Jump to content
beach_baron

Размених + с – на акумолатор на Мотоциклет Хонда CBF 2005

Recommended Posts

Бях свалил акумолатора на мотора за зимния период но не запомних позицията му , струва ми се че размених полюсите при слагането му ,за да припаля мотора .Когато намах ефект от поставянето му , около 1 мин го разкачих , в момента ништо по таблото не светва . Не знам да ли се "осрах" или просто акумолатора е заминал. Все пак дес е –8 градуса и смятам да изчакам.Съвети ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери ли дали има ток в акумулатора? Колко волта показва? Ако е ОК си прегледай бушоните.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Предпазител е изгорял - нема се плашиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите обикновенно си имат точно дължина за двата полюса нз как си успял :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случва се :) И аз така оня ден :lol: изтрещяха 3 предпазителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може много неща да са заминали. (не само предпазители !) :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моли се да има само предпазители ,че идея си нямаш колко работи могат да си заминат.По принцип клемите са различни едната е по голяма от другата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Виждал ли си акумулатор за мотоциклет?Клемите са съвсем еднакви,завива се болтче с кръстата отверка от горе.Т.е. са съвсем еднакви.Интересно е как колегата е успял да докара дължината на кабелите за обратно поставяне......Лесно може да се ориентираш кой кабел за коя клема, просто проследи кой кабел отива към стартера и ще си наясно кое е + и кое -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, просто е обърнал на обратно акумулатора като го е слагал, не е разтягал кабели, че някой да му идва къс........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемите са от едната страна на акумулатора,та като го обърнеш няма да ти дойдат на дължина за от другата страна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе направо можеш да си го докараш да си дойдат тамън, само може да е малко неудобно да се стегнат клемите после, щото ще се поопънат кабеляците... Ако наместиш малко акумулатора по-напред на стойката си го връзваш наобратно като стой та гледай - нищо че веднъж са ти отпред клемите после отзад...разликата е няколко санта и в зависимост от модела на колата, кабелите са с някакъв бонус в дължината. С малко повече невнимание духаш супата.П.С> Преди време съм правил проба на Акорд (по-късно и на Сивик), да сложа на обратно акумулатора и кабелите си стигат до клемите, разликата е няколко санта все пак, т.е. няма нищо невъзможно...

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моторите не е като при Accord/Civic колега, наистина тук се иска талант, за да го обърнеш. Но както другите писаха, нещата, които трябва да нарпавиш са две - 1) провери има ли ток в акумулатора и ако има 2) провери предпазителите. Ако няма заминали предпазители и акумулатора е зареден, явно е, че е нещо друго и е добре да се обърнеш към сервиз (като гледам нямаш сам познанията да си го оправиш след като си пуснал тази тема). Или можем да хвърлим боб, леща и да наредим два пасианса на карти и да ти измислим какво му има. Не знам зареждал ли си го този акумулатор - ако не си, за няколко месеца може да е ударил нулата като нищо (на моя мотор имах акумулатор, който за 2 седмици без да се кара спираше да пали, за месец и половина спираше да показва и индикация, че има ток в него, сега съм купил нов за идния сезон).

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, аз дадох пример за колите ,че акумулатора се обръща без проблем, но подобни случаи с мотори бол.....Още тогава се сетих за такъв автогол на мой прител, който кара Сузуки и преди няколко години му беше обърнал акумулатора, освен че после цяла седмица не подкара мотора и акумулатора си замина.....Няма нищо невъзможно, щом е жица начи се тегли и щом има да става нещо, ще си стане ;) Особено ако акумулатора е бил дълго време свален от мотора, тогава у някои хора почват да се пораждат въпроси като - това толкова късо ли беше.....или....брех че са ги направили тия кабели опънати......или....това от тук ли минаваше?!....и т.н. малко да не си наясно какво правиш и както вече казах - духаш супата...Ще перефразирам приказката на: "...Миг невнимание, цяла седмица страдание..."

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...