Jump to content

MuTa4eTo

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно MuTa4eTo

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Асеновград
  1. Накратко всичко си пасна. всички вакуми са от 1.5 12в.Вакуум-регулатора на делкото също е от 1.5 12вВсички датчици температурни, водни и маслени са от 1.5-тоИнсталацията е от 1.5-то същоКомпа си е от 1.6-то самоТепърва колата влиза в тестов период, защото протече първо радиатора, след това водната помпа и не мога да я подкарам все още, но тези дни и това ще стане. Благодаря на всички за съветите и помощта !
  2. Значи при мен проблемът е че искам да подкарам 1.6цата с инсталацията от 1.5. Почти съм накичил всичко, остана само 1-2 вакуум клапана. Другата седмица като прибера донора ще видя дали имам габаритче
  3. Значи с вакумите на полувина приключих. Наполовина в смисъл - прехвърлих МАП-а, и клапанчето за смукача(ако е такъв де). Останаха ми 2та по-големи клапана който са с по-дебелите маркучи към всмукателния колектор. По-належащото, понеже другата кола в момента не е до мен, а ше мога най-рано другата седмица да я взема, дали буксите на компютрите отговарят ??
  4. Колата ще е с оригиналните за този мотор спирачки. Купих цяла кола изгнила заради мотора - за донор.
  5. Някой може ли да ми помогне със схеми на инсталациите на 2та мотора, да проследя кой кабел за какво е на клапаните. С Мап-а се оправих, както и с вакум клапана който е на дроселовата клапа от другия край на жилото. Останаха другите 2 електрически клапана за вакумите на 1.6-то, при 1.5-то този клапан е само един. Днес забравих фотоапаратът, но утре ще направя снимки за да се види за какво говоря
  6. Тук е кутията от ZC-то, но буксите за включване не отговарят, а не знам как да свържа кабелите евентуално, ако сменя буксите
  7. Ето за тези вакуми в кутията зад маркуча на въздуха става въпрос, който влизат в всмукателния колектор и дроселовата клапа. От 1.5 кутията има 4 маркуча, а от 1.6 са 7. Мисля да прехвърля кутийката с клапаните от 1.5-то, но какво да правя с останалите ?
  8. Става въпрос за вакумите от кутията до смукателя, дросела и делкото.Компютъра е :Denshigiken37820-PE7-741105само това пише на лепенките му.
  9. Инсталацията съм я прекарал и сложил, сменени са няколко от датчиците защото буксите не отговаряха, но инсталацията по-мотора стана. проблемът ми идва само при вакумите и инсталацията на клапанчетата им. Там ли е разликата между ОБД0 и ОБД1 ?
  10. Извинявам се, че допълвам темата, но сега след като разгледах по сайтовете - дават че EW1/2 е с карбуратор, а моят е с PGM-FI сиситема, което ме навежда на мисълта, че или моторът е с сменян блок или е монтиран инжекцион. Та сега моторът отговаря на EW3/4. Пояснявам, за да не станат спорове, че моторът е с карбуратор и е невъзможно да монтирам инсталацията от него на 1.6-то.
  11. Здравейте фенове.Имам следния проблем, значи ЦРХ-а е 1ва генерация с двигател 1.5 12v - EW3/4(D15A3/4), но ми умаля и в момента го сменям с 1.6 16v ZC1(D16A1). Хамалската работа е свършена, - моторът с скоростите, полуоските, шенкели и т.н са сменени. Остава ми по-пипкавата, заради която се допитвам до вас - инсталацията и вакумите. Помагайте - инсталацията с датчиците става да се прехвърли от 1.5-цата, но вакумите не отговарят - на 1.6-то има доста в повече, а кутията с вакумите от 1.6-то е с доста повече кабели от тази на 1.5. Дайте съвет какво да правя.Също и друг въпрос - компютъра от 1.6 дали ще стане на инсталацията от 1.5 ?Предварително благодаря на всички отзовали се.
×
×
  • Създай нов...