Jump to content
Matik

Смяна на горивен филтър Civic EJ coupe d16z9

Recommended Posts

Колеги срещнах затруднение със смяната на горивния филтър. Не мога да развия по големият болт (този с гаечна глава тип M17). Зациклил е, пръсках го с WD-40, но ефект никакъв. Има ли нещо по специфично, което пропускам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукни го, но не много силно с чук и след това напън с ключ.Ако се счупи нещо сменяш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди два дена имах същия проблем даже от напъване изкривих стойката.В крайна сметка не успях.Ходих в сервиз не знам какви магии правиха,но го смениха за 5 минути.Така че не се мъчи повече а се довери на някой майстор. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кой от двата?Горния е лесен. Долния на бензинопровода дръж контра с 14ка и върти филтъра. За целта свали скобата с 10ка. Също така разкачи и стойката на филтъра пак с 10ка. Горното е болт, долното гайка. Отваря ти се после поле да си работиш спокойно.Един съвет- при сглобяването не слагай долната дифтунга/малката/. Аз се заинатих и я сложих. При сглобяването обаче тя се размести и за щастие прееба резбата на филтъра, не на бензинопровода. Върнах стария, новия в коша. Е ,малко го промих и ще кара още, но и той е без малката дифтунга и не тече. Просто си го стегнах, без да го кривя и си работи :cool: А да- нямаше си дифтунга при махането. Явно може и без нея.

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не знаех че хондите имат по 2 горивни филтъра. Понеже от скоро съм с хонда може ли някой да ми каже моята кола 1 или 2 горивни филтъра има. Колата е сивик 6-та генерация Д14А3 двигател :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за резбите над филтъра. Най отгоре свалих един болт, с ключ 10 или 12 не помня вече, който е завит в главата на болт/гайка, на който пасна ключ номер 17. Именно последния не мога да развия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега и аз за него ти говоря,този който се развива със 17 ключ големи мъки бяха.Ако не ти се ходи по сервизи вземи тричотка с дълго рамо извикай някои да ти придържа филтъра да не изкривиш стойката и яко напъване.

Редактирано от lubimec13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди два дена имах същия проблем даже от напъване изкривих стойката.В крайна сметка не успях.Ходих в сервиз не знам какви магии правиха,но го смениха за 5 минути.Така че не се мъчи повече а се довери на някой майстор. :rolleyes:

 

Същия и аз го ядох преди време, аз (110кг) и баща ми (130кг) се гъзихме час два

и накрая я закарах на Омбре и както каза колегата го смени за 5 мин

 

ПС Промоцията е че не трябва да се сваля от стойката, по спомен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето купе го свалих с лекота.Напръсках и двата болта с WD оставиь го цялна нощ и на сутринта отидох с лекота,държи се контра с 19 на самия филтър и отгоре и отдолу и като тръгна полсе на ръка го свалиь.Дори оставих старите дифтунги, защото не бяха натиснати и лягаха добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...