Matik 31 #1 Публикувано 1 Март, 2012 Колеги срещнах затруднение със смяната на горивния филтър. Не мога да развия по големият болт (този с гаечна глава тип M17). Зациклил е, пръсках го с WD-40, но ефект никакъв. Има ли нещо по специфично, което пропускам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #2 Отговорено 1 Март, 2012 Чукни го, но не много силно с чук и след това напън с ключ.Ако се счупи нещо сменяш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #3 Отговорено 1 Март, 2012 Преди два дена имах същия проблем даже от напъване изкривих стойката.В крайна сметка не успях.Ходих в сервиз не знам какви магии правиха,но го смениха за 5 минути.Така че не се мъчи повече а се довери на някой майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 1 Март, 2012 (Редактирано) Кой от двата?Горния е лесен. Долния на бензинопровода дръж контра с 14ка и върти филтъра. За целта свали скобата с 10ка. Също така разкачи и стойката на филтъра пак с 10ка. Горното е болт, долното гайка. Отваря ти се после поле да си работиш спокойно.Един съвет- при сглобяването не слагай долната дифтунга/малката/. Аз се заинатих и я сложих. При сглобяването обаче тя се размести и за щастие прееба резбата на филтъра, не на бензинопровода. Върнах стария, новия в коша. Е ,малко го промих и ще кара още, но и той е без малката дифтунга и не тече. Просто си го стегнах, без да го кривя и си работи А да- нямаше си дифтунга при махането. Явно може и без нея. Редактирано 1 Март, 2012 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #5 Отговорено 2 Март, 2012 колега не знаех че хондите имат по 2 горивни филтъра. Понеже от скоро съм с хонда може ли някой да ми каже моята кола 1 или 2 горивни филтъра има. Колата е сивик 6-та генерация Д14А3 двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Matik 31 #6 Отговорено 2 Март, 2012 Аз говоря за резбите над филтъра. Най отгоре свалих един болт, с ключ 10 или 12 не помня вече, който е завит в главата на болт/гайка, на който пасна ключ номер 17. Именно последния не мога да развия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #7 Отговорено 2 Март, 2012 (Редактирано) Колега и аз за него ти говоря,този който се развива със 17 ключ големи мъки бяха.Ако не ти се ходи по сервизи вземи тричотка с дълго рамо извикай някои да ти придържа филтъра да не изкривиш стойката и яко напъване. Редактирано 2 Март, 2012 от lubimec13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #8 Отговорено 2 Март, 2012 Преди два дена имах същия проблем даже от напъване изкривих стойката.В крайна сметка не успях.Ходих в сервиз не знам какви магии правиха,но го смениха за 5 минути.Така че не се мъчи повече а се довери на някой майстор. Същия и аз го ядох преди време, аз (110кг) и баща ми (130кг) се гъзихме час два и накрая я закарах на Омбре и както каза колегата го смени за 5 мин ПС Промоцията е че не трябва да се сваля от стойката, по спомен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teddko 6 #9 Отговорено 28 Юли, 2012 На моето купе го свалих с лекота.Напръсках и двата болта с WD оставиь го цялна нощ и на сутринта отидох с лекота,държи се контра с 19 на самия филтър и отгоре и отдолу и като тръгна полсе на ръка го свалиь.Дори оставих старите дифтунги, защото не бяха натиснати и лягаха добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове