barsi 265 #1 Публикувано 19 Февруари, 2012 Здравейте,Мойта англишманка пак откачи.Значи- до скоро си я карах с 10в40 в трансмисията и колата си бачкаше.Сега на -10,-15 гр. почна да включва трудно 1ва или 2ра. Трябваше да вкарам няколко пъти 3та или 4та и се оправяше.Това и на загасен и на запален мотор.Вчера ходих до Бултрако и си смених маслото в скоростите с оригинално. Вече на загасен мотор при всякакво положение си влизат като нови и няма никакви проблеми.На топъл мотор също.Слизам днес на обяд доволен, че скоростите са перфе и паля колата. Аха да вкарам 1ва и греда. Не иска. 2ра пак така. Стария трик 3та-4та и готово. Тръгнах, без да я чакам. Щом качи малко температура се оправи.Съединителя е на ок 40хил, френско Валео, коплект. Отделя си, откакто го монтирахме на под средата на хода на педала и не приплъзва или буксува.Течността на съединителя е нова. Смени ми я майсторчето преди месец. Спирачна течност дот4. Даже казанчето беше почистено и оставено да изсъхне. Има си течност. Не я губи. Не е кална. Течността си е една руска, карам си с нея от години и не само аз, но само аз имам ядове...Къде да търся проблема, че ме хващат лудите вече, а си ценя колата? Да не е помпа? Как да разбера горна или долна? Защо по дяволите само на студен мотор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #2 Отговорено 19 Февруари, 2012 А в Бултрако какво масло ти сложиха (10W40 , 75W80 или...) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #3 Отговорено 19 Февруари, 2012 (Редактирано) Колегата да ме извини, но ще ползвам неговата тема, защото и аз имам едно запитване за маслото.Имам Аеродек с ровър 2,0I TD и от YACCO ми казаха в мотора да налея VX500 10W40, а в скоростната кутия VX600 5W40. Смених си маслата, проблем със скоростите нямам освен виенето, което чувам при всички скорости, а преди виеше само леко на пета. Да го сменям ли с друго това масло 5W40 ?Доколкото съм запознат, кутията е PG1. Редактирано 19 Февруари, 2012 от Окич Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #4 Отговорено 19 Февруари, 2012 Колегата да ме извини, но ще ползвам неговата тема, защото и аз имам едно запитване за маслото.Имам Аеродек с ровър 2,0I TD и от YACCO ми казаха в мотора да налея VX500 10W40, а в скоростната кутия VX600 5W40. Смених си маслата, проблем със скоростите нямам освен виенето, което чувам при всички скорости, а преди виеше само леко на пета. Да го сменям ли с друго това масло 5W40 ?Доколкото съм запознат, кутията е PG1.Аз също съм с YACCO 5W40 в скоростите и нямам никакъв проблем вече около 7000км.Сивик,англичанка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 19 Февруари, 2012 А в Бултрако какво масло ти сложиха (10W40 , 75W80 или...)Е как. Каквото е по каталог. 10в40. От тяхното. Ясно ми е , че и е студено на колата и трябва да я чакам, но не винаги мога и май ще се разглобяват помпите скоро... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #6 Отговорено 19 Февруари, 2012 Питам понеже в такива лицензирани сервизи съм виждал какви ли не гаври с клиентите и може да са ти сложили масло за скоростни кутии, а не каквото трябва.А за помпите, първо започва да отделя от долу съединителя а после отказва (поне при мен така се получи). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #7 Отговорено 20 Февруари, 2012 Колегата да ме извини, но ще ползвам неговата тема, защото и аз имам едно запитване за маслото.Имам Аеродек с ровър 2,0I TD и от YACCO ми казаха в мотора да налея VX500 10W40, а в скоростната кутия VX600 5W40. Смених си маслата, проблем със скоростите нямам освен виенето, което чувам при всички скорости, а преди виеше само леко на пета. Да го сменям ли с друго това масло 5W40 ?Доколкото съм запознат, кутията е PG1.MTF-94 това е твойто масло за скоростите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #8 Отговорено 22 Февруари, 2012 Аз съм с англичанка, от както я купих съединителят приплъзва. Веднага смених завареното хидравлично масло, с ELF 10W40. Съответно при минусови температури, борява по-леко докато загрее. Но като цяло скоростите се сменят гладко, и съм нямал проблеми. Въпреки отиващият си съединител. Вие на 5 предавка. Вече може до обвиним и самата скоростна кутия, щото един бог знае, на колко километра е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове