Jump to content
ivelin85

от 75 на 90 hp

Recommended Posts

Здравейте колеги имам един двигател който е Д14А8 1.4/90 коня 1997г.(+компютър)мога ли да го сложа на Сивик англичанка която е 75 коня ако става какво трябва да се направи.Потърсих предварително но не открих нищо подобно благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш, но цялата процедура е крайно безмислена и излишна. Спокойно с много малко усилия и средства и една единствена интервенция можеш твоя мотор да го направиш също 90к.с. или поне много близо до тях.Принципно 1.4 моторите 75к.с. и 90к.с. са идентични, като до сега откритата разлика е в гарнитурата на дроселовата клапа, осигуряваща по голям дебит на свеж въздух към двигателя при мотора с 90к.с. Повече за интервенцията можеш да научиш тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275 Ако решиш да отидеш и още една крачка по далеч може да прочетеш и това: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=10668 Ако и това не те удовлетворява, следва смяна на цялата глава на мотора ти с такава от едновалов ВТЕК мотор (125к.с.), а ако и това не ти стига трябва да си търсиш друг двигател (В-серия DOCH VTEC или H-серия DOCH VTEC), или направо друга кола. ;)

Редактирано от ZaRRicK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искаш да кажеш,че дали е 8 клапана или 16 няма значение?а ако сменя гарнитурата вярвам,че рязко ще се увеличи и разхода

Редактирано от Dragi4
�е цитирайте предходното мненине!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.Рязко ще ти се увеличи притока на въздух в двигателя.Разхода се качва единствено от десния ти крак,от кефа след смяната на гарнитурата :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каза че колата ти е англичанка, което значи че двигателя ти също е 1.4 и не е с 8 клапана а с 16. Мисля че от D-серията мотори само Хонда Лого е с 8 клапана. При хонда броя на горните разпределителни валоне не определя броя на клапаните както е при повчето европейски производители. Тоест мотора ти е с един вал и е с 16 капана.Напиши точно с какъв мотор си в момета за да ти се обясни по точно!

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоро смятам да си взема сивик(англичанка) с двигател 75 коня и си мислех,че разликата м-у 75 и 90 е във клапаните и дроселите.а аз имам Д14А8

Редактирано от ivelin85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е предимно в гарнитурата на дросела. Както вече казах двата мотора са почти идентични, и двата са с един вал и 16 клапана. Евентуално Д14А8 може да е с 2ра ламда сонда, като по нов и с по висока еко норма заради годината. Всмукателя и на двата предполагам е пластмасов, както при повечето англичанки с 1.4л.

Редактирано от ZaRRicK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заставам твърдо зад изказването на колегатаСамия аз имам 1.4 75кс. и самичък за 15 мин с необходимите инструменти си смених гарнитурата изписано е много по тази тема.Просто като махнеш старата трябва да оплътниш със силикон или да сложиш хартиена зелена оригинална гарнитура с по голям отвор която можеш да си земеш от бултрако за 7-10 лева и 2 седмици чакане :)Моя мотор е D14Z3 мисля че няма разлика с D14A8 само дето за тоя мотор оригиналната 90 конъова гарнитура е маи е метална и по скъпаУспех колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за отговорите колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...