Jump to content
K1r1L

МАтериал за правене на гарнитура изпускателна

Recommended Posts

Интересува ме откъде мога да намеря такъв материял и какъв е тои !!!?НЕщо от сорта на армиран клингерит или нещо друго което би могло да ми свърши работа. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните са метални. Що не пробваш двупластова метална ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото ще е за турбото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не пречи, само се изисква 2-те повърхности да са максимално прави.Аз метални съм подготвил пък да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се кара на голямо налягане може и без гарнитура,първо се челосват двете повърхности ,а след това има една заигравка :) Ако караш на малко налягане може и еднопластова метална.Продават се готови Т25 Т28 Т3 и Т4 метални еднопластови.В твоя случай може да ползваш направо готова ОЕМ на Импреза,все пак техните турбини сток са надути на 1,1 бара ,така че едвали ще имаш грижи да си плзваш тяхната оригинална,но в никакъв случай неползвай от тез китайските защото много бързо металната мрежичка се отделя от уж клингирита и се сдухва.ПП: Към предния колега относно правите повърхности ,не е добра идея.Целта е да се челосат флнците а гарнитурата трябва да има пресовани канали,за да може когато се стяга да се смачкат до определено ниво от двата фланеца и става като кант и неможе да излизат газовете,а ако са гладки повърхностите както и гарнитурата след време все някой фланец ще се отметне леко и предпоставките са налице да изпуска.Лично аз съм карал в началото с китайска гарнитура духнах я за отрицателно време/хем на гейта който е на колектора/ направих я без гарнитура по здраво неможе и да бъде :) Преди ползвах Т3 оригинална метална,сега отново ползвам оригинална но Т4 метална гарнитура за турбото и пак съм си доволен,всички са еднопластови и с канал !

Редактирано от Edelbrock

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за металните.Аз съм с такива двупластови(за турбото и за даунпайпа) и до сега не съм имал ядове,а съм ги свалял няколко пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време на Сашо на Дел Сол- слагахме какви ли не и накрая мисля направихме медна но не помня каква дебелина беше. Иначе медни листове има в по големите складове, продават ти колкото поискаш и се плащаше на кило :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КЪде могат да ми направят такава 'метална" :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за металната и от мен.Аз също карах с метални и не съм имал ядове никакви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КЪде могат да ми направят такава 'метална" :rolleyes:

Чак сега виждам че под изпускателна сигурно имаш предвид на даунпайпа ,а не на тази на колектора,както и да е ползвай оригинална както казах или иди на арменеца да си направиш,преди известно време прави за едно момче точно такава.PP:или пък от тук :гарнитури Редактирано от Edelbrock

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи удари 1-кенче бира - после си изражи меката част - шаблонче режеш и си готов - мацаш с паста за изпускатели и си свиркаш ;):D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако имаш път към Варна, обади се да те заведа при една женица да ти направи медна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...