CLERO 8 #1 Публикувано 7 Февруари, 2012 ЗдравеЙте, въпроса е следния, на моя автомобил егр не е само с вакуум, а и с няква електроника. Ако откача само вакуума, със сигУрност ли ще спре да работи, ще даде ли грешка и възможно ли е електрониката да го управлява, а не вакуума, но не иСкам да го свалям и да слагам ламарини. Търсих в търсачката но точно такава информация няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 7 Февруари, 2012 Управлява се и ел. и с вакуум.На един дизел го бяхме изолирали само от вакуума, но най сигурния начин е с плочка, като всичко друго си е закачено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #3 Отговорено 7 Февруари, 2012 мерси ти твоя изолирал ли си го и ако знаеш кажи някои сивик които няма заводски ЕГР система в смисал номер на двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 7 Февруари, 2012 Ами то до 2000 година няма сивик, който да има ЕГР освен икономичния втек, за дизеловия мотор на Rover, който се слага на англичанките не съм сигурен той май също има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #5 Отговорено 8 Февруари, 2012 А каква е целта на това изолиране и има ли някаква файда от него ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 8 Февруари, 2012 Има, щото с времето и натрупания нагар остава отворен или полу...http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56498Има писано, но според мен без него е по-добре.http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #7 Отговорено 9 Февруари, 2012 На D15Z6, икономичен витек съм пробвал да карам с изключена букса, ЕКУ-то така и не извади грешка. Не съм забелязал разлика в работата на мотора но пък и пробата беше за няколко километра. Може би и при тебе е аналогично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #8 Отговорено 10 Февруари, 2012 днес сложих ламаринка между гарнитурата и клапана и го запуших и да ефект има не е нещо уаааааллл но има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gum 2 #9 Отговорено 20 Февруари, 2012 Ако лампата на ЕГР-а свети трябва да се почистят от нагар главата , смукателните колектори и самия ЕГР аз така направих и вече 4000км. нямам никакъв проблем ,а преди това карах със светеща лампа на ЕГР-а две години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 20 Февруари, 2012 Коя е тая лампа на тоя ЕГР, колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове