Слави CR-V 488 #1 Публикувано 5 Март, 2012 Днес реших да отворя и на тва местенце да видя ко стааа. Върху електродите на капачката имаше бая наслоен светло сив нагар, като керамика нещо си, изчоплих го и зачистих електродите, но видимо са износени, според мен им липсва поне 1-1,5 мм та се чудя дали да сменям тая капачка или да си карам така. Мотора бачка добре на ниски обороти усещам съвсем леки вибрации като прекъсвания като държа волана, ама дали са от капачката или нещо друго не знам, Кво ще кажете вие сменя ли се тва чудо или се кара с него до де не издаде багажа съвсем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kossta 4 #2 Отговорено 6 Март, 2012 Спорет мен я смени.Аз си изпатих.Прочети моята тема в форума в 4х4 "В София пали а на вилата не" и ще разбереш защо .Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #3 Отговорено 6 Март, 2012 (Редактирано) Слави, погледни и състоянието на пружинката между бобината и капачката. Аз два пъти сменявах бобина заради нея. Първият път някой "майстор" беше забравил да я сложи, а 2 години по-късно така се беше окислила, че... отново бобина. Редактирано 6 Март, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 6 Март, 2012 Капачката е сменена, сравнена с новата моята е много зле от към остатък от електроди, кажи речи останала е 1/3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове