъсаха. И гумаджията само каза: "А ми тя падна . . . " и те така. Ако не може да се оправи се сменя. Отиваш със свалената шпилка (защото е на шлици и тр да се видят) в евроболт или някъде където продават такива неща и си купуваш. Струва около 3-4 лв ( поне моята беше толкова). Но за да се свали си е голяма играчка . . .Аха ами значи да я пробвам първо с метчик...пфф дано да стане ,че само това ми трябва, да махам главини а у Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #4 Отговорено 3 Април, 2012 С флашка, не с метчик! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #5 Отговорено 3 Април, 2012 (Редактирано) Зависи от модела автомобил колега Вен_РВ1456ВС .На люда скъсах шпилка преди известно време на предна гума.Има няма 10 мин по часовник и бях с нова.Кофти е ако болта е превъртял и е на самата шпилка и тогава е по-тегаво разпробиването , че пречи и джанта и всичко.Просто не карай с 200 докато не я смениш.Преди години и гумаджиите сменяха шпилки но вече не се занимават.Ако не пречи нищо на шпилката на сивика да излезе/влезе , няма да сваляш нищо освен джантата.Ако малко пречи някакъв детайл да влезе шпилката може да се пилне малко главата на шпилката за да влезе спокойно.И те съветвам , не давай да ти навиват гайките с пистолета направо а да я сложат на шпилката и да направят на ръка няколко оборота и тогава с пистолета.Най-добре на ръка си ги навивай ако питаш мен.Поздрави Редактирано 3 Април, 2012 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KaJluTaPkO 4 #6 Отговорено 3 Април, 2012 (Редактирано) Те моите гумаджии само с ключ работят и даже незнам кога е станало това...гадна работа ся тес дни ще го прая Мерси за споделения опит и инфо колега Редактирано 22 Април, 2012 от Izanagi ненужен цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #7 Отговорено 3 Април, 2012 С флашка, не с метчик!Ами не бях сигурен, че ще се сети за тая флашка а не за USB флашка, за това написах метчик Иначе приемам забележкатаЗависи от модела автомобил колега Вен_РВ1456ВС .На люда скъсах шпилка преди известно време на предна гума.Има няма 10 мин по часовник и бях с нова.Кофти е ако болта е превъртял и е на самата шпилка и тогава е по-тегаво разпробиването , че пречи и джанта и всичко.Просто не карай с 200 докато не я смениш.Преди години и гумаджиите сменяха шпилки но вече не се занимават.Ако не пречи нищо на шпилката на сивика да излезе/влезе , няма да сваляш нищо освен джантата.Ако малко пречи някакъв детайл да влезе шпилката може да се пилне малко главата на шпилката за да влезе спокойно.И те съветвам , не давай да ти навиват гайките с пистолета направо а да я сложат на шпилката и да направят на ръка няколко оборота и тогава с пистолета.Най-добре на ръка си ги навивай ако питаш мен.ПоздравиАми аз с повече от 130-140 така или иначе не карам, но мерси за загрижеността. А за колегата дано се размине с леко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове