Jump to content
MuTa4eTo

Смяна двигател CRX

Recommended Posts

Здравейте фенове.Имам следния проблем, значи ЦРХ-а е 1ва генерация с двигател 1.5 12v - EW3/4(D15A3/4), но ми умаля и в момента го сменям с 1.6 16v ZC1(D16A1). Хамалската работа е свършена, - моторът с скоростите, полуоските, шенкели и т.н са сменени. Остава ми по-пипкавата, заради която се допитвам до вас - инсталацията и вакумите. Помагайте - инсталацията с датчиците става да се прехвърли от 1.5-цата, но вакумите не отговарят - на 1.6-то има доста в повече, а кутията с вакумите от 1.6-то е с доста повече кабели от тази на 1.5. Дайте съвет какво да правя.Също и друг въпрос - компютъра от 1.6 дали ще стане на инсталацията от 1.5 ?Предварително благодаря на всички отзовали се.

Редактирано от MuTa4eTo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че допълвам темата, но сега след като разгледах по сайтовете - дават че EW1/2 е с карбуратор, а моят е с PGM-FI сиситема, което ме навежда на мисълта, че или моторът е с сменян блок или е монтиран инжекцион. Та сега моторът отговаря на EW3/4. Пояснявам, за да не станат спорове, че моторът е с карбуратор и е невъзможно да монтирам инсталацията от него на 1.6-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел единия мотор е с ОБД0 а другия е с ОБД1 няма как да станат инсталациите

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел единия мотор е с ОБД0 а другия е с ОБД1 няма как да станат инсталациите

Инсталацията съм я прекарал и сложил, сменени са няколко от датчиците защото буксите не отговаряха, но инсталацията по-мотора стана. проблемът ми идва само при вакумите и инсталацията на клапанчетата им. Там ли е разликата между ОБД0 и ОБД1 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мотора е D16A1 86-89 e OBD - 0 ... все пак малко му е рано за обд-1 на тия годинки :)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е ОБД1,мисля,че е ОБДО.Това ти е вида на инсталащията а не вакумите.Щом си прередил инсталацията погледни на компа трябва да има стикер и вижкакъв му е кода.А тия вакуми дето пишеш какви са и от каде идват.пп.колегата ме изпревари.

Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е ОБД1,мисля,че е ОБДО.Това ти е вида на инсталащията а не вакумите.Щом си прередил инсталацията погледни на компа трябва да има стикер и вижкакъв му е кода.А тия вакуми дето пишеш какви са и от каде идват.пп.колегата ме изпревари.

Става въпрос за вакумите от кутията до смукателя, дросела и делкото.Компютъра е :Denshigiken37820-PE7-741105само това пише на лепенките му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за коя кутия става въпрос,делкото няма вакум.Ето ти снимки на ЦЗ ,нямам мануал за този модел.

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеЕто за тези вакуми в кутията зад маркуча на въздуха става въпрос, който влизат в всмукателния колектор и дроселовата клапа.

От 1.5 кутията има 4 маркуча, а от 1.6 са 7. Мисля да прехвърля кутийката с клапаните от 1.5-то, но какво да правя с останалите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този смукателен колектор не съм запознат и е по добре да не давам акъл.Но щом има кутия с клапани то каде е такавата от ЗЦ-то?Всеки клапан играе определена роля и мисля,че не можеш да го запушиш например.Не знам,нека някои които е компетентен да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този смукателен колектор не съм запознат и е по добре да не давам акъл.

Но щом има кутия с клапани то каде е такавата от ЗЦ-то?Всеки клапан играе

определена роля и мисля,че не можеш да го запушиш например.

Не знам,нека някои които е компетентен да каже.

 

Тук е кутията от ZC-то, но буксите за включване не отговарят, а не знам как да свържа кабелите евентуално, ако сменя букситеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми помогне със схеми на инсталациите на 2та мотора, да проследя кой кабел за какво е на клапаните. С Мап-а се оправих, както и с вакум клапана който е на дроселовата клапа от другия край на жилото. Останаха другите 2 електрически клапана за вакумите на 1.6-то, при 1.5-то този клапан е само един. Днес забравих фотоапаратът, но утре ще направя снимки за да се види за какво говоряПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф топик. Колега! Евала за работата. Тази количка ще наказва много!!! :)Малко по темата...помисли ли да слагаш по-големи спирачни апарати?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще е с оригиналните за този мотор спирачки. Купих цяла кола изгнила заради мотора - за донор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
My linkСамо това намерих. Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

My linkСамо това намерих.

Значи с вакумите на полувина приключих. Наполовина в смисъл - прехвърлих МАП-а, и клапанчето за смукача(ако е такъв де). Останаха ми 2та по-големи клапана който са с по-дебелите маркучи към всмукателния колектор. По-належащото, понеже другата кола в момента не е до мен, а ше мога най-рано другата седмица да я взема, дали буксите на компютрите отговарят ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да отговарят и двата компа са ОБД 0.Пиши лично на Стамен Boss` Hogg,той има Сивик 3г. със ZC мотор,ако може да ти съдейства за вакуумитеПубликувано изображениеУспех с проекта!

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат, моя CRX е като твоя... Ако искаш ще ти го докарам да видиш каквото те интересува... Само да те питам да ти се намира габаритче за отпред от дясно?Пък мое и да краднем некоя идейка :)

Редактирано от Eviltech

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат, моя CRX е като твоя... Ако искаш ще ти го докарам да видиш каквото те интересува... Само да те питам да ти се намира габаритче за отпред от дясно?

Пък мое и да краднем некоя идейка :)

 

Значи при мен проблемът е че искам да подкарам 1.6цата с инсталацията от 1.5. Почти съм накичил всичко, остана само 1-2 вакуум клапана. Другата седмица като прибера донора ще видя дали имам габаритчеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Брат, моя CRX е като твоя... Ако искаш ще ти го докарам да видиш каквото те интересува... Само да те питам да ти се намира габаритче за отпред от дясно?

Пък мое и да краднем некоя идейка :)

 

Значи при мен проблемът е че искам да подкарам 1.6цата с инсталацията от 1.5. Почти съм накичил всичко, остана само 1-2 вакуум клапана. Другата седмица като прибера донора ще видя дали имам габаритчеПубликувано изображение

 

Еми моя си е работещ, но не знам инсталацията дали е като твоята... Знам само, че има една кутия със сума ти вакуми и има някакви ядове с тоците към бенз. помпата...

Петъка съм на изпит в Пловдив и ако кажеш ще и сложа батерията и ще дойда :) (стига да не вали сняг, щото такава шейна става че си нямаш представа... )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво стана, подкара ли я или проекта е на пауза заради времето? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко всичко си пасна. всички вакуми са от 1.5 12в.Вакуум-регулатора на делкото също е от 1.5 12вВсички датчици температурни, водни и маслени са от 1.5-тоИнсталацията е от 1.5-то същоКомпа си е от 1.6-то самоТепърва колата влиза в тестов период, защото протече първо радиатора, след това водната помпа и не мога да я подкарам все още, но тези дни и това ще стане. Благодаря на всички за съветите и помощта !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...