vasilis 1 #1 Публикувано 27 Март, 2012 Здравейте колеги,след много лутане и куп ламарини след 10г пак съм с любимата марка!!! Закупих въпросния автомобил в края на миналата година за смешна сума пари НО в доста добро състояние Та по-въпроса след монтаж на АГУ-то автомобила започна да вдига много-високи обороти 2000-2500 и съответно много-ниски дори по някога гасне Регулираме карам 50-100км и пак същата работа мн.интресно..Когато оборотите паднат колата е като 'умряла' понастъпя е малко отпуши но оборотите пак хвъркат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 27 Март, 2012 Ако не си сменил виздушния филтУр да го смениш феднъга.Имаш разкачен или спукан маркуч на вакумите .Залагам една бира че съм познал . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 27 Март, 2012 Кой монтира АГУ на D13B2??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #4 Отговорено 27 Март, 2012 Добър въпрос.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #5 Отговорено 27 Март, 2012 Аз Защо питате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vasilis 1 #6 Отговорено 28 Март, 2012 Не сме започнали да взимаме европейски заплати КОЛЕГИ,АГУ монтира всеки 2-ри българин...по темата СМЕНЕНИ/въздушен филтър,свещи NGK/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 28 Март, 2012 Ок, ма на бензин Д13-ка е по-яко...., а дали всеки втори българин монтира на малолитражни мотори е спорно. Кво става с бирата за Фенабг? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vasilis 1 #8 Отговорено 24 Април, 2012 Колеги оказа се плочката на АГУ-то която се монтира във кутията на въздушния филтърСтарата беше с един към изпарителя а сега е с два...Коренна разлика във вървежа..Благодаря на колегите за оказаното съдействие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове