tsuchiya 4 #1 Публикувано 16 Февруари, 2012 Здраво колеги'.Днеска си мерих съпротивлението на кабелите за свещите(Д15Б2).На по-дългите е 13-14,а на по късите 7-8.Моя човек ми вика,че трябва да са до 6 и са заминали.А колата си прекъсва по принцип и може това да е причината,една от 100те за тоя двигател .Вашето мнение колеги? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 16 Февруари, 2012 А какво и е на колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #3 Отговорено 16 Февруари, 2012 (Редактирано) Съпротивлението на кабелите трябва да е максимално 25Koma при 20 градуса на въздоха незнам за какви 6 ти казва този (майстор)Провери си свещите или ако не си ги сменял отдавна вземи си нови. Редактирано 16 Февруари, 2012 от jokera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsuchiya 4 #4 Отговорено 17 Февруари, 2012 А какво и е на колата?Ми колега прекъсва(претриса) на моменти(всяка секунда).Чистих ''стъпковото моторче'',няма разлика.Минавам на следващите причини.Свещите изглеждат добре на 20 000км(беру). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 17 Февруари, 2012 Ама ти претриса на място/като губене на такт/ или в движение?п.п. Намери някой,който има същата и после разменете бобината и комутатора за проба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsuchiya 4 #6 Отговорено 17 Февруари, 2012 Ама ти претриса на място/като губене на такт/ или в движение? На място,до 1500 оборота някаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsuchiya 4 #7 Отговорено 17 Февруари, 2012 п.п. Намери някой,който има същата и после разменете бобината и комутатора за проба.[/quotБобина и комутатор са добри предположения.А нови много ли са скъпи,щото други за проба мисля,че няма да намеря? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #8 Отговорено 17 Февруари, 2012 Сега в студеното време докато не позагрее мотора прекъсва и губи един цилиндър най осезаемо на 2000rpm.Съвет - вземи си NGK и може да се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DreamBoy 13 #9 Отговорено 26 Февруари, 2012 Колега незнам кой ти е казал за различното съпротивление на кабелите, не трябва да имат различно,което и логически можеш да се досетиш.Аз за моя акорд знам че не трябва да превишават 25(килоома),като това го гледам от сервизното раководство,изтегли си го и за твоя модел и гледаи от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #10 Отговорено 26 Февруари, 2012 Естествено, че ще е различно - зависи от дължината им. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #11 Отговорено 26 Февруари, 2012 Няма нищо общо между дължината на кабелите и съпротивлението им.Ако имаше щеше да има различна искра на всеки цилиндър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #12 Отговорено 26 Февруари, 2012 (Редактирано) Ха, ха. Ако някога през живота си си мерил кабели няма да пишеш подобни глупости. Това за искрата пък съвсем няма да го коментирам. Като жокер ще спомена само гранична стойност на съпротивление на кабел 25kΩ а изолационното съпротивление на централния електрод към маса е няколко МΩ. Малко по-малко е между палеца и пластините в дистрибуторната капачка. Дали искрата ще я сбъркат 20кΩ повече или по малко? Наистина съм потресен как хора без грам знания по електротехника или някаква практика с лека ръка раздават съвети и се изказват по въпроси от които си нямат и хабер. Редактирано 26 Февруари, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #13 Отговорено 27 Февруари, 2012 Ха, ха. Ако някога през живота си си мерил кабели няма да пишеш подобни глупости. Това за искрата пък съвсем няма да го коментирам. Като жокер ще спомена само гранична стойност на съпротивление на кабел 25kΩ а изолационното съпротивление на централния електрод към маса е няколко МΩ. Малко по-малко е между палеца и пластините в дистрибуторната капачка. Дали искрата ще я сбъркат 20кΩ повече или по малко? Наистина съм потресен как хора без грам знания по електротехника или някаква практика с лека ръка раздават съвети и се изказват по въпроси от които си нямат и хабер.Щом си толкова потресен вземи отвори един manual и попрочети какво пише за кабелите на сивик, а относно колко разбирам (щом пишеш значи ме познаваш)! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #14 Отговорено 27 Февруари, 2012 (Редактирано) Колега, наръчници чета когато имам нужда. Когато нещо ми е ясно и съм го правил нямам нужда от тях. Много е просто. Вземи един мултиметър, иди до колата и премери кабелите на 1 и 4 цилиндър. Доста изненадан ще останеш ако си мислиш, че ще измериш едно и също! Ако ти не го направиш ти обещавам че до утре аз ще ги измеря поне на две коли и ще ти пусна снимки. Единствените кабели с еднакво съпротивление които съм мерил са били кабели ментета за лада. просто обикновена жица с дебела изолация. Редактирано 27 Февруари, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #15 Отговорено 27 Февруари, 2012 Единствените кабели с еднакво съпротивление които съм мерил са били кабели ментета за лада. просто обикновена жица с дебела изолация.Не искам да се заяждам, но щом оригиналните кабели на лада за тебе са менте А относно различното съпротивление във всеки кабел съм съгласен.Не съм съгласен с твърдението ти, че дължината им го определя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #16 Отговорено 27 Февруари, 2012 (Редактирано) О, боже. Оригиналните кабели на Лада, Жигули са с тънка съпротивителна жичка навита на спирала и имат съпротивление от порядъка на няколко Килоома като всички нормални кабели. за ментетата обясних. Всички други истински кабели са или със споменатата тънка съпротивителна спиралнонавита жичка или с графитена сърцевина. И при двата модела съпротивлението ЗАВИСИ ОТ ДЪЛЖИНАТА на кабела.Сега ще трябва да ти изровя някой стар кабел и да го режа и меря за да ти доказвам. Редактирано 27 Февруари, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове