man4ester 0 #1 Публикувано 25 Март, 2012 Здравейте,D-то на автоматика на ЦРВ 2004 започна да мига. По принцип в последните 2 месеца MIL индикатора от време на време светваше и изгасваше, но реших, че е от капачката на резервоара, защото прочетох в инструкциите, че ако не затваря добре е възможно този индикатор да светва. Досега обаче D не беше мигало. Възможно ли е да иам връзка между двете. Скоростите си ги превключва нормално и не съм забелязал промяна в работата на двигателя и скоростите. Разходът също не се е променил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #2 Отговорено 26 Март, 2012 (Редактирано) Направи й диагностика веднага!Мигането на D означава, че нещо в автоматика не е наред, дори и да не го забелязваш. Редактирано 26 Март, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #3 Отговорено 23 Април, 2012 (Редактирано) Ако не е късно колега, виж си нивото на маслото на автоматичната скоростна кутия - имаш си отделна щека малка може би жълта или оранжера. Провери си маслото на запален двигател и да си направил 2-3 километра т.е маслото да е в работна температура ! На щеката си има указано минимум и максимм . Също както каза колегата по горе веднага на диагностика да ти прочетат компа. Също следи дали ти загрява повече от нормалното. Най -добре направи диагностика в оторизиран сервиз на Хонда. Омбре в София прави безплатна диагностика. Успех и кажи после как се е развил проблема ! За да има полза и за другите колеги с автоматици ! То като вземеш да усещаш нещо може да е късно !!! Редактирано 23 Април, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #4 Отговорено 23 Април, 2012 Добре де, къде го виждате това с проверката на маслото в автоматика на работещ двг?!Имам 2 ръководства за експлоатация на CR-V RD1, на руски и на английски. И в двете пише, че нивото се проверява на загряла ск.кутия, и при ЗАГАСЕН двг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #5 Отговорено 23 Април, 2012 Съжалявам, но не мога вече да редактирам. Ръководство за модела на Английски : Ръководство за модела на Руски : Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #6 Отговорено 23 Април, 2012 (Редактирано) Ами аз имам приятел , който от доста години работи само автоматици - и винаги така съм го следил на запален двигател и на Р. И ремонтира различни коли не само на Хонда. Но съм ходил и по други реномирани сервизи и те го проверяват на запален двигател ?! Но щом пише в ръководството трябва да се спазва - проверява се на изгасен двигател. Щом така пише така явно трябва да се проверява ! А дали има разлика за проверката на по старите и по новите кутии на Хонда незнам ? Редактирано 23 Април, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tougherty 11 #7 Отговорено 25 Април, 2012 Ето тук е описан същият проблем и решението му - http://www.nairaland.com/312061/help.my-honda-crv-drive-d Явно трябва да свалиш филтъра и да провериш свързването на всичките (според автора повече от 10) датчика. Той открил един, който се бил разкачил, свързал го отново и мигането изчезнало. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове