bioshock 2 #1 Публикувано 22 Януари, 2012 Здравейте колеги. От няколко дни имам Хонда Сивик 6 генерация 1.4 90 к.с. Значи проблема е следния. Когато колата не е палена повече от 3-4 часа, пали трудно. Първо припалва 2-3 пъти и след това пали. Като запали веднъж после няма проблеми. Другото което е оборотите на празен ход като е студена са около 1500. Като загрее падат до 800-1100, но има колебание, когато колата е на празен ход. Има доста подобни теми и виждам, че всеки случай е различен - главно реле, бобина, кабели, свещи, дистр. капачка, инжектори, стъпково моторче, вакумни маркучи и т.н. Ако може да ми дадете насоки от къде да почна или поне да ми препоръчате добър майстор в Пловдив. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #2 Отговорено 22 Януари, 2012 И моята е със същия мотор,когато навън е много студено(нещо от рода на -8/10 градуса) въртя доста докато запали,но лятото няма проблеми.Като е студена на празен ход ми държи 1600об.,а като е загряла напълно около 500об.(по оборотомер)Но винаги си пали нито един път не ми е гаснела след като запали.п.п.пробвай да си изчистиш моторчето за празен ход(EACV) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #3 Отговорено 22 Януари, 2012 почни с лесните работи свали дистрибуторната капачка и виж палеца и капачката да не са износени запали колата някаде на много тъм място и докато работи виж от кабелите да не прейвърчат изкри(светкат)не трябва да го има тва нещо капачката огледаи да не е пукната дори и леко пак е проблем щом колата ти е нова смени си свещите 15лв. ще бъдат 4 дензота в магазин Косер вземиси една добавка на Кастрол за бензин струва 16лв. и стига за 250л. бензин и гледаи колата да има бензин не е базик когато има много малко бензин пали тридно поне мойта е така когато има дестина кила бенз. пали от раз като има две кила и е малко мъка виж ги тиа работи за 30мин работа е и после кажи кво е станало надявам се да съм ти помогнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bioshock 2 #4 Отговорено 23 Януари, 2012 Ще ги проверя и ще пиша пак. Иначе бензин има. Не я оставям с по-малко от 10-15 литра. Другото, което ми направи впечатление е, че загрява по-малко от средата. Парното иначе си духа топло, но така ли загряват хондите по принцип или да сменям термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #5 Отговорено 23 Януари, 2012 Така си е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #6 Отговорено 23 Януари, 2012 Стрелката трябва да е точно посредата... ако не е там и ако пада при по - висока скорост първо провери дали имаш термостат(повечето италианки май нямат в това число и моета) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #7 Отговорено 23 Януари, 2012 Ако е англичанка, таблата са различни и поне при моята и още 2-3 дето съм гледал стрелката стои малко по надолу от средата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #8 Отговорено 23 Януари, 2012 Ще ти кажа при мен какъв беше проблема... малко вероятен но явно съм си късметлия На много студено палеше от 6-7-мия път. Направо отврат.Оказа се че бензиновата ми помпа не прави достатъчно налягане. Като извадиш маркучето след горивния регулатор и дадеш на контакт, не се случваше нищо (вместо да потече бензин).Смених помпата с тази от старата ми Д15Б2 и всичко си дойде на мястото.Успех ти желая! Аз смених всичко преди да разбера от къде е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bioshock 2 #9 Отговорено 23 Януари, 2012 Тя си пали от 1-вия път но стартера върти 5-6 секудни, припалва и чак тогава пали. Гледах днес кабели и свещи - добре са. Колата е японска версия - хетчбек. Няма газ, карана е само на бензин. Термостата сигурно е заседнал отворен или както колегата каза може и да го няма, защото днес като я запалих работи 1-2 минути, пипнах маркучите на радиатора - и 2-та бяха леко топли. Значи антифриза върти и в големия кръг. Събота и неделя ще проверя бобината и дистр. капачка да видя как са. Главното реле да го изключвам ли като вариант или него да го прегледам за студени спойки, понеже четох, че проблеми от него има, когато колата е загряла ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове