atanasoff 13 #1 Публикувано 1 Април, 2012 Тъй като рейката ми се е разтропала и пред мен е следната дилема:дали да рециклирам мойта, която си е оригиналната на VTI или да си търся такава втора употреба(от нов внос)?Ако мина на вариант втора употреба - дали рейките на 1.4 и 1.5 или 1.6(125) стават на EK4? По принцип този вариант ще ми е по-евтин, но дали ще е по-качествен? Естествено стига рейките да са съвместими?Който е наясно с тези неща нека сподели.Благодаря предварително на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #2 Отговорено 2 Април, 2012 Предполагам че ще станат, но мисля че има разлика в предавателните числа и пр.Обикновено управлението на ВТИ е с една идея по-директно от на другите нива на обурудване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasoff 13 #3 Отговорено 2 Април, 2012 Много не съм компетентен и не разбирам от колите.Това което си написал колега - какво значи? Рейките ще са еднакви на външен вид - но като се сложат ще има разлика в..?Може и да ви е смешно, но не са ми ясни нещата, затова и се допитвам до вас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #4 Отговорено 2 Април, 2012 Можеш да сложиш рейка от друга 6 ген не-втй но не ти го препоръчвам. Колко се е разтропала твойта? Много масло ли тече? В ТУ София рециклират рейки и дават гаранция. Иди да ти я направят Нямаш гаранция, че рейката която ще купиш ще е читава, а и както ти каза колегата по-горе твоята е малко по-къса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #5 Отговорено 2 Април, 2012 Значи че управлението ти е по директно: примерно вместо да навиеш 1/4 оборот за да завиеш "Х"-градуса с рейка от 1.4, с твоита си ще навиеш 1/5 оборота, или казано по просто гумите ти реагират по бързо и с по малко въртене на волана с твоята рейка, отколкото с такава от 1.4 или 1.5. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasoff 13 #6 Отговорено 2 Април, 2012 Май ще отида да я рециклирам наистина и да го приключвам този момент.А относно това колко масло тече - все още не тече, а само ми тропа. Затегнаха ми я преди месец, но сега пак се разтропа.Колко струва този рециклаж на рейката при тези момчета до ТУ София?П.П. То затова ли мойто VTI завива супер малко и немога да направя почти никъде обратен завой с едно навиване... возил съм се в 1.5 и завива 2 пъти повече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #7 Отговорено 2 Април, 2012 Мда тва си е болка при ВТи, малко като икарус са с маневрите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #8 Отговорено 2 Април, 2012 За ТУ София мисля че беше 160лв, но иди на място да питаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #9 Отговорено 16 Април, 2012 Аз, като ходих преди година, две мисля, че искаха около 200лв при свалена рейка или 300 общо демонтаж, рециклиране и монтаж.А ако монтажа на рейка от 1.5 например е възможен на ВТИ, невиждам какво лошо може да има при употребата т.е. като суапват хората мотори си карат със старите рейки без проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #10 Отговорено 27 Юли, 2012 Малко ще повдигна темата.Явно на 6-та ВТИ са им слабо място рейките,защото и моята се е разтропала много.Купих рейка от 1,4 и ще я слагам,надявам се че няма да ми опират гумите някаде при обратен завой? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #11 Отговорено 27 Юли, 2012 Нищо няма да опира никъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #12 Отговорено 27 Юли, 2012 Благодаря ти за бързия отговор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #13 Отговорено 27 Юли, 2012 Най-много да я псоваш малко ако я засилваш на писта.. (не самолетна) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове