dakatakn 29 #1 Публикувано 20 Март, 2012 Колеги от няколко дни събирам инфо за минаване към пълна инжекция, искам да ви попитам освен от D16A6/D16Z6/D15B7 може ли да се ползва инжекциона и компа от друг модел например от D16Z2 . Другия ми въпрос е, ако взема например делко от D16A6, смукател от D16Z6 и инсталация и комп. от D15B7 ще тръгне ли, мисълта ми е всичко от един и същ модел ли трябва да бъде или може да бъде комбинирано и от други. Колата е civic 5ген. D13B2 НЕ ИСКАМ да сменям мотора искам да си остане този Наясно съм, че трябва да сменя бензиновите пътища, помпа и вала! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 20 Март, 2012 Вал защо ще сменяш ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatakn 29 #3 Отговорено 20 Март, 2012 Ми мисля да сменя със вал от 1.5 защото е с по-големи гърбици ако не се лъжа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #4 Отговорено 20 Март, 2012 D16Z2 е същия като D16A6.Всмукател от които и да от изброените двигатели да вземеш става.Най-добрия вариант е да си намериш всичко да ОБД1 т.е. ECU от D16Z6/9, D15B7 и делко от тези двигатели.Да си намериш и инсталацията от въпросните двигатели.Всмукателя на D16Z6/9 e малко по-добър от D15B7.Ако смяташ да оставаш само с пълна инжекция/което ме съмнява/ най-евтино ще ти дойдат частите от D16A6/Z2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 21 Март, 2012 D13 -kowiq wal se znае че нее нищо особенно .Загледах че пишете за обд1 на 0 какво муе .Да неговорим че ще муе малко по лесно.Д13ка и пълна е бая подмяна на чаркалаци но не е нищо трудно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #6 Отговорено 15 Януари, 2013 извинявам се за офф-а но всъщност как точно става всичко това ? ( аз лично търся дуал карб , но като гледам няма да се намери, затова се насочвам кам пълна инжекцийка) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове