Jordan Stoyanov 77 #1 Публикувано 8 Февруари, 2012 Garrett GT2560R-466541-1 (GT28R) Dual Ball Bearing Turbo w/Internal WG нова , електроника GReddy EManage Fuel and Ignition,Denso iridium power,кабели NGK, Acura RDX Fuel Injectors: 410cc нови ,K&N въздушен филтър нов,колектор и генерация нови направени от мен ,двигателD16Y7 заводски с 0,5 бара налягане от 105 коня на диното изкара 187,5 коня с 95 октанов бензин.решетката на кулера е от инокс мое дело 16 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #2 Отговорено 8 Февруари, 2012 Красота. Кога ще слагаш по голяма турбина ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aptekar 5 #3 Отговорено 8 Февруари, 2012 Преди месец-два я видях на паркинга на кауфланда в Ямбол. Много е красива и с този кулер много зла изглежда. Евала 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #4 Отговорено 8 Февруари, 2012 Много е яко купенцето колега ! Покажи някое клипче с ускорение, че ми е любопитно С кеф да си я караш. Поздрави 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gendov 31 #5 Отговорено 8 Февруари, 2012 Браво колега.С нетърпение очаквам да ми ушиеш новия турбо колектор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #6 Отговорено 8 Февруари, 2012 Много безаварийни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 8 Февруари, 2012 (Редактирано) КОлата е много Яка ! Предполагам за клип с ускорение на късна пролет , че сигурно има сняг до кръста ! Редактирано 8 Февруари, 2012 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #8 Отговорено 8 Февруари, 2012 Благодаря на всички Не е много бърза но и така тумка германските танкове.От Японси коли да ме минават не се дразня,просто си казвам "Евала ,това е Made in Japan 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #9 Отговорено 8 Февруари, 2012 на каква цена ти излязоха тези 82 коня отгоре ? Според мен за тези прилични коне цената ще си заслужава ! всеки знае NA колко парички трябват за да изкараш тези коне отгоре дори и с б16-ка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #10 Отговорено 8 Февруари, 2012 Турбото го взех за 700 евро,електрониката greddy e-manage blue го взех за 300 евро,инжекторите са denso с 12 дупки(много добри)ги взех за 150 евро,филtъра K&N e 80 евро ,общо взето не малко пари към 1500 евро но добре подбрани неща.Другите неща сам си ги правя 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiger boy 2 #11 Отговорено 12 Февруари, 2012 хондата е фантастична браво колега добра работа красива е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #12 Отговорено 12 Февруари, 2012 А мислиш ли по-нататък да сменяш всмукателя? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #13 Отговорено 12 Февруари, 2012 Изглежда много добре, наистина! Да си я караш със здраве и да ти доставя удоволствие без граници. Очакваме видео! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #14 Отговорено 13 Февруари, 2012 Красота. Кога ще слагаш по голяма турбина ? ГТ28р малка турбина ли е за д16ката 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #15 Отговорено 13 Февруари, 2012 Ако ми се усмихне щастието да сменя буталата и биелите ,с тези неща се надявам да имам 250 коня на колелата В момента както е с тази турбина малко закъснява с пълненето .На 2800 об/мин започва и на 3300 имаме овер-буст.Идва големичка турбинката за този мотор сега както е 9,4:1 .Ако сменям бутала ще търся да са с поне 9:1 степен на сгъстяване като ЦП например Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #16 Отговорено 14 Февруари, 2012 Чудесна е колега, думи нямам.Едно въпросче само: не те ли притесняват тези близо 190 коня на стокови карантии ? Да не издъниш хубавото двигателче, че ще е грехота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ArHoNoV 10 #17 Отговорено 11 Март, 2012 браво колега ....едни 1500 евро добре сложени !!!!!!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #18 Отговорено 17 Март, 2012 (Редактирано) Чудесна е колега, думи нямам.Едно въпросче само: не те ли притесняват тези близо 190 коня на стокови карантии ? Да не издъниш хубавото двигателче, че ще е грехота От октомври 2010 е с турбина , карам я напред назад и има 30 000 км от тогава до сега и още държи ,чукам на дърво Редактирано 17 Март, 2012 от Yordan Stoyanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante866 4 #19 Отговорено 17 Март, 2012 Много е готина хондичката колега ! Въпроса ми е, филтъра от тук ли го купи или е поръчан от чужбина ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #20 Отговорено 18 Март, 2012 Всички части ги вземах докато правех колата и работех в Гърция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtecdreamcrx 7 #21 Отговорено 29 Август, 2012 Колега я пусни една снимка отпред да я видя как стои бронята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gendov 31 #22 Отговорено 31 Август, 2012 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
banancho_ 1 #23 Отговорено 31 Август, 2012 Евала колега, колицата наистина е много хубава !!! Много да те радва и много много безаварийни километри ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #24 Отговорено 31 Август, 2012 Красотаколата е супер яка пожелавам ти да я караш дълго и безаварийно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blacking 2 #25 Отговорено 11 Септември, 2012 супер е колата браво на колегата,само така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #26 Отговорено 1 Юни, 2013 Вече трета година от както е с турбинка и има към 40 000 км навъртени а мотора не се предава-корава душа излезе.Вярно че е на 0.5 бара налягане но на стокова карантия си е натоварване пак.Скоростите обаче ми правят проблем,наливах и скъпи масла но няма проблем.Пак се появи едно румолене на първа и втора предавка.Някакъв съвет за скоростна кутия може ли да ми даде някой,че тази си заминава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragomir375 2 #27 Отговорено 3 Юни, 2013 Браво колега, само така и мен мн ме радва колицата с здраве да я караш и мн да ги наказваш ти пожелавам . Някои беше споменал, че я видял в гр.Ямбол да не си от този краи и един въпрос, не си сменял съединителя и ощи държи ? Поздрави 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #28 Отговорено 4 Юни, 2013 Съединителя го сменях една седмица след диното,стария се запали.Сложихме керамичен един познат ми го прави къстъмХодя до Ямбол да,от време на време,от Твърдица съм област Сливен.Благодаря на всички за пожеланията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faithless 1 #29 Отговорено 8 Юни, 2013 Супер колега много добро проектче и май ми вкара мухата и на мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове