MuTa4eTo 0 #1 Публикувано 1 Февруари, 2012 (Редактирано) Здравейте фенове.Имам следния проблем, значи ЦРХ-а е 1ва генерация с двигател 1.5 12v - EW3/4(D15A3/4), но ми умаля и в момента го сменям с 1.6 16v ZC1(D16A1). Хамалската работа е свършена, - моторът с скоростите, полуоските, шенкели и т.н са сменени. Остава ми по-пипкавата, заради която се допитвам до вас - инсталацията и вакумите. Помагайте - инсталацията с датчиците става да се прехвърли от 1.5-цата, но вакумите не отговарят - на 1.6-то има доста в повече, а кутията с вакумите от 1.6-то е с доста повече кабели от тази на 1.5. Дайте съвет какво да правя.Също и друг въпрос - компютъра от 1.6 дали ще стане на инсталацията от 1.5 ?Предварително благодаря на всички отзовали се. Редактирано 1 Февруари, 2012 от MuTa4eTo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MuTa4eTo 0 #2 Отговорено 1 Февруари, 2012 Извинявам се, че допълвам темата, но сега след като разгледах по сайтовете - дават че EW1/2 е с карбуратор, а моят е с PGM-FI сиситема, което ме навежда на мисълта, че или моторът е с сменян блок или е монтиран инжекцион. Та сега моторът отговаря на EW3/4. Пояснявам, за да не станат спорове, че моторът е с карбуратор и е невъзможно да монтирам инсталацията от него на 1.6-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #3 Отговорено 1 Февруари, 2012 Приятел единия мотор е с ОБД0 а другия е с ОБД1 няма как да станат инсталациите 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MuTa4eTo 0 #4 Отговорено 1 Февруари, 2012 Приятел единия мотор е с ОБД0 а другия е с ОБД1 няма как да станат инсталациитеИнсталацията съм я прекарал и сложил, сменени са няколко от датчиците защото буксите не отговаряха, но инсталацията по-мотора стана. проблемът ми идва само при вакумите и инсталацията на клапанчетата им. Там ли е разликата между ОБД0 и ОБД1 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #5 Отговорено 1 Февруари, 2012 Ако мотора е D16A1 86-89 e OBD - 0 ... все пак малко му е рано за обд-1 на тия годинки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #6 Отговорено 1 Февруари, 2012 (Редактирано) Едва ли е ОБД1,мисля,че е ОБДО.Това ти е вида на инсталащията а не вакумите.Щом си прередил инсталацията погледни на компа трябва да има стикер и вижкакъв му е кода.А тия вакуми дето пишеш какви са и от каде идват.пп.колегата ме изпревари. Редактирано 1 Февруари, 2012 от tony-asa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MuTa4eTo 0 #7 Отговорено 1 Февруари, 2012 Едва ли е ОБД1,мисля,че е ОБДО.Това ти е вида на инсталащията а не вакумите.Щом си прередил инсталацията погледни на компа трябва да има стикер и вижкакъв му е кода.А тия вакуми дето пишеш какви са и от каде идват.пп.колегата ме изпревари.Става въпрос за вакумите от кутията до смукателя, дросела и делкото.Компютъра е :Denshigiken37820-PE7-741105само това пише на лепенките му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #8 Отговорено 1 Февруари, 2012 (Редактирано) Не знам за коя кутия става въпрос,делкото няма вакум.Ето ти снимки на ЦЗ ,нямам мануал за този модел. Редактирано 1 Февруари, 2012 от tony-asa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MuTa4eTo 0 #9 Отговорено 1 Февруари, 2012 Ето за тези вакуми в кутията зад маркуча на въздуха става въпрос, който влизат в всмукателния колектор и дроселовата клапа. От 1.5 кутията има 4 маркуча, а от 1.6 са 7. Мисля да прехвърля кутийката с клапаните от 1.5-то, но какво да правя с останалите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #10 Отговорено 1 Февруари, 2012 С този смукателен колектор не съм запознат и е по добре да не давам акъл.Но щом има кутия с клапани то каде е такавата от ЗЦ-то?Всеки клапан играе определена роля и мисля,че не можеш да го запушиш например.Не знам,нека някои които е компетентен да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MuTa4eTo 0 #11 Отговорено 1 Февруари, 2012 С този смукателен колектор не съм запознат и е по добре да не давам акъл. Но щом има кутия с клапани то каде е такавата от ЗЦ-то?Всеки клапан играе определена роля и мисля,че не можеш да го запушиш например. Не знам,нека някои които е компетентен да каже. Тук е кутията от ZC-то, но буксите за включване не отговарят, а не знам как да свържа кабелите евентуално, ако сменя буксите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MuTa4eTo 0 #12 Отговорено 1 Февруари, 2012 Някой може ли да ми помогне със схеми на инсталациите на 2та мотора, да проследя кой кабел за какво е на клапаните. С Мап-а се оправих, както и с вакум клапана който е на дроселовата клапа от другия край на жилото. Останаха другите 2 електрически клапана за вакумите на 1.6-то, при 1.5-то този клапан е само един. Днес забравих фотоапаратът, но утре ще направя снимки за да се види за какво говоря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Azriel 9 #13 Отговорено 1 Февруари, 2012 Малко офф топик. Колега! Евала за работата. Тази количка ще наказва много!!! Малко по темата...помисли ли да слагаш по-големи спирачни апарати? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MuTa4eTo 0 #14 Отговорено 1 Февруари, 2012 Колата ще е с оригиналните за този мотор спирачки. Купих цяла кола изгнила заради мотора - за донор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #15 Отговорено 1 Февруари, 2012 (Редактирано) My linkСамо това намерих. Редактирано 1 Февруари, 2012 от tony-asa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MuTa4eTo 0 #16 Отговорено 3 Февруари, 2012 My linkСамо това намерих.Значи с вакумите на полувина приключих. Наполовина в смисъл - прехвърлих МАП-а, и клапанчето за смукача(ако е такъв де). Останаха ми 2та по-големи клапана който са с по-дебелите маркучи към всмукателния колектор. По-належащото, понеже другата кола в момента не е до мен, а ше мога най-рано другата седмица да я взема, дали буксите на компютрите отговарят ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1050 #17 Отговорено 3 Февруари, 2012 (Редактирано) Трябва да отговарят и двата компа са ОБД 0.Пиши лично на Стамен Boss` Hogg,той има Сивик 3г. със ZC мотор,ако може да ти съдейства за вакуумитеУспех с проекта! Редактирано 3 Февруари, 2012 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eviltech 1 #18 Отговорено 3 Февруари, 2012 (Редактирано) Брат, моя CRX е като твоя... Ако искаш ще ти го докарам да видиш каквото те интересува... Само да те питам да ти се намира габаритче за отпред от дясно?Пък мое и да краднем некоя идейка Редактирано 3 Февруари, 2012 от Eviltech Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MuTa4eTo 0 #19 Отговорено 4 Февруари, 2012 Брат, моя CRX е като твоя... Ако искаш ще ти го докарам да видиш каквото те интересува... Само да те питам да ти се намира габаритче за отпред от дясно? Пък мое и да краднем некоя идейка Значи при мен проблемът е че искам да подкарам 1.6цата с инсталацията от 1.5. Почти съм накичил всичко, остана само 1-2 вакуум клапана. Другата седмица като прибера донора ще видя дали имам габаритче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eviltech 1 #20 Отговорено 4 Февруари, 2012 Брат, моя CRX е като твоя... Ако искаш ще ти го докарам да видиш каквото те интересува... Само да те питам да ти се намира габаритче за отпред от дясно? Пък мое и да краднем некоя идейка Значи при мен проблемът е че искам да подкарам 1.6цата с инсталацията от 1.5. Почти съм накичил всичко, остана само 1-2 вакуум клапана. Другата седмица като прибера донора ще видя дали имам габаритче Еми моя си е работещ, но не знам инсталацията дали е като твоята... Знам само, че има една кутия със сума ти вакуми и има някакви ядове с тоците към бенз. помпата...Петъка съм на изпит в Пловдив и ако кажеш ще и сложа батерията и ще дойда (стига да не вали сняг, щото такава шейна става че си нямаш представа... ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eviltech 1 #21 Отговорено 11 Февруари, 2012 Колега, какво стана, подкара ли я или проекта е на пауза заради времето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MuTa4eTo 0 #22 Отговорено 15 Март, 2012 Накратко всичко си пасна. всички вакуми са от 1.5 12в.Вакуум-регулатора на делкото също е от 1.5 12вВсички датчици температурни, водни и маслени са от 1.5-тоИнсталацията е от 1.5-то същоКомпа си е от 1.6-то самоТепърва колата влиза в тестов период, защото протече първо радиатора, след това водната помпа и не мога да я подкарам все още, но тези дни и това ще стане. Благодаря на всички за съветите и помощта ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове