J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 28 Март, 2012 Здравейте. От доста време се чува едно пукане при потегляне.От начало не се чуваше толкова много(само като тръгвах на задна)но след 3 години вече това пукане се увеличи доста. Значи получава се при тръгване на 1-ва или задна,точно преди да отлепи от място се чува това пукане.Имам тампон на двигателя за смяна(Мисля,че нее от тампона.),също и това пукане се отразява на полуоските. И тук идва интересното. Застанах на една вдлъбнатина и оставих колата да се лашка напред и назад по инерция.При тази ситуация не се чуваше пукането.Но при същото лашкане с НАТИСНАТ съединител и ВКЛЮЧЕНА ЗАДНА скорост,пукането се чува при всяко обръщане на посоката на движение(напред-пук,назад-пук )в този случай го прави само на задна и понякога на 1-ва,на другите предавки не се чува.В движение като пусна газта и подам пак се усеща луфт но може би е заради тампона. Както казах по-горе с изключена предавка пукането го няма.Усещам го като луфт при всяко тръгване. Мислех си,че е от карета защото като хвана полуоската и удара се усеща там(а нормално ли е да имат минимален луфт?).Но като направих номера с предавките,явно не е от тях. Моля за информация какви са възможностите за проблема,ако някой ме е разбрал де . Колата е Сивик Д14А3 нищо не е барано или сменяно в тази област Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #2 Отговорено 28 Март, 2012 (Редактирано) Имаш скъсан тампон ДВГ (може и повече от един) и двигателя ти подскача в коша. Пукането(чукането) е от това.Залагам на тампона на скоростната кутия откъм предната стена на купето. Редактирано 28 Март, 2012 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 30 Март, 2012 Аз пък залагам на диференциал ,сателитки планетки.п.п дано не съм прав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #4 Отговорено 31 Март, 2012 (Редактирано) Добре де ама немога да си обясня защо на лашкане като сложа задна с НАТИСНАТ съединител пука при всяко обръщане на посоката а на свободна не пука.Също и като превключвам от 1-ва на 2-ра и 3-а се чува се едно не влизат мазно ами прави чат чат немога да го обясня точно. Редактирано 31 Март, 2012 от Valio! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
parede 0 #5 Отговорено 1 Април, 2012 (Редактирано) При мен също го има този проблем, появи се преди около месец. И аз искам да науча от какво може да е и как да се отстрани проблема... Редактирано 1 Април, 2012 от parede Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedjalko1 18 #6 Отговорено 30 Април, 2013 И при мен е нещо подобно, ако имате решение помагайте При мен също го има този проблем, появи се преди около месец. И аз искам да науча от какво може да е и как да се отстрани проблема... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedjalko1 18 #7 Отговорено 23 Май, 2013 И аз имам подобен проблем Омбре прегледа колата, каза че цъъъъкка нето при пускане на съединителя и при превключване , при залюляване на колата на скорост е вероятно от лагери на деференциала, но каза да карам смело така, ще изкара поне 60 70 хиляди, вика да не се втелясвам, било минимално, иначе за ремонт вика около 500лв. за смяна на лагерите в скоросна котия и деференциал. За сега ще карам така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове