Jump to content
FALKON

зацепване на ремък

Recommended Posts

Колеги понеже днес съм рожденник реших да си затворя и запаля колата но,маи съм забравил да бележа как да зацепя ремъка:o та вапроса ми е дали може някои да ми даде снимка или схема за Д16У2 малкия витек?Ще го приема като подарък за рожденния ден:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се това да ти върши работа

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много странно нещо става с моята кола,при зацепване на ремъка палеца на делкото показва 4-ти цилиндар,като застанеш срещо капачката палеца показва доло в дясно,а според всички на Д-серията трябва да е горе в ляво на 1-ви цилиндар.Моля от сърце да ми помогнете че ми взе здравето ,какволи не правихме но нестава и нестава:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има едно UP на ролката то отгоре ли е или е от доло :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много странно нещо става с моята кола,при зацепване на ремъка палеца на делкото показва 4-ти цилиндар,като застанеш срещо капачката палеца показва доло в дясно,а според всички на Д-серията трябва да е горе в ляво на 1-ви цилиндар.Моля от сърце да ми помогнете че ми взе здравето ,какволи не правихме но нестава и нестава:blink:

Колега, къде на схемата видя палец, делко, капачка??? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хора казвам ви,UP е на горе,всичко е по каталог,и ако правилно съм разбрал,при такова зацепване 1-ви цилиндър е в горна мъртва точка, и палеца на делкото трябва да сочи 1-ви за да запали,но моя палец сочи 4-ТИ и не пали мамка и.Ако някои пич от София доиде да го зацепи правилно и колата да си върви като за втек ще почерпя ,и естествено ще си платя услугата:unsure:

Редактирано от FALKON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А коляновият вал на белега лие? Ако неси го нагласил преди да смъкнеш ремака , го нагласи и така зацепваи наново.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен,делкото е завъртяно на 180 грдуса от шпонката под зегерката, колата вече работи като по часовник.Благодаря на всички отзовалисе колеги:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...