Jump to content
hondabg88

Моята Хонда Акорд гори масло!

Recommended Posts

Здравейте карам Хонда Акорд 2.0 бензин 2000-та година седан на 170 хил км. Когато си я взех всичко беше нормално, направих и обслужване и колата си беше наред. Реших да и сложа газ ( което си беше голяма глупост и още съжалявам ) и тъй като газта била суха на японските автомобили се слагала някаква си допълнителна течност, която да охлажда клапаните. След като сложих газовата бутилка колата започна да ми гори масло, а до преди това нямаше такъв проблем. Лятото ходене до морето почивка на Созопол с разходка до Резово и след това до Съни бийч ми костваше половин туба масло кастрол да доливам. Карах я на сервиз казаха, че гумичките са за смяна, смениха ги уж всичко точно, след това си направих една екскурзия по гръцко и ела да видиш кво става гледам пак маслото изчезнало пак близо туба отиде, гледам да капе от някъде няма. Е къде ми ходи маслото и нормално ли е това, защото за мен не е, иначе всеки ме успокоява,че било нормално да гори масло ама аз съм на мнение, че все пак това е японски автомобил, а не немски и не би трябвало да гори толкова масло. Дали пък нещо тази въпросна течност не влияе нещо.... и аз не знам вече. Помогнете и да реша да я махам и да си взема друга или да я оставя. :dry:

Редактирано от hondabg88

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта няма общо и колата ти отдавна не е на 170к км.Горенето започна след наливането на ново менте масло / смяна / или бъркам?В кой сервиз ти казаха да смениш гумичките на клапаните и как го установиха е силно интересно? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Газта няма общо и колата ти отдавна не е на 170к км.Горенето започна след наливането на ново менте масло / смяна / или бъркам?В кой сервиз ти казаха да смениш гумичките на клапаните и как го установиха е силно интересно? ;)

За километрите е почти сигурно, че са толкова защото когато я купих я закарах в Бултрако да я проверят. А относно маслото донесоха ми го от Англия Кастрол е (може би грешката е моя, че се доверих на това масло ). Относно сервиза живея в малък град и във всички сервизи са измамници и кожудери и не са никакви майстори, аз уж я закарах при такива къде са мааалко по - добри в сравнение с другите ( приятел ме насочи ). Как го установиха и на мен ми беше много интересно. Казаха, че хвърляло масло от (в) ( да си кажа честно не съм голям разбирач) клапаните. Както вече споменах никъде не видях нито да капе масло нито да е хвърляло, нито от ауспуха да излиза и за това и за мен беше учудваща смяната ама какво да правя смених ги. И резултата същия. И от какво? :blink: Може би трябва да я закарам в оторизиран сервиз, скъпо е ама поне разбират. Редактирано от hondabg88

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата причина е била - скапаното масло от Англия.Втората - смяната на гумичките в някакъв сервиз...Защо първо не смени маслото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сегменти колега,,на всички им се иска да са гумички,:rolleyes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

сегменти колега,,на всички им се иска да са гумички,:rolleyes:

 

Благодаря ви колеги. Реших да се доверя на Бултрако нали оторизиран сервиз.

 

Sebulba Първо смених маслото и след смяната се появи този проблем.

hienata Смених сегментите и гумичките и всичко това след смяната пак същия проблем си го правеше.

 

Вярно е, че в оторизирания сервиз малко повечко ме джаснаха в цената ама пък за сега да чукна на дърво проблем не е имало. Оказа се, че като цяло гумичките със сегментите са били пълен боклук, платил съм ги за нови, а са ме метнали с втора употреба некачествени. Ама все пак живеем в България. :hondarulez:

Редактирано от hondabg88

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте карам Хонда Акорд 2.0 бензин 2000-та година седан на 170 хил км. Когато си я взех всичко беше нормално, направих и обслужване и колата си беше наред. Реших да и сложа газ ( което си беше голяма глупост и още съжалявам ) и тъй като газта била суха на японските автомобили се слагала някаква си допълнителна течност, която да охлажда клапаните. След като сложих газовата бутилка колата започна да ми гори масло, а до преди това нямаше такъв проблем. Лятото ходене до морето почивка на Созопол с разходка до Резово и след това до Съни бийч ми костваше половин туба масло кастрол да доливам. Карах я на сервиз казаха, че гумичките са за смяна, смениха ги уж всичко точно, след това си направих една екскурзия по гръцко и ела да видиш кво става гледам пак маслото изчезнало пак близо туба отиде, гледам да капе от някъде няма. Е къде ми ходи маслото и нормално ли е това, защото за мен не е, иначе всеки ме успокоява,че било нормално да гори масло ама аз съм на мнение, че все пак това е японски автомобил, а не немски и не би трябвало да гори толкова масло. Дали пък нещо тази въпросна течност не влияе нещо.... и аз не знам вече. Помогнете и да реша да я махам и да си взема друга или да я оставя. :dry:

Колега не си ли зададе въпроса защо точно след като си сложи газ ? Сега гори ли масло и колко ти струва смяната в Бултрако. Питам защото имам горе-долу същият проблем .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна работа, такива проблеми с Хонда на 170 000 км. :unsure:. Как точно ти я провериха че е на реални километри ми е интересно, но важното е че проблема ти е решен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...