Jump to content
civic.4g

Сивик 4г Д13

Recommended Posts

Здравеите,имам няколко вапросчета към вас.И така... на 27 маи 2012г. ще има състезание в нашият раион,мисля да се пусна с моита Хондичка,но ме притеснява само едно, аз съм със Сивик 4г 1.3 75 (Д13б2) с олекотен маховик на 3-та скорост варви със 170км,това е без значение въпросът е как да го направя да е по пъргав,защото отсечката ще е около 2км само в баир.Моля даите идеи какво още да направя по нея,ясно е че от вътре ще махна всичко без шофиорската седелка.Притесняват ме само 2-3 коли в моя клас,поради една проста причина по талон се водят 1.4 а всъщност за 1.8,2.0 и си варвят доста прилично.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО! ПОЗДРАВИ ! :P :P :P :P :P:honda:

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си полуслик снежи центъра на тежеста на автомобила ,максимално си сложи шофьорската седалка назад за да балансираш купето колкото можеш и така може би максималната ти скорост във завоя ще ти се увеличи :) ( това за най евтин и ефикасен вариант) а за увеличаване на мощтност ... вариянти много ако не и и хиляди ;) П.С. не уточни какъв тип състезание и място на събитието ама до колкото ми светна от въпроса ти май за тайм атак става за въпрос .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си полуслик снежи центъра на тежеста на автомобила ,максимално си сложи шофьорската седалка назад за да балансираш купето колкото можеш и така може би максималната ти скорост във завоя ще ти се увеличи :) ( това за най евтин и ефикасен вариант) а за увеличаване на мощтност ... вариянти много ако не и и хиляди ;) П.С. не уточни какъв тип състезание и място на събитието ама до колкото ми светна от въпроса ти май за тайм атак става за въпрос .

Точно за таим атак става вапрос колега,а мястото на състезанието ще е от изхода на гр. Горна Оряховица до началото на С.Арбанаси, цялата писта е баир с много завои,даи някои идея какво още да бутна по двг-то в рамките на 100-тина лева :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 100 лв. освен да си смениш генерацията и колектор от д16, за друго не се сещам. То за 100лв. почти нищо не може да се направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 100 лв. освен да си смениш генерацията и колектор от д16, за друго не се сещам. То за 100лв. почти нищо не може да се направи.

Как по точно за 100лв ще си смени генерацията?Към 600-700 може...Или колектора?Той само той струва 100лв,окомплектован...За 100лв може да си сложи сини пръскалки,вдигат 10 коня...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко много хубаво колега, но освен да налееш бензин на колицата не виждам какво друго може да се направи със 100 лева, особено като опре работата до доработки, можеш да смениш свещи и кабели примерно, ако не са сменяни скоро, да вземеш добавка за бензина, или нещо друго дребно, което по-скоро няма да има ефект?Моя съвет е : Изхвърли всичко ненужно от колата, ама наистина всичко, при положение, че нямаш много коне, всяко кило по-малко ще е решаващо, напомпи си хубаво гумите, измий колата, зареди хубав бензин и ГАЗ!Успех на състезанието!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега със този скромен бюджет почти нищо не можеш да направиш, според мен най-добре поне си напълни амортисьорите с някакво масло по-гъсто. Успех на състезанието!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сто лева единственото за което се сещам е добавка във горивото :) но не съм много запознат със каква точно добавка трябва да е и съотношението бензин-добавка . За олекотяването може да си напомпиш гумите със хелий не че ефекта е невероятен но щом ще гониш лекота определено помпи с хелий , всеки грам е важен ;) друго за сто лева не се сещам всичко дет вдига някви сили е сумати пари и обикновенно е свъразно със сумати бради (бради-усложнения)(особено ако нямаш заделени кинти настрани) аа да премести си акумолатора отзад и по възможност махаш резервоара и го слагаш максимално на зад в багажника друго не ми минава през ум :) Успех на състезанието ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджета ми за сега е толкова,но до състезанието има още близо 2 месеца,така че до тогава ще паднат още пари :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 100 лв. освен да си смениш генерацията и колектор от д16, за друго не се сещам. То за 100лв. почти нищо не може да се направи.

А колектори от Д16 ще станат ли? И по точно от коя Д16ка несъм много запознат затова писах тук. Благодаря предварително на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... За олекотяването може да си напомпиш гумите със хелий не че ефекта е невероятен но щом ще гониш лекота определено помпи с хелий , всеки грам е важен ;)...

 

Това за хелия кърти! :lol:

Колега civic.4g , да не е Д13Б2?

Щом ще се катериш по баири си сложи стоковия маховик!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

... За олекотяването може да си напомпиш гумите със хелий не че ефекта е невероятен но щом ще гониш лекота определено помпи с хелий , всеки грам е важен ;)...

 

Това за хелия кърти! :lol:

Колега civic.4g , да не е Д13Б2?

Щом ще се катериш по баири си сложи стоковия маховик!

 

Точно такава е,мисля че няма смисъл от стоковия маховик,защото точно в този баир няма разлика във вървежът преди и след едно и също е но на равното има разлика благодаря все пак :) Редактирано от civic.4g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако със 170 караш на 3та, значи скоростната ти е задължително да я смениш, отвратително дълга е, с такава не можеш да се състезаваш адекватно. Също, ако знаеш, че някой е сменял двигател, просто поискай да бъде инспектирана колата, за да се види номера на двигателя или да се премери работния обем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш каква разлика дава когато махнеш вратите и задните седалки. Колата почва да лети. Но не става за всеки ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако със 170 караш на 3та, значи скоростната ти е задължително да я смениш, отвратително дълга е, с такава не можеш да се състезаваш адекватно. Също, ако знаеш, че някой е сменял двигател, просто поискай да бъде инспектирана колата, за да се види номера на двигателя или да се премери работния обем.

Че е по дълга,дълга е,но пък и обортомерат не е от наи късите влиза до към 9200-300. Пусках се с Бмв Компакт(Компот) 1.8 Ис на 400 го бия един калник.Благодаря ти за инфото все пак,за сега мисля да сменя испускателният колектор,да шлаифам главата и да я обескостя цялата от вътре все пак класът в които ще съм е до 1.4 и съм почти сигурен,че ще правя автовози на всички Голфчета,Опели и други.А за това трасе според мен е и много важно окачването,което аз го имам :))) Редактирано от civic.4g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на трета караш до 170 км.ч и оборотомера ти отива до 9300,то или си правил нещо по колата,или уредите ти не показват коректно.Ако е първото,кажи какво е правено,защото тогава за 100лв може и да се изкара още малко вътък от тоя двигател....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на трета караш до 170 км.ч и оборотомера ти отива до 9300,то или си правил нещо по колата,или уредите ти не показват коректно.Ако е първото,кажи какво е правено,защото тогава за 100лв може и да се изкара още малко вътък от тоя двигател....

Незнам,какво е правено,купих я така аз по нея съм сложил само един маховик и съединител от 1.5,а до уредите показват си вярно.Ако сложа колектори от Д16 дали ще има разлика? :) Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ще има - ще има. Колектор от едновалов в-тек ти трябва. Фабрично 4-2-1 е. Може и спортен с лента- ама е лев.Двоен карб от д14а1 си идват като у тех си на д13ката.Намериш ли си външна помпа на 0.3 бара налягане/като за карбове/ един вал от д15ка разпределителен ще ти е супер/старата се изолира и обратната връзка се затапва/. После ти трябва само високооктаново гориво и голяма доза агресия в карането. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ще има - ще има. Колектор от едновалов в-тек ти трябва. Фабрично 4-2-1 е. Може и спортен с лента- ама е лев.Двоен карб от д14а1 си идват като у тех си на д13ката.Намериш ли си външна помпа на 0.3 бара налягане/като за карбове/ един вал от д15ка разпределителен ще ти е супер/старата се изолира и обратната връзка се затапва/. После ти трябва само високооктаново гориво и голяма доза агресия в карането. :D

Благодаря,колега! Колектора как да е ще го намеря от някаде,но карб. маи ще е малко по трудно от колкото си мисля дано да имам касмет! А за дозата агресия в карането го имам винаги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си намериш и колянов вал от д15 ще е още по-добре. Ще вдигнеш кобатурата, но кой ще разбере ;) на блока си пише д13 :D Ще стане сгъстена д15, заради гърбавите бутала. В момента аз ще започна с тия подобрения на моята д13.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си намериш и колянов вал от д15 ще е още по-добре. Ще вдигнеш кобатурата, но кой ще разбере ;) на блока си пише д13 :D Ще стане сгъстена д15, заради гърбавите бутала. В момента аз ще започна с тия подобрения на моята д13.

Маи,маи така ще стане,трябва да има измма хаха... Или пък да викна Жорката да я напомпа а? :Д http://vbox7.com/play:96899b0934 :D:D:D:D:D:D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...