Jump to content
atanasoff

Каква рейка да сложа на VTI EK4?

Recommended Posts

Тъй като рейката ми се е разтропала и пред мен е следната дилема:дали да рециклирам мойта, която си е оригиналната на VTI или да си търся такава втора употреба(от нов внос)?Ако мина на вариант втора употреба - дали рейките на 1.4 и 1.5 или 1.6(125) стават на EK4? По принцип този вариант ще ми е по-евтин, но дали ще е по-качествен? Естествено стига рейките да са съвместими?Който е наясно с тези неща нека сподели.Благодаря предварително на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че ще станат, но мисля че има разлика в предавателните числа и пр.Обикновено управлението на ВТИ е с една идея по-директно от на другите нива на обурудване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много не съм компетентен и не разбирам от колите.Това което си написал колега - какво значи? Рейките ще са еднакви на външен вид - но като се сложат ще има разлика в..?Може и да ви е смешно, но не са ми ясни нещата, затова и се допитвам до вас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да сложиш рейка от друга 6 ген не-втй но не ти го препоръчвам. Колко се е разтропала твойта? Много масло ли тече? В ТУ София рециклират рейки и дават гаранция. Иди да ти я направят :) Нямаш гаранция, че рейката която ще купиш ще е читава, а и както ти каза колегата по-горе твоята е малко по-къса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи че управлението ти е по директно: примерно вместо да навиеш 1/4 оборот за да завиеш "Х"-градуса с рейка от 1.4, с твоита си ще навиеш 1/5 оборота, или казано по просто гумите ти реагират по бързо и с по малко въртене на волана с твоята рейка, отколкото с такава от 1.4 или 1.5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще отида да я рециклирам наистина и да го приключвам този момент.А относно това колко масло тече - все още не тече, а само ми тропа. Затегнаха ми я преди месец, но сега пак се разтропа.Колко струва този рециклаж на рейката при тези момчета до ТУ София?П.П. То затова ли мойто VTI завива супер малко и немога да направя почти никъде обратен завой с едно навиване... возил съм се в 1.5 и завива 2 пъти повече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда тва си е болка при ВТи, малко като икарус са с маневрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ТУ София мисля че беше 160лв, но иди на място да питаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, като ходих преди година, две мисля, че искаха около 200лв при свалена рейка или 300 общо демонтаж, рециклиране и монтаж.А ако монтажа на рейка от 1.5 например е възможен на ВТИ, невиждам какво лошо може да има при употребата т.е. като суапват хората мотори си карат със старите рейки без проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще повдигна темата.Явно на 6-та ВТИ са им слабо място рейките,защото и моята се е разтропала много.Купих рейка от 1,4 и ще я слагам,надявам се че няма да ми опират гумите някаде при обратен завой?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да опира никъде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за бързия отговор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-много да я псоваш малко ако я засилваш на писта.. :) (не самолетна)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...