Jump to content
bioshock

Хонда Сивик 6 ген D1414 трудно пали студена

Recommended Posts

Здравейте колеги. От няколко дни имам Хонда Сивик 6 генерация 1.4 90 к.с. Значи проблема е следния. Когато колата не е палена повече от 3-4 часа, пали трудно. Първо припалва 2-3 пъти и след това пали. Като запали веднъж после няма проблеми. Другото което е оборотите на празен ход като е студена са около 1500. Като загрее падат до 800-1100, но има колебание, когато колата е на празен ход. Има доста подобни теми и виждам, че всеки случай е различен - главно реле, бобина, кабели, свещи, дистр. капачка, инжектори, стъпково моторче, вакумни маркучи и т.н. Ако може да ми дадете насоки от къде да почна или поне да ми препоръчате добър майстор в Пловдив. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е със същия мотор,когато навън е много студено(нещо от рода на -8/10 градуса) въртя доста докато запали,но лятото няма проблеми.Като е студена на празен ход ми държи 1600об.,а като е загряла напълно около 500об.(по оборотомер)Но винаги си пали нито един път не ми е гаснела след като запали.п.п.пробвай да си изчистиш моторчето за празен ход(EACV)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почни с лесните работи свали дистрибуторната капачка и виж палеца и капачката да не са износени запали колата някаде на много тъм място и докато работи виж от кабелите да не прейвърчат изкри(светкат)не трябва да го има тва нещо капачката огледаи да не е пукната дори и леко пак е проблем щом колата ти е нова смени си свещите 15лв. ще бъдат 4 дензота в магазин Косер вземиси една добавка на Кастрол за бензин струва 16лв. и стига за 250л. бензин и гледаи колата да има бензин не е базик когато има много малко бензин пали тридно поне мойта е така когато има дестина кила бенз. пали от раз като има две кила и е малко мъка :) виж ги тиа работи за 30мин работа е и после кажи кво е станало надявам се да съм ти помогнал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги проверя и ще пиша пак. Иначе бензин има. Не я оставям с по-малко от 10-15 литра. Другото, което ми направи впечатление е, че загрява по-малко от средата. Парното иначе си духа топло, но така ли загряват хондите по принцип или да сменям термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката трябва да е точно посредата... ако не е там и ако пада при по - висока скорост първо провери дали имаш термостат(повечето италианки май нямат в това число и моета)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е англичанка, таблата са различни и поне при моята и още 2-3 дето съм гледал стрелката стои малко по надолу от средата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти кажа при мен какъв беше проблема... малко вероятен но явно съм си късметлия ;)На много студено палеше от 6-7-мия път. Направо отврат.Оказа се че бензиновата ми помпа не прави достатъчно налягане. Като извадиш маркучето след горивния регулатор и дадеш на контакт, не се случваше нищо (вместо да потече бензин).Смених помпата с тази от старата ми Д15Б2 и всичко си дойде на мястото.Успех ти желая! Аз смених всичко преди да разбера от къде е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си пали от 1-вия път но стартера върти 5-6 секудни, припалва и чак тогава пали. Гледах днес кабели и свещи - добре са. Колата е японска версия - хетчбек. Няма газ, карана е само на бензин. Термостата сигурно е заседнал отворен или както колегата каза може и да го няма, защото днес като я запалих работи 1-2 минути, пипнах маркучите на радиатора - и 2-та бяха леко топли. Значи антифриза върти и в големия кръг. Събота и неделя ще проверя бобината и дистр. капачка да видя как са. Главното реле да го изключвам ли като вариант или него да го прегледам за студени спойки, понеже четох, че проблеми от него има, когато колата е загряла ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...